Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  76 7327
har et par hundre til overs

skal bestille noen plater

tenker på noen metallica lper, hvis du klarer å leverer det da
▼ ... over en måned senere ... ▼
rekylvinyl.no
Opprinnelig postet av nso
Ja det hadde absolutt vært fordelaktig om dere hadde en underside for promogfx. Gjerne cmyk og bw plakater.
Dere må også vurdere å skaffe stickers, som folk kan kline opp overalt
Vis hele sitatet...
Som sagt som gjort.

Nå har vi fått opp en vakker liten Mediaside på http://www.rekylvinyl.no

Derfra er det bare å laste ned vår logo og mal til sticker, om noen av dere ville være så snille å printe ut og spre ordet.

Rekyl Vinyl er som nevnt idealistisk drevet. Det er ordet om o store Vinyl vi ønsker å spre rundt, og dette til en mye mer sympatisk pris og et mer spesielt utvalg enn tidligere her i Norge.

Til dette har vi yterst mangelful kapital til markedsføring, derfor vi er avhengig av jungeltelegrafen.

Alle filer i .pdf-format.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Dere kan vel kansje gå på noen klubber å dele ut små lapper til dj'ene som promoterer for siden, så kan dere bli hengende på klubben etterpå også. (!)

"Jobb og morro samtidig? Det er jo ikke mulig!"

vel vel.. skal snart skaffe meg noen 12" og spille litt.. så jeg kommer når til å kjøpe noe av dere snart
improbable
Gusto's Avatar
Trådstarter DonorAdministrator
Meffy: Tja, vi henger allerede på utesteder, faktisk med hele katalogen tilstede. Vi har flere ganger vært på Kvarteret i Bergen og solgt vinyl under konserter og arrangementer.

PS: Vi skal stå på Kvarteret igjen førstkommende lørdag, 22. januar. Kvelden blir knall, med et veldig bredt musikkspekter. StåOppJazz i Teglverket, Skanksters og Rub-A-Dub (reggae) i Storelosjen, og ikke minst Jimbo Jones og Dominic i Speilsalen (norsk hardcore).
Kan dere vurdere å ta inn mere fra Constellation labelen? Særlig når den nye A Silver Mt. Zion skiva kommer i februar!
improbable
Gusto's Avatar
Trådstarter DonorAdministrator
hrafnidr: Den har vi på preorder.

Constellation er en genial label. Alle gatefolds er i topp kvalitet. Og tung vinyl.
Opprinnelig postet av Gusto
hrafnidr: Den har vi på preorder.

Constellation er en genial label. Alle gatefolds er i topp kvalitet. Og tung vinyl.
Vis hele sitatet...
Jup! Kremlabel!

Kan jeg få preordre den fra dere igjen? Gjerne sammen med litt sofa vinyl...
▼ ... mange måneder senere ... ▼
kommer rekylvinyl til å ha en egen stand på platemessa i Bergen (Fensal lokaler)?
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Såvidt jeg forstår har dem hatt det de siste 2 årene
fint....da kommer jeg
improbable
Gusto's Avatar
Trådstarter DonorAdministrator
Vi har stått på Vinylmania Platemesse de siste fire gangene, og vi kommer nok mest sannsynlig til å stå der denne gangen også. Har vært treg med å bestille plass, så jeg håper at det fortsatt er noen ledige metre.

Men Erkesvetter, hvis du bor i Bergen kan du bare svippe innom leiligheten når som helst for å kjøpe vinyl og spare frakt. Du kan bla i vinylen og få en kaffe til og med.
ok...hva med Backstreet Girls?
improbable
Gusto's Avatar
Trådstarter DonorAdministrator
Har nok ikke noe av dem nei. Du finner hele katalogen og lagerstatus @ www.rekylvinyl.no
beinkjør etc
Vis hele sitatet...
For guds skyld, nei. Tror ikke de finnes på vinyl, og dersom man vil ha Cdene kan man bestille fra sida deres, og de ofte for late/forfylla til å sende regning.

Ser at utvalget har bedra seg, og med bla. summon the crows på forsida
Om dere hadde klart å snuse opp noe The Dicks(am. HC/blues) eller negative approach(am. HC), hadde jeg betalt for både plate og bryet. Evt. vist meg hvor dette kan skaffes, da dere sikkert har bedre nettverk enn meg.
improbable
Gusto's Avatar
Trådstarter DonorAdministrator
Pinh34d: Vi har et hc-alibi, men ikke verdens største. Du kan jo f.eks snakke med min venn Stian i Oslo (Nakkeskudd Plater), han har også en koselig hc-distro i stua.

