Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 3003
Noen venner av meg lagde før jul sin egen Tine melk reklame. Han sitter med meg på TG i år og jeg tenkte det hadde vært morsomt og se hvor flau han blir når han finner ut at jeg har postet den her. Selv syns jeg at den er dødsmorsom og veldig bra laget.
Hva tenker dere?
Se reklamen her.
Haha, synes den var ganske bra selv Skal jeg peke på noe så var den kanskje litt for lang.
Fin måte å starte dagen på.

Den var faktisk ganske morsom, og bra laget !

Litt for lang var den ja.
Historieentusiast
Sexarz's Avatar
Litt lang som sagt, og kanskje ikke helt egnet for øynene til en gjeng med 6 åringer som drikker melk så og si hver dag på skolen

Men bra laget, kp!
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Helt grei kameraføring og postproduksjon. Ellers var den ikke noe særlig. Den var AAALT for lang, noe som ødela filmen totalt. Dere vet at alle reklamefilmer må vare i presis 30 eller 40 sekunder? (Lenge sida jeg gikk media, de kan vare lengre eller kortere men husker ikke helt nøyaktig hva som var minimum og maks).

Ellers passet ikke sangen noe særlig inn, og klipprytmen deres ødela svært. Det var liten flyt i klippingen deres, og det ble alt for lite "energi" i videoen i forhold til det dere prøvde å få frem.
I tillegg var det plutselig et stille øyeblikk der man hører mange ungdommer som ler i bakgrunnen? Det lille sekundet der gjør at dere fremstår som en barnslig ungdomsskolegjeng som har tatt denne oppgaven svært useriøst. Dere har sikkert det også da, men det er jo ikke noe man vil få frem i reklamefilmen da!

Ellers var den okei
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Gå nærmere, ikke avslutt sangen så brått, ha slow-mo litt lengre etter at de blir truffet, klipp fortere.
brukte dere twixtor ?
Sitat av Zumqlex Vis innlegg
Noen venner av meg lagde før jul sin egen Tine melk reklame.
Vis hele sitatet...
Ingen anelse hva slags program de brukte.
Sitat av Zumqlex Vis innlegg
Ingen anelse hva slags program de brukte.
Vis hele sitatet...
Sitat av Zumqlex Vis innlegg
Han sitter med meg på TG i år[/url]
Vis hele sitatet...
Siden du lagde en tråd om denne reklamen kan du vel bruke ti sekunder på å spørre sidemannen din om spørsmålene folk lurer på?
Sitat av Mandokir Vis innlegg
Siden du lagde en tråd om denne reklamen kan du vel bruke ti sekunder på å spørre sidemannen din om spørsmålene folk lurer på?
Vis hele sitatet...
Han husker ikke helt, men han tror han brukte Aftereffects
Raskere en vinden
P-freak's Avatar
Si til kompisen din at han er helten min.
Aner jeg en referanse til "Its Always Sunny in Philadelphia" Og McBoyle brødrene? Kul reklame btw!
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Hva heter sangen?
Raskere en vinden
P-freak's Avatar
Sitat av Ignifer Vis innlegg
Hva heter sangen?
Vis hele sitatet...
Sail - Awolnation, det står i kommentarfeltet.
Sitat av Ignifer Vis innlegg
Hva heter sangen?
Vis hele sitatet...
Sail - Awolnation
Sitat av Srbija Vis innlegg
brukte dere twixtor ?
Vis hele sitatet...
Tror ikke det, dette ser ikke ut som mere enn 60fps slowmo, noe man finner på mange kameraer.
Sitat av P-freak Vis innlegg
Si til kompisen din at han er helten min.
Vis hele sitatet...
Will do! :L
Liker ideen, veldig morsom!

Hadde den vært litt bedre produsert, kanskje andre skuespillere og rekvisitter/bakgrunn og ikke så lang osv., kan jeg faktisk se den for meg på tv
Den skulle vært lengre, og "skuespillerne" smilte for mye. Det skal ikke være morsomt, det skal være seksuelt.
Får vi en Kefir-reklame også?

Fant også en litt mer politisk variant her.
Enig med Jonta, også syns jeg slagordet Tine bruker fra før – «må ha det, bare må ha det» – ville fungert bra også her.
Sitat av TheGloryHole Vis innlegg
Den skulle vært lengre, og "skuespillerne" smilte for mye. Det skal ikke være morsomt, det skal være seksuelt.
Vis hele sitatet...
Elsker at det kommer fra deg, mtp. brukernavnet ditt.

Artig reklame, jeg lo. De kunne smilt litt mindre da, og reklamen kunne vært litt kortere, men ellers bra.
Haha, sett den før! en kompis av meg går visst i klassen dems ;P