Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 995
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Det er ikke så mye å si egentlig

Legger ut 2 versjoner, hvilken likte du best?

Kamera: Nikon D300

Versjon 1:

http://i50.tinypic.com/2zyy712.jpg

Versjon 2:

http://i49.tinypic.com/2q07in8.jpg
De var nesten prikk like i mine øyne.
Så begge 2 var like fine.
De er nesten helt like, men likte nr 1 mest. Det er vel mest pga. det er avlangt, den andre er litt mer "ramme-bilde"
SLike avlange bilder er elsk på skrivebordet på pc'en
Likte veldig godt hvordan solen reflekterer på vannet helt i nedre del av bilde nummer to.
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Nummer to minner meg et oljehav som den brennende kulen glinser i, et lite lyspunkt i en verden som ellers er i flammer.
likte bilde to best, der er det mindre støy i vannet, og jeg likte vannet bedre på bilde 2. I tillegg haddde du med mer av den nydelige himmelen
Vannet nederst i bilde 2 var _utrolig_ vakkert
Nice, men syntes det ble for mye himmel og vann. Kan være siden jeg sitter på en gammel bærbar med elendig oppløsning, men synes det ødela.

Ellers tipper jeg du koser deg med D300. Kunne tenkt meg samme!
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Trådstarter
Sitat av Beistet!! Vis innlegg
Nice, men syntes det ble for mye himmel og vann. Kan være siden jeg sitter på en gammel bærbar med elendig oppløsning, men synes det ødela.

Ellers tipper jeg du koser deg med D300. Kunne tenkt meg samme!
Vis hele sitatet...
Den er kjempe kos den ja!
jeg synes snittet på det siste var finere, så slipper man å ha det store sorte feltet til høyre.

igjen var det det med å bare linke til såpass store bilder
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Trådstarter
Beklager store bilder men jeg kom ikke på det før etter jeg hadde postet tråden x)