Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  128 15728
Halla freakz, som dere ser på tittelen, så er mitt spørsmål, hvilket simulator spill spiller dere, jeg spiller noen Bus simulator spill, evig gøy, og bra tidsfordriv, men det jeg spiller mest må vel være Euro Truck Simulator 2 (ETS2).
Det er kjempe bra grafikk på det, og koster bare rundt 200,- kr, og vel verdt det.
Jeg vil gjerne høre hvilken spill dere spiller, og gjerne noen linker til siden dem's, sånn at jeg kansje kan downloade det.
Trenger noen nye spill på min Pc.
Som sagt så snakker jeg om Simulator spill.
Akkurat som deg så spiller jeg en del Euro Truck Simulator 2, dette er myyye bedre enn første utgaven som kom for mange år siden. Eventuelt prøv ut Scania Truck Driving Simulator! Det går mer på ferdigheter, og kjøreegenskaper du har som person, og man burde være flink til å bruke speil for å spille det, men utrolig artig!

Andre simulatorspill jeg spiller mye er Farming Simulator 2011, og 2013, disse er ikke så dyre, og man kan ha fantastisk mange døgn med morro på de spillene vis man først begynner!
Har også spilt en del Bus Simulator, og noe Ski Region Simulator. Søk de opp!
37% Pakkis
ChipsyDipsy's Avatar
Trådstarter
Sitat av rAgIfOlO Vis innlegg
Akkurat som deg så spiller jeg en del Euro Truck Simulator 2, dette er myyye bedre enn første utgaven som kom for mange år siden. Eventuelt prøv ut Scania Truck Driving Simulator! Det går mer på ferdigheter, og kjøreegenskaper du har som person, og man burde være flink til å bruke speil for å spille det, men utrolig artig!

Andre simulatorspill jeg spiller mye er Farming Simulator 2011, og 2013, disse er ikke så dyre, og man kan ha fantastisk mange døgn med morro på de spillene vis man først begynner!
Har også spilt en del Bus Simulator, og noe Ski Region Simulator. Søk de opp!
Vis hele sitatet...
Det skal jeg gjøre, Scania truck driving høres gøy ut, er en utfordring og spille, noe som jeg syntes er gøy, skal nok downloade demo'n nå.
Farming simulator vet jeg om, men blir ikke det fort "Repetetive?".
Jeg har tenkt på det, men tviler det er noe for meg, er mere en Lastebil fyr, en traktor .
Edit: Og ja, Euro Truck simulator 2, er såå mye bedre en ETS1, pluss, at hvis du spiller i en VTC (Virtual Truck Company).
Så blir spillet sååå mye bedre, er i SwiftHaulage akkurat nå, trives evig mye.
Hvis du vil joine så kan du det, bare og adde Frazer Lowe på Facebook. .
Sist endret av ChipsyDipsy; 26. november 2012 kl. 17:39.
Sitat av ChipsyDipsy Vis innlegg
Det skal jeg gjøre, Scania truck driving høres gøy ut, er en utfordring og spille, noe som jeg syntes er gøy, skal nok downloade demo'n nå.
Farming simulator vet jeg om, men blir ikke det fort "Repetetive?".
Jeg har tenkt på det, men tviler det er noe for meg, er mere en Lastebil fyr, en traktor .
Edit: Og ja, Euro Truck simulator 2, er såå mye bedre en ETS1, pluss, at hvis du spiller i en VTC (Virtual Truck Company).
Så blir spillet sååå mye bedre, er i SwiftHaulage akkurat nå, trives evig mye.
Hvis du vil joine så kan du det, bare og adde Frazer Lowe på Facebook. .
Vis hele sitatet...
Hehe, ja. Farming Simulator kan bli ganske repetive etterhvert Du gjør jo det samme opp igjen hele tia, men for meg som bor på bygda, så er det akkurat det samme interrese for meg å sitte å kjøre lastebil som å kjøre traktor :P

Kunne sikkert å joina, men da er jeg avhengig av å kjøpe spillet, noe jeg ikke har økonomi til for øyeblikket... Ja, jeg er en pirat!
37% Pakkis
ChipsyDipsy's Avatar
Trådstarter
Sitat av rAgIfOlO Vis innlegg
Hehe, ja. Farming Simulator kan bli ganske repetive etterhvert Du gjør jo det samme opp igjen hele tia, men for meg som bor på bygda, så er det akkurat det samme interrese for meg å sitte å kjøre lastebil som å kjøre traktor :P

