Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Hvilket bilder skal jeg delta med? (Maks 4 svar)
Bilde 1 (HDR) 14 11,86%
Bilde 2 (HDR) 69 58,47%
Bilde 3 (HDR) 37 31,36%
Bilde 4 52 44,07%
Bilde 5 18 15,25%
Bilde 6 4 3,39%
Bilde 7 49 41,53%
Flervalgsavstemning Stemmegivere: 118. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  23 1913
Har endelig bestemt meg for å delta på UKM med 4 bilder. Har tatt et knippe bra bilder de siste årene og ber dere freaks om å hjelpe meg med å velge hvilke jeg skal ta med. Om dere vil komme med sakelig kritikk eller tips, er det bare en bonus.

Bilde 1 (HDR)



Bilde 2 (HDR)



Bilde 3 (HDR)



Bilde 4



Bilde 5



Bilde 6



Bilde 7

Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Veldig minimalistisk i det minste... Er du sikker at alt gikk bra når du lagde posten?

Prøv å laste opp bildene igjen, vi ser ingenting.
Sist endret av Sio; 31. desember 2011 kl. 16:10.
Ville valgt et bilde som faktisk eksisterer.
toppidrettsutøver
toffer125's Avatar
bare jeg som ikke ser noen bilder?
Jeg ser ikke bildene :S
linkene virker ikke ..
Ser ingenting nei, men på linken i signaturen din var det mange fine bilder!
Har fått ordnet på det nå.
Bilde 2 og 3 var kjempefine!
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Nummer 2 HDR er et bilde som faller veldig godt i smak. Kontrastene er sterke og gode, selve motivet er vakkert og spennende. Derimot så missliker jeg at fokuset er en smule uskarpt i forgrunnen, med full forståelse for at det muligens kan være et poeng. Det svir litt i øynene.

Skulle likt å se større versjoner.
Kontrastene og fargeeksplosjonen i bilde nr.2 var svært vakkert synes jeg.
Bilde nr.4 var veldig kult. Nå vet jeg ikke om bildet er naturlig eller ikke, men refleksjonene i dråpen var veldig spennende.
Jeg stemte 1, 4 og 7. 2 ble litt standard HDR-overkill, syns jeg. 3, 5 og 6 var lite interessante. Favorittene blir 4 og 7 fra meg. Lykke til!
Likte egentlig alle bildene, men vanndråpen som speiler omgivelsene på bilde fire, gjorde at det ble mitt favoritt bilde.
Da jeg bladde kjapt gjennom bildene var det nummer fire blikket falt på.
Refleksjonen av blomster i vanndråpen så utrolig kult ut!

Ellers likte jeg fargene i bilde nr 2, selv om skyene ble i overkant HDR.
Nr 4, utrolig fint! Har du dette i høyere oppløsning ? Skulle veldig gjerne brukt det som bakgrunnsbilde.
vil si at jeg likte nr 2 ekstremt godt
2 og 7 var meget bra bilder!

Men skulle jeg ha hatt ett bilde på veggen her hos meg, så hadde det blirr nr 7 =)
Er det mulig å få bilde nr. 2 i 1920x1080?
Vil ha bilde nr.2 som bakgrunnsbilde! Den var sykt awesome!
Kult med kontrastene, likte spesielt godt den stien som du så vidt ser :P
Takk for stemmer og bra å høre at dere liker bildene! Har rettet litt på nr. 2, slik det ikke er så mye kontrast i skyene. Bilde nr. 4 ikke photoshoppet, var utrolig heldig med hvordan blomsten speilet seg/ vart brutt i dråpen. Her har dere de fire mest populære bildene i 1080p, Godt nytt år freaks!







Jeg likte veldig godt mystikken i Bilde 7, og kunne gjerne tenkt meg å se flere slike. Forøvrig var også Bilde 4 veldig kult da en ser blomstrene gjennom dråpen.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Takk for hjelpen og hyggelig at dere liker bildene, skal prøve å ta flere som likner 7! Endte opp med 2, 3, 4 og 7. Kjøpte 45 cm X 30 cm store kopier fra japanphotoxxl, og resultatet vart svært tilfredsstillende! Skal si fra hvordan det går på UKM
Bilde 2, 3 og 5 gav meg en deilig følelse av natur...