PS: Spiste burger på Blitz med Stian og noen andre fra Betongbarn og Ingen Utvei i sommer, tror jeg så deg loffe rundt på området samtidig. (men kan såklart være at jeg er helt på jordet nå)

og til Erkesvetter: Var nok ikke plass til oss på Vinylmania Platemesse denne gangen, du får lete etter oss i Desember istedenfor.
Erfaringen min er at de distroene satser mest på crust og nyere HC, og at for å finne eldre må man ofte bestille fra artistenes hjemland... noe som kan bli dyrt. Men lov å håpe.

Ps. Kan veldig godt hende.
Sitat av Gusto
og til Erkesvetter: Var nok ikke plass til oss på Vinylmania Platemesse denne gangen, du får lete etter oss i Desember istedenfor.
Vis hele sitatet...
ja jeg la merke til det. fikk no taki 3 litt halv-skjeldene Ramones album, så jeg er fornøyd likevel
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Bestilt endel fra rekyl vinyl, kan ikke si at det er spesielt billig. Det ligger på omtrent samme som sjappene her i byen.. Har tilogmed rekyl vinyl stickers:P
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av Pinh34d
Erfaringen min er at de distroene satser mest på crust og nyere HC
Vis hele sitatet...
veldig sant, og det er en skam.
hva skal vi med all den kjipe krøsten?
Oi! er veien å gå.

forøvrig må jeg si at litt pønk ikke hadde vært å forakte i distroen.
ellers et fint utvalg.
kjøper dere skiver også?
▼ ... over et år senere ... ▼
Hvordan går det? Håper dere kommer dere på fote snart! Hva er det dere egentlig fikser?
Stiller dere på Vinylmania på lørdag?

La sjela snurre, hyggelige hilsninger fra Trondheim.
improbable
Gusto's Avatar
Trådstarter DonorAdministrator
Huff ja...

Hverken metrom eller jeg har hatt tid til Rekyl det siste året. metrom tar mastergrad i USA, og jeg har hendene fulle med byrået jeg eier/jobber i.

Mest sannsynlig ser det ut til at Rekyl blir lagt ned i løpet av i år - hvis ikke det skjer noe magisk som gjør at vi får mer tid til gode.

Med andre ord kommer vi ikke til Vinylmania, men jeg kommer til å ta turen for å plukke opp noen skiver og hilse på de andre selgerne - vi har jo solgt der tidligere år. :-)
Sitat av Gusto
Huff ja...

Hverken metrom eller jeg har hatt tid til Rekyl det siste året. metrom tar mastergrad i USA, og jeg har hendene fulle med byrået jeg eier/jobber i.

Mest sannsynlig ser det ut til at Rekyl blir lagt ned i løpet av i år - hvis ikke det skjer noe magisk som gjør at vi får mer tid til gode.

Med andre ord kommer vi ikke til Vinylmania, men jeg kommer til å ta turen for å plukke opp noen skiver og hilse på de andre selgerne - vi har jo solgt der tidligere år. :-)
Vis hele sitatet...
Men dere har enda plater inne?

Blir det type stort salg for å få bort alle gjenværende plater, eller noe i den duren?
improbable
Gusto's Avatar
Trådstarter DonorAdministrator
Sitat av Diablo
Men dere har enda plater inne?

Blir det type stort salg for å få bort alle gjenværende plater, eller noe i den duren?
Vis hele sitatet...
Det stemmer. For å legge ned selskapet må resterende lager selges - da på billigsalg for å få fortgang i sakene. Kan legge ut en beskjed her når det skjer. :-)
Sitat av Gusto
Det stemmer. For å legge ned selskapet må resterende laer selges - da på billigsalg for å få fortgang i sakene. Kan legge ut en beskjed her når det skjer. :-)
Vis hele sitatet...
aiaiai, gi beskjed i god tid før salget starter, kunne godt tenke meg å gjøre et stor kjøp her.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Noe restsalg snart? Uansett synd at dere legger ned, selv om jeg aldri har handlet hos dere.
Trist at dere legger ned, har handlet hos dere før.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Typisk at jeg ikke finner ut om sånt som dette før det er for seint...
Meh.