Kunne sikkert å joina, men da er jeg avhengig av å kjøpe spillet, noe jeg ikke har økonomi til for øyeblikket... Ja, jeg er en pirat!
Vis hele sitatet...
Haha, ser den .
Skal do ha tidsfordriv, er Rigs Of Rods tingen! Du kan bruke kranel for og løfte forskjellig som biler, laster og deretter kjøre dem som spesialtransport over fjellene bl.a. Laste biler i fly, kjøre buss og masse mer. Er så trøtt jeg klar såvidt skrive rett, så du får bare sjekke det ut. Regner med jeg har godt over 2000 timer i det spillet.
37% Pakkis
ChipsyDipsy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Mozzie Vis innlegg
Skal do ha tidsfordriv, er Rigs Of Rods tingen! Du kan bruke kranel for og løfte forskjellig som biler, laster og deretter kjøre dem som spesialtransport over fjellene bl.a. Laste biler i fly, kjøre buss og masse mer. Er så trøtt jeg klar såvidt skrive rett, så du får bare sjekke det ut. Regner med jeg har godt over 2000 timer i det spillet.
Vis hele sitatet...
Så dette spillet er Gratis?, spørsmålet mitt er, skal man hente loads og levere de til andre plasser?, om så, i hvilkene land
Er ikke forskjellige land, men maps.. Det er rett og slett en fysikk-simulator hvor du kan løfte og laste på payloads, losse, kjøre bil, fly, helikopter og veldig mye mer. Er tilogmed vinsj på div. biler og andre doninger der.
Vet ikke om det går under simulator, men jeg er veldig glad i Jaktspill, så går en del i Deer hunter, Trophyhunter og slikt.
Jeg synes Cabela's jaktspill er helt fantastiske. Også Rapala's fiskespill. Det er samme som Deer hunter, men bare at man skal fiske.
Og så blir det av og til noen timer med the sims, men det er i de tider jeg får lyst å leke arkitekt :P
Spilte et flysim spill for noen år siden. Var gøy men laptopen ville ikke være med på den leken i lengden.
http://www.oovee.co.uk/games/upcoming-games/spin-tires/

http://www.oovee.co.uk/assets/Uploads/_resampled/SetWidth900-SpinTiresRelease-2011-12-17-11-35-12-94.jpg

Har ikke prøvd det selv men ser veldig kult ut, og ser ut til og ha temmelig fet grafikk
  • DayZ (jeg bryr meg ikke om hvilken kategori du mener det ligger i)
  • Deer Hunter
  • Live For Speed
  • Euro truck simulator
Jeg har spillet flere men det er de jeg kommer på nå.
Har lyst på pc så jeg kan spille euro truck 2
37% Pakkis
ChipsyDipsy's Avatar
Trådstarter
Sitat av DikkeDikk Vis innlegg
  • DayZ (jeg bryr meg ikke om hvilken kategori du mener det ligger i)
  • Deer Hunter
  • Live For Speed
  • Euro truck simulator
Jeg har spillet flere men det er de jeg kommer på nå.
Vis hele sitatet...
DayZ er jo Overlevelses Simulator per-say. så .

Sitat av trauMa Vis innlegg
Har lyst på pc så jeg kan spille euro truck 2
Vis hele sitatet...
Overrasket over hvor mange som faktisk spiller ETS2, trodde nesten jeg var aleine her, nice og se, noen av dere som spiller i et Virtual truck company?.
Det kan ikke eksistere en simulator tråd uten av noen poster denne.
Noen som vet om et bra bil-simulator-spill? Ikke no racing-opplegg, men mer sånn "vanlig" bilkjøring..
Sitat av Vargas Vis innlegg
Noen som vet om et bra bil-simulator-spill? Ikke no racing-opplegg, men mer sånn "vanlig" bilkjøring..
Vis hele sitatet...
LFS på cruise-servere.
Ikke helt vanlig bilkjøring per se, men jeg spiller heller det enn andre simulatorer.
37% Pakkis
ChipsyDipsy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Vargas Vis innlegg
Noen som vet om et bra bil-simulator-spill? Ikke no racing-opplegg, men mer sånn "vanlig" bilkjøring..
Vis hele sitatet...
2D car simulator, City car driving, de er jo ganske gode.
Takk skal dere ha, begge to! Skal sjekke ut spilla
Microsoft Flight simulator 2004

