Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 500
hmm...har problemer med telenor sitt adsl modem (eller hva det er). hmm andre gangen detter skjer på kort tid.

var her en dag her jeg måtte flytte litt på bordet modemet står på og derfor måtte jeg ut med ledningen som går fra modemet til veggen og noen timer etter når jeg flytter på plass bordet og putter ledningen inn igjen viker ikke nettet mitt no mer. noe lignende skjedde tidligere en gang å. noen som har hatt samme problem noen gang ? skal ikke ha noe å si at jeg tar ut ledningen for ei stund. pcen ble heller ikke brukt i mellomtida.
noen som har peiling ?
skade på kabel er mest sansynlige feil. prøv med nye/andre kabler. hvis det absolutt ikke fungrerer snakk med de på 80080001 tastevalg 3, tastevalg 3

meitemark
ikke skade på kabel heller. de der 800 folk kan da ikke dritten di heller.
kristian, å herregud, er helt utrolig hvor utakknemlig folk kan bli ass

prøvd å starte pcen på nytt, sjekke pass og slikt, sjekke at den finner nettverkskortet, at den kan pinge routeren, at alle kabler er riktig....


satan...