Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1416
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Heisann,

I samarbeid med Gosu Design House leverte vi (Kamikaze Media) musikkvideo til TVNorge-programmet Feriekolonien. Gosu produserte profil og vignett. Innspilling av video ble gjort av Gosu og oss i fellesskap. Kamikaze stod for filming og postproduksjon.

Jeg opplever TVNorge sin videoavspiller som noe ustabil, så her er direktelink til videoen :-)
Jeg digg-digg-digger det. Meget stilren video og kult konsept. Artig fargevalg, ser skikkelig "slitt" ut , med litt mild lysflimmer og slikt. Stilen likner kanskje litt på noe av scissor sisters, men skiller seg fremdeles ut. Kult når dere gir bildet ett lite "knekk" i ny og ne, skifter litt på vinkelen etc.

Komplimenter til deg og teamet (: Dere har gjort en bra jobb. Bedre enn De fleste videoer jeg har sett.
improbable
Gusto's Avatar
Trådstarter DonorAdministrator
Takk for det, ulldott.
Enig her, veldig bra musikkvideo. Faktisk en av de aller beste jeg har sett. Stilen er veldig godt gjennomført. Det jeg liker mest er de gamle videoklippene og de gamle reklamene/bladene.
Seriøst lagde dere den? Den var genial! Fargevalget passet perfekt, kostymer og de andre bildene. Det var bare genialt. Er ikke mer å si, det forklarer alt.
Minte meg faktisk litt om Røyksopp sin eple video.
Veldig pent gjennomført.
videoen virket ikke på pcn min kom bare lyd og ikke bilde!!!
Men har sett den på tvNorge ganske bra saker!
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Den var ikke verst den nei, må inrømme jeg att jeg likte den.

Settingen var riktig, fargevalget og alt det der. Får ikke noe negativt ut av meg om videoen.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Knallbra, dette var bare stilig Gusto. Trekker ikke ned at sangen var ganske kul heller
improbable
Gusto's Avatar
Trådstarter DonorAdministrator
Bra dere likte de eldre elementene! Vi har trålet mange magasiner fra Norge og USA fra 50- og 60-tallet på jakt etter produkter som ble annonsert for på den tiden
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Må bare føye meg i rekken av de som slenger godordene inn her. Videoen var knall! Er ikke så mange av disse for tiden som jeg har fått med meg iallefall. Fargene og "old-school"-looken gjorde den til en fryd og se på. Absolutt masse kudos for denne.
Som Tias sier; Trekker ikke ned at sangen var fengende Det faktum at Oda var en skjønn ting og hvile øynene på hjalp masse på
Må si meg enig med resten av folka her. Veldig bra gjennomført
Sist endret av Grimdoc; 17. januar 2007 kl. 17:00.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Veldig kul. Video, terningkast 6. Oda er flink. Men låten/rappinga funket ikke helt for min del.
Gusto, fikk du gleden av å se Oda i bare undertøy ?
Ser at det er noen få sekunder med Oda, (nice juggs)
Gleder meg å se at noen driver med film her - og langt høyere enn nivået mitt, hehe. Det var en godt laget musikkvideo, selv om musikken er ikke min smak. Håper at dere fikk dere god tid? for det så ut som mye compisiton-arbeid og ikke minst alle matrialene dere måtte samle inn/lage selv.

Jeg ønsker å bli en compositer selv og har en stor erfaring med Adobe After Effects. Og det overrasker meg å høre at dere holder dere også i Bergen. Har dere behov for en person til?

Forresten, stikk gjerne innom www.norskfilmforum.com - der er det mange norske amatørfilmskapere som vil helt sikkert se musikkvideoen deres, og lære av dere.
Kan vel ikke føye til noe mer enn at dette var meget bra arbeid, som polar nevnte så funka heller ikke låten for min del, men det er smak og behag.
Minnet litt om introen til den serien som gikk på tvnorge for litt siden, internatet.
Føyer meg inn i rekken som sier at filmen er skikkelig bra lagd. Jeg har sett den minst tre ganger på TV, og det er selv om jeg misliker sangen sterkt. Good work.

Raymond: det er jo til oppfølgerserien til internatet: feriekolonien. Nesten samme konsept.
improbable
Gusto's Avatar
Trådstarter DonorAdministrator
Takk for skryt

Sitat av marsboer
Håper at dere fikk dere god tid? for det så ut som mye compisiton-arbeid og ikke minst alle matrialene dere måtte samle inn/lage selv.
Vis hele sitatet...
Nei, det var kun én måneds produksjon, inkl. planlegging, innspilling og postproduksjon.

Sitat av marsboer
Jeg ønsker å bli en compositer selv og har en stor erfaring med Adobe After Effects. Og det overrasker meg å høre at dere holder dere også i Bergen. Har dere behov for en person til?
Vis hele sitatet...
Akkurat nå har vi ikke behov for en person til, men det er alltid interessant å vite om flinke folk. Du kan jo sende en mail til med hva du har gjort.

PS: I morgen er det innspilling for vår neste video - The Royalties med "Shipwreck at bay". Dere kan sjekke ut låta på by:Larm sine sider.