Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  28 9687
Leter etter en ny bukse, men finner ingen nettbutikker som har bukser som faller i smak.

Har så langt vært innom følgende nettbutikker:

- Dragenshule.no
- Maniullision.no
- Bodymap.no
- Darklands.no

Noen som har tips til andre lignende nettbutikker?

Om nettbutikken(e) er norsk(e) eller utenlandsk(e) har ikke så mye å si.
Sist endret av peisen; 12. januar 2012 kl. 18:00.
Hjelper hvis du sier hva slags bukser det er snakk om. Punk-bukser for meg var opprevne Levi's 501. Hehe.
Sist endret av Lily Bowen; 12. januar 2012 kl. 18:04.
Trådstarter
42 5
Sitat av Lily Bowen Vis innlegg
Hjelper hvis du sier hva slags bukser det er snakk om. Punk-bukser for meg var opprevne Levi's 501. Hehe.
Vis hele sitatet...
Slike og slike er nok det jeg synes faller best i smak
Hvis du bor i Oslo-området kan du stikke innom Bodymap.
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Hvis du bor i Oslo-området kan du stikke innom Bodymap.
Vis hele sitatet...
Les førstepost. TS spør etter nettbutikker, og har allerede besøkt Bodymap.
www.hottopic.com
det er en amerikans nettbutikk, så det er btw ganske dyr frakt.
Punkere var en gang rebeller mot systemet. Nå skal det være latexbukser som koster det dobbelte av buksene jeg kjøper. Hva skjedde?
Sitat av peisen Vis innlegg
Slike og slike er nok det jeg synes faller best i smak
Vis hele sitatet...
Om du skaffer deg den første der, så kommer du til å bli spurt etter russekort i hele mai.
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
Punkere var en gang rebeller mot systemet. Nå skal det være latexbukser som koster det dobbelte av buksene jeg kjøper. Hva skjedde?
Vis hele sitatet...
En del av å være punk er jo å gi faen i hva andre mener, som gjør det at du syntes at latexbukser er teit uvesentlig.
Når jeg hører "punk", så tenker jeg mer på folk i skinnyjeans, gjerne med røde klær og detaljer, som hårfarger etc. samt piercinger.

Dette er også kjent som hipster i 2011 og 2012, men det er fremdeles det jeg tenker når jeg hører "punk".
Sitat av olaPola Vis innlegg
En del av å være punk er jo å gi faen i hva andre mener, som gjør det at du syntes at latexbukser er teit uvesentlig.
Vis hele sitatet...
Nei, for all del, gå gjerne i de buksene om du vil, og jeg forstår poenget ditt, men i mine øyne vil punk alltid være fuck the system. Og det er mer boost the system, med shvindyre outfits som MÅ være brukt, om du skal være "punk" - det er bare galt, men fuck hva jeg mener, selvsagt.
NaughtyShadows
Vampirefreaks
Drac-in-a-Box
Dracula Clothing
Blackrose
XtraX

Kos deg, det meste er svindyrt og mye grenser til sadoland.
Ragnaråkk har kanskje noe du liker
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
Punkere var en gang rebeller mot systemet. Nå skal det være latexbukser som koster det dobbelte av buksene jeg kjøper. Hva skjedde?
Vis hele sitatet...
Dette er ikke punk, du kan jo ta en tur innom Blitz-huset. Lite merkeklær som vanker i de gangene, og systemet rebellerer man vel fortsatt så godt man kan mot. Nei, det går nok fortsatt i slitne svarte bukser, boots, gamle skinnjakker og en eller annen form for uortodokst hår.
Trådstarter
42 5
Da ble det denne valget kom på
Historieentusiast
Sexarz's Avatar
Hot topic?
www.angryyoungandpoor.com
www.interpunk.com

Ikke gidd å diskuter hva punk er og ikke er her da...
Sitat av EoT Vis innlegg
Dette er ikke punk, du kan jo ta en tur innom Blitz-huset. Lite merkeklær som vanker i de gangene, og systemet rebellerer man vel fortsatt så godt man kan mot. Nei, det går nok fortsatt i slitne svarte bukser, boots, gamle skinnjakker og en eller annen form for uortodokst hår.
Vis hele sitatet...
Godt å høre at jeg ikke er den eneste som ser pønk slik fortsatt
▼ ... noen uker senere ... ▼
Magnetisk hamster
Ffojt's Avatar
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
Nei, for all del, gå gjerne i de buksene om du vil, og jeg forstår poenget ditt, men i mine øyne vil punk alltid være fuck the system. Og det er mer boost the system, med shvindyre outfits som MÅ være brukt, om du skal være "punk" - det er bare galt, men fuck hva jeg mener, selvsagt.
Vis hele sitatet...
Punk er ikke klærne dine, det er hvem du er. klærne er en måte å uttrykke dette for omverdenen og fysisk ta avstand fra resten av samfunnet, hvilket ikke gjør deg noe mindre punk om du går i dyre klær.
Derimot får man de aller feteste punk-outfit'ene om man går i second-hand shops som Fretex og plukker, mixer og fikser.
Kjøp en stram jentebukse på H&M og kutt den opp litt.
Sitat av Life Goes On Vis innlegg
Kjøp en stram jentebukse på H&M og kutt den opp litt.
Vis hele sitatet...
bedre å bruke en grov fil om man vil ha en ovvreven look. Rene kanter ser dust ut.
Kutte av benet og sy det på igjen kan også se kult ut c:
Sitat av Lily Bowen Vis innlegg
Hjelper hvis du sier hva slags bukser det er snakk om. Punk-bukser for meg var opprevne Levi's 501. Hehe.
Vis hele sitatet...
Og det er jo det fortsatt! Du kjøper deg rett og slett et par med bukser og går med dem til de ikke henger sammen i sømmene lenger. Selvfølgelig uten å vaske. Nå er ikke jeg så veldig "pønk", men akkurat den holder jeg meg til.
Magnetisk hamster
Ffojt's Avatar
Nå vet ikke jeg hva du gjør med buksene på, men personlig ville det i tilfelle tatt veldig lang tid å få noe som hadde vært særlig punk
Sitat av Ffojt Vis innlegg
Nå vet ikke jeg hva du gjør med buksene på, men personlig ville det i tilfelle tatt veldig lang tid å få noe som hadde vært særlig punk
Vis hele sitatet...
True dat, men jeg synes det er veldig poser-aktig å rive opp buksene sine. Jeg liker å kjøpe buksene mine med Engle i Oslo, kun fordi han en gang sa "klarer du ikke å slite jeansa dine selv, får du kjøpe dem en annen plass."
Magnetisk hamster
Ffojt's Avatar
Sitat av McLovin Vis innlegg
True dat, men jeg synes det er veldig poser-aktig å rive opp buksene sine. Jeg liker å kjøpe buksene mine med Engle i Oslo, kun fordi han en gang sa "klarer du ikke å slite jeansa dine selv, får du kjøpe dem en annen plass."
Vis hele sitatet...
Et veldig