Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 731
Hey.. meg og en kompis er 18 år og trenger penger i sommer..


Noen som har forslag til hva vi kan gjøre eller om noen som trenger noe gjort?

Vi bor i telemark og tar på oss alt som er lovlig og man ikke trenger spesiell kompetangse for :-)

Kom med forslag!
Sett inn annonser i aviser om at dere gjør alt mulig. (Vel ikke ALT) - Samt oppslag på butikker.

Eks. Hagearbeid, male hus og lignende jobber.
1. Maling
2. Flytting
3. Vasking
4. Handle for gamle.

Heng opp lapper på lokale butikker.
Sjekk om det er noen som trenger å få malt huset. Dere kan tjene ganske mye penger på å male et par-tre hus.
Prøv å skaff deg jobb gjennom ett vikarbyrå. Flere bedrifter som kun benytter seg av innleid personale til f.eks. lagerjobb osv.
Adecco, jobzone, academic work, for å nevne noen.
Daglivare butikker type kiwi,rema osv. grei jobb som dere kan ha året rundt. Om noen av dere har førerkort så har dere flere strenger å spille på.
Av norge!
Trådstarter
har førerkort :-)
- Posten, der du kjører rundt og utleverer post og reklame.
- Avisbud
Jeg maler selv hus hver eneste sommer og her er det gode penger å tjene. Dro vel inn rundt 100k iløpet av sommeren ifjor og da var jeg i full jobb itillegg. Har allerede begynt malesesongen og dette er en kjempejobb. Ute i friskluft med god metal på øret. Sett inn annonser/ heng opp oppslag etc - kan love dere at interessen er stor siden å bruke et malefirma er svindyrt og de som regel tar 50-60 k bare for et lite hus. Har selv tatt alt fra 10k til 20k for et hus, det avhenger selvsagt av størrelse. Og vær nøye, gjør en god jobb. Masker skikkelig ved vindu etc. Vær forsiktig i høyder på stiger. Vil og anbefale lift, men da må dere få skikkelig opplæring i bruk av denne. Lykke til XD