Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1242
En liten samling Hdr bilder jeg har tatt siste 6mnd. Tilbake meldinger er alltid gøy .. Mye av bikkja mi da, siden han alltid er med på tur.. litt gøyere å få hann med på bildet enn vanlige landskapsbilder..



















Fine bilder

Likte den utover havet med litt bygninger til venstre!
btw.. alle bildene er tatt med 10-22mm
Du må beise sjarken!
Synes bildet av manne ved siden av volvon var fint, han ser ut som han har opplevd mye og har mye og fortelle
Sitat av BMWe39 Vis innlegg
Synes bildet av manne ved siden av volvon var fint, han ser ut som han har opplevd mye og har mye og fortelle
Vis hele sitatet...
ja er en bra karakter
Likte bildene, ble litt mange med snø da men. Er det ekte mennesker?
Den jenta var jo direkte skummel!

Like best bilde nummer 6 ! Fekk litt soria moria følelse av det
Sist endret av Splittr; 23. januar 2012 kl. 23:45.
Sitat av Anonym41264 Vis innlegg
Likte bildene, ble litt mange med snø da men. Er det ekte mennesker?
Vis hele sitatet...
ja alle er ekte

Sitat av Splittr Vis innlegg
Den jenta var jo direkte skummel!

Like best bilde nummer 6 ! Fekk litt soria moria følelse av det
Vis hele sitatet...
enig med deg.. fornøyd med da bildet.. snødde som faen da... og var redd for at linsa skulle få for mye fuktighet på seg.. men resultatet ble bra

Sitat av ios77 Vis innlegg
Fine bilder

Likte den utover havet med litt bygninger til venstre!
Vis hele sitatet...
har mangen bilder av den settingen.. fra samme plass og lignandes.. men alltid redd for å legge noe sånt noe ut..
Sist endret av meitemark; 2. november 2023 kl. 11:42.
Likte jenta og mannen best.

Hvilket kamera?
Hviket objektiv er brukt?
Hvilke innstillinger bruker du?

Er på informasjonssuging, siden jeg selv er "fersk" og vil tilegne meg kunnskap.
Jeg syns mange av bildene var veldig uklare, det er veldig viktig å ha helt klare bilder for at jeg skal synes at HDR blir bra. Det jeg syns er bra er at du ikke har gått i den "glorie" fella som mange gjør med HDR. Ellers var de fleste bildene ganske kjedelige, og helt normale knips bilder, med unntak av hu jenta. Og btw, han mannen hadde en helt SINNSYKT stor arm!
Jeg syntes bildene av jenta og mannen var helt rå
Jeg er i utgangspunktet ikke stor fan av hdr, men jeg liker dine Spesiellt de 3 første gjorde seg i hdr, synes du gjør en bra jobb uten å overdrive effekten, samtidig så lurer en ikke på om det kan være hdr eller ikke.
I det siste bildet ble jeg bare dratt mot fotsporene i snøen, ser ut som om du har plassert hunden der selv før du knipser.
Hvor er bilde nr 4 og 5 tatt? Ser flott ut der.
Sitat av clarionify Vis innlegg
Likte jenta og mannen best.

Hvilket kamera?
Hviket objektiv er brukt?
Hvilke innstillinger bruker du?

Er på informasjonssuging, siden jeg selv er "fersk" og vil tilegne meg kunnskap.
Vis hele sitatet...
Canon 7d m/ 10-22mm

Sitat av Snavs Vis innlegg
Jeg er i utgangspunktet ikke stor fan av hdr, men jeg liker dine Spesiellt de 3 første gjorde seg i hdr, synes du gjør en bra jobb uten å overdrive effekten, samtidig så lurer en ikke på om det kan være hdr eller ikke.
I det siste bildet ble jeg bare dratt mot fotsporene i snøen, ser ut som om du har plassert hunden der selv før du knipser.
Hvor er bilde nr 4 og 5 tatt? Ser flott ut der.
Vis hele sitatet...
Valen (kvinnherad kommune) og handelandsdalen, utåker (kvinnherad kommune)

Sitat av Lachrymology Vis innlegg
Jeg syns mange av bildene var veldig uklare, det er veldig viktig å ha helt klare bilder for at jeg skal synes at HDR blir bra. Det jeg syns er bra er at du ikke har gått i den "glorie" fella som mange gjør med HDR. Ellers var de fleste bildene ganske kjedelige, og helt normale knips bilder, med unntak av hu jenta. Og btw, han mannen hadde en helt SINNSYKT stor arm!
Vis hele sitatet...
Prøver å skarpe opp bildene i photoshop etterpå (bildene er skarpere orginalt), grunnen til at handa hans er så stor er pga objektivet ..
Likte bilde nr. 2 best! Ser så syykt freaky ut! Grudge-aktig :S
Om jeg skal pirke på noe er det vel bare at det neste siste bildet så jeg på tre ganger før jeg la merke til hunden.
Ellers, godt jobba!