Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2809
Hei. Jeg er ute etter en anbefaling av dere til ett enkelt videoredigeringsprogram. Det skal bukes til video laget av Gopro Hero 3 adventure, hvis det har noe og si(mp4-video).
Blir noe slow motion, men mest klipping, og sette på musikk til. Koster penger eller ikke spiller ingen rolle. Har ingen super bærbar data, men en godt fungerende.

Noen anbefalinger?
For meg, så foretrekker jeg Cyberlink Powerdirector. Det er lett å bruke, ryddig og utrolig fint. Har brukt det til å redigere CoD-klipps, sette sammen en god gamingvideo med commentary samt mye annet.
Sony Vegas og Adobe After Effects.. Ikke akkurat de enkleste programmene man finner men..
Adobe premiere, after effects er ikke helt optimalt til videoredigering vil jeg påstå. Mer til å lage effekter.
RosaKarpe's Avatar
Trådstarter
Okei. Så Cyberlink Powerdirector er til nå det beste forslaget. Fler som kan si seg enig eller?
Sitat av RosaKarpe Vis innlegg
Okei. Så Cyberlink Powerdirector er til nå det beste forslaget. Fler som kan si seg enig eller?
Vis hele sitatet...
Sony Vegas Pro.
en kombinasjon av premiere pro/ evt Sony vegas og after effects er det beste!!
Sist endret av qmark; 16. mai 2013 kl. 14:29.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Har prøvd mine klipp fra Gopro 3 i Pinnacle 15, Sony vegas 12 og adobe premiere pro.
Pinnacle 15 er veldig enkelt å bruke, men har få muligheter og effekter.
Sony Vegas 12 er vanskeligere å bruke, men har mange muligheter. Krasjer OFTE.
Adobe Premiere var ikke fullt så vanskelig som Sony Vegas, og hadde og mange muligheter. Bruker adobe premiere nå.
Mac:
Final cut pro eller Adobe Premiere

Windows:
Sony Vegas
Adobe Premiere Pro
Til enkel klipping og tillegging av musikk så fungerer Windows moviemaker greit. Lett å bruke i tillegg. Men du bør ta en litt gammel versjon. v 6.0
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av FatMan Vis innlegg
Har prøvd mine klipp fra Gopro 3 i Pinnacle 15, Sony vegas 12 og adobe premiere pro.
Pinnacle 15 er veldig enkelt å bruke, men har få muligheter og effekter.
Vis hele sitatet...
Det er i min mening bra nok til enkel redigering. og ikke minst relativt rimelig