Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1744
Nå fikk jeg tatt et nytt bilde i ferien som jeg var litt fornøyd med

link

Ville hatt litt tilbakemeldinger om hva dere synes...
Dæven for et nydelig bilde - ikke noe å si om det! Du var griseheldig, flott vinkel. Men du har skills, det er i hvertfall sikkert!

*wallpaper*...
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Veldig pent bilde. Jeg liker slike naturbilder veldig godt.
Åssen kamera brukte du? Kan man ta gode nærbilder av f.eks. insekter og blomster med dette kameraet og må man isåfall ha ekstrautstyr? Hva koster kameraet?
Hvor i landet er dette her? Slike opplevelser har jeg aldri sett nærheten av i Rogaland
Jeg syns ikke at bilde var noe spesielt bra. Et helt vanlig bilde av en solnedgang. Teit forgrunn (autoværn?), dårlig dybdeskarphet, for mye himmel. Jeg finner heller ikke et spesielt sted å plassere øyet mitt på.

Litt mye negativt der, men ta alt jeg sier med en neve salt. Jeg er tross alt ikke en fotograf

Fawkes: Kameraet som er brukt er et Sony DSC-P200
Sist endret av xcv; 23. juli 2005 kl. 21:20.
Jeg følte også at jeg ble veldig forstyrret av den øverste delen av auto-vernet. Du skulle gått 2 meter lengre frem
Skal knækkes
Golder's Avatar
Bildet var ikke så mye skryt. Vannet var det eneste bra. Autoverngreia ødela alt. Dessuten er det en helt ordinær solnedgang.
Jeg vil benytte sjangsen til å sitere en lokal fotograf: "Personer som tar bilder av soloppganger/nedganger tar ikke fotograferinga seriøst. Skal man ta bilder må man lete etter noe helt spesielt, som man sjelden ser." Eksempler: http://www.innsida.no/dagensbilde.as...4&sek=0&usek=1 , http://www.innsida.no/dagensbilde.as...7&sek=0&usek=1

En solnedgang er noe alle har sett. Men det er min mening.
Jeg vil benytte sjangsen til å sitere en lokal fotograf: "Personer som tar bilder av soloppganger/nedganger tar ikke fotograferinga seriøst.
___--------------------------------------------------------------------------------___

Spør du meg så synes jeg dette høres ut som noe skikkelig bambus. Ikke for å være frekk,
men man må jo ta bilde av hva man liker. er soloppganger/nedganger tingen så er det vel det man bør ta bilde av. Og det er jo utrolig mye stemning i det også. Ingen er helt lik anyway. Men jeg har sett bedre bilde. Fra en amatørfotograf som f.eks meg og (deg?) så er bildet brukbart. Men likte egentlig ikke helt det autovernet nei. Lykke til videre. ta flere bilder og post om du har noe bra
Jeg trenger litt inspirasjon. (ikke nødvendigvis soloppgang eller nedgang.)
syns det var eit kult bilete eg. Ser ut som lyset stråler frå opninga i skyene osv.. Va nice
PASTA POWER!!!!
magstr's Avatar
Det Golder og lokale fotografen nok vil frem til er at bare en ok soloppgang/nedgang/utsikt osv. er så utrolig kjedelig, man har sett det 1000 ganger før.

Hadde det f.eks. vært en gammel fiskerbåt på vannet, ville bildet med en gang bli mer spennende.

Let etter spesielle motiver og bildene blir med en gang mye mer spennende.
Sist endret av magstr; 30. juli 2005 kl. 23:02.
Lazywriter
Gisse's Avatar
Vakkert. Rett og slett vakkert
Bilde var vakkert. Hvorfor legger du det ikke heller ikke galleriet?
bilde da jeg var på ferie