Rail simulator

ship simulator 2006 gold edition
ArmA 2, også har jeg prøvd FSX men det var ikke noe gøy uten ordentlig utstyr
37% Pakkis
ChipsyDipsy's Avatar
Trådstarter
Sitat av øyvind95 Vis innlegg
Microsoft Flight simulator 2004

Rail simulator

ship simulator 2006 gold edition
Vis hele sitatet...
Hadde Ms Flight simulator selv, er utroooligt vanskelig for meg, er vel ikke akkurat en fly entusiast, men det var litt gøy når en fikk det med seg.
Jeg har spilt det klassisk Flight Simulator en stund, men har funnet ut at de litt mer action-packed simulatorene er mer ror meg. ArmA 2, Prison Architect osv.
Spilte mye Flight Simulator (2004) før, også kjøpte jeg X. Har dog ikke fått spillt det så mye, da jeg mangler "senderen" til den trådløse logitech sticken jeg har.

Ellers har jeg spillt mye Ship Simulator og en annen båtsimulator jeg ikke husker navnet på, Euro Truck Simulator 2, ArmaII, og testet vel Silent Hunter, uten at jeg fikk spillt det noe merkverdig. Får vel prøve det igjen.
XPlane 9 (uten noen form for stikker eller pedaler. mouse only!)
Farming Simulator 2009
Har dessverre aldri selv fått muligheten til å prøve spillet, men jeg har fortsatt nokså våte drømmer om Grillsimulatoren! Trailer her.
37% Pakkis
ChipsyDipsy's Avatar
Trådstarter
Sitat av zorro Vis innlegg
Har dessverre aldri selv fått muligheten til å prøve spillet, men jeg har fortsatt nokså våte drømmer om Grillsimulatoren! Trailer her.
Vis hele sitatet...
*Pokerface*
Spiller Ambulance Simulator 2011! Heftig badass faktisk.
37% Pakkis
ChipsyDipsy's Avatar
Trådstarter
Sitat av fatfro Vis innlegg
Spiller Ambulance Simulator 2011! Heftig badass faktisk.
Vis hele sitatet...
Vet du prisen på det spillet? høres awesome ut .
Cookie Monstah ^_^
farming simulator 2013 multiplayer ^
Sitat av øyvind95 Vis innlegg

ship simulator 2006 gold edition
Vis hele sitatet...
Da ville jeg heller anbefale de nyeste. 2008 og Ship simulator extreme.

Ellers ser det ikke ut som Rig'n'roll er nevnt her. Et av de bedre lastebil-simulatorene.
37% Pakkis
ChipsyDipsy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Da ville jeg heller anbefale de nyeste. 2008 og Ship simulator extreme.

Ellers ser det ikke ut som Rig'n'roll er nevnt her. Et av de bedre lastebil-simulatorene.
Vis hele sitatet...
Merket det, har aldri spilt Rig'n'roll, men det ser ganske dårlig ut, og eldgammalt. også er det jo Amerikanske lastebiler, er ikke den største fan'n av amerikanske lastebiler, men er jo verdt og prøve demo'n iallefall. Skal se om jeg kan finne en demo
Jeg har runna Microsoft Flight Simulator X hvertfall :-) En gang i fremtiden ønsker jeg å gjøre litt mer ut av det, kjøpe utstyr osv
Sitat av ChipsyDipsy Vis innlegg
Merket det, har aldri spilt Rig'n'roll, men det ser ganske dårlig ut, og eldgammalt. også er det jo Amerikanske lastebiler, er ikke den største fan'n av amerikanske lastebiler, men er jo verdt og prøve demo'n iallefall. Skal se om jeg kan finne en demo
Vis hele sitatet...
Er ikke helt enig i at det ser gammelt ut, men ta og test det. Det artige med dette i forhold til andre lastebilspill er at det er en historie i dette spillet i tillegg. Du velger selv hvordan historien skal følges, og du velger også om du i det hele tatt vil følge historien.
Er oppe i 2000 timer med FM nå. Gjetter på at rundt 2/3 er idle though.
Har spilt litt Microsoft Flight Simulator, men enste jeg sliter med er å lande. Så jeg bruker ofte å fly helt til flyplassen, så avslutter jeg med å avbryte landingen 2-4 ganger før jeg krasjer flyet å avslutter spillet... grr
37% Pakkis
ChipsyDipsy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Er ikke helt enig i at det ser gammelt ut, men ta og test det. Det artige med dette i forhold til andre lastebilspill er at det er en historie i dette spillet i tillegg. Du velger selv hvordan historien skal følges, og du velger også om du i det hele tatt vil følge historien.
Vis hele sitatet...
Høres litt spennende ut faktisk, et lastebil spil med Historie, har du no aning om prisen på rig'n' roll?

