Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 983
Hei!

Jeg kjøpte ett gopro 3 silver edition fra Cdon for en liten stund tilbake. Men det har kommet en feil på det nå i etter tid. Når jeg skal begynne å filme vil det bare filme i ca 10-12 sekunder, noe som er veldig irriterende... så om noen vet noe om hvordan jeg kan fikse dette eller om jeg må sende det inn for å få dem på cdon til å fikse det må gjerne legge igjen en kommentar!
Hva slags micro-sd kort bruker du? Kan evt. være at skrivehastigheten på det er for liten og at det derfor ikke fungerer ordentlig.

Klasse 10. er vel det som er anbefalt for filming i HD.
Bruker du siste oppdatering? Jeg hadde samme problem med mitt Contour ROAM2, men løste seg når jeg oppdaterte kameraet.
Trådstarter
2 0
Sitat av Eiol Vis innlegg
Hva slags micro-sd kort bruker du? Kan evt. være at skrivehastigheten på det er for liten og at det derfor ikke fungerer ordentlig.

Klasse 10. er vel det som er anbefalt for filming i HD.
Vis hele sitatet...
Ja jeg bruker klasse 10, det har funket helt fint fram til en måned eller to siden..

Sitat av Settoz Vis innlegg
Bruker du siste oppdatering? Jeg hadde samme problem med mitt Contour ROAM2, men løste seg når jeg oppdaterte kameraet.
Vis hele sitatet...
hvordan kan jeg få oppdatert det?