Sitat av Settoz Vis innlegg
Har spilt litt Microsoft Flight Simulator, men enste jeg sliter med er å lande. Så jeg bruker ofte å fly helt til flyplassen, så avslutter jeg med å avbryte landingen 2-4 ganger før jeg krasjer flyet å avslutter spillet... grr
Vis hele sitatet...
Samme skjedde med meg i den tiden jeg spilte Microsoft Flight Simulator, kom meg faenmæ ikke av rullebanen før jeg krasjet haha.
Sitat av ChipsyDipsy Vis innlegg
Høres litt spennende ut faktisk, et lastebil spil med Historie, har du no aning om prisen på rig'n' roll?
.
Vis hele sitatet...
Kan kjøpes her blant annet. for 29,99,- pund. (Kr 272,- i skrivende stund) Jeg "kjøpte" den på bukta vel og merke.
Sist endret av Fuzzybossen; 27. november 2012 kl. 13:46.
Sitat av ChipsyDipsy Vis innlegg
Vet du prisen på det spillet? høres awesome ut .
Vis hele sitatet...
Jeg kjøpte det på game for 199 tror jeg. Du kan fint få det billigere på nett. Prøv GamersGate eller Sim Market.
37% Pakkis
ChipsyDipsy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Kan kjøpes her blant annet. for 29,99,- pund. (Kr 272,- i skrivende stund) Jeg "kjøpte" den på bukta vel og merke.
Vis hele sitatet...
Da prøver jeg demoen først, og hvis jeg liker det så får jeg se om jeg kjøper det eller ei.
Sitat av ChipsyDipsy Vis innlegg
Overrasket over hvor mange som faktisk spiller ETS2, trodde nesten jeg var aleine her, nice og se, noen av dere som spiller i et Virtual truck company?.
Vis hele sitatet...
Du er ikke alene nei, fikk låne onkel sin pc, og satt oppe i hele natt å spillte! Gleder meg bare til å komme hjem igjen så jeg kan spille mer
Har spilt litt Euro Truck Simulator 2 i det siste, likte det faktisk godt. Ellers spiller jeg ofte fly simulatorer, har alltid vært gal etter fly og spesielt siden jeg kjøpte en Saitek Yoke har det nesten blitt mer simulatorer en action :P

Aerofly FS

X-Plane 10

DCS: Warthog

Har også spilt en god del FSX (og acceleration) og FS2004, men har ikke rørt dem på et par år nå
37% Pakkis
ChipsyDipsy's Avatar
Trådstarter
Sitat av trauMa Vis innlegg
Du er ikke alene nei, fikk låne onkel sin pc, og satt oppe i hele natt å spillte! Gleder meg bare til å komme hjem igjen så jeg kan spille mer
Vis hele sitatet...
Haha gjorde det samme når jeg kjøpte ETS2, det eier.
Microsoft Flight Simulator X, med MASSE Add-ons. Mer realistisk kan det ikke få blitt!
Flight simulator gamet jeg mye som unge, men; Er det noen som kjenner til noen bra simulatorer til mac?
Farming Simulator 2013 multiplayer
37% Pakkis
ChipsyDipsy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Rolsen Royce Vis innlegg
Farming Simulator 2013 multiplayer
Vis hele sitatet...
Dæven se det ja, mange farmere her også
Sitat av Rolsen Royce Vis innlegg
Farming Simulator 2013 multiplayer
Vis hele sitatet...
Når kommer det på xbox?
37% Pakkis
ChipsyDipsy's Avatar
Trådstarter
Sitat av fatfro Vis innlegg
Når kommer det på xbox?
Vis hele sitatet...
Seriøst? Xbox :O, en xbox kan vel ikke kjøre et sånnet spill ? isåfall må jo grafikken bli forferdelig, kansje 720 kan klare det da.
Sitat av ChipsyDipsy Vis innlegg
Seriøst? Xbox :O, en xbox kan vel ikke kjøre et sånnet spill ? isåfall må jo grafikken bli forferdelig, kansje 720 kan klare det da.
Vis hele sitatet...
Jaa, det blir dritfett da Gleder meg til en forandring fra Call of Duty. Kommer en gang i 2013 tror eg. Gleder meg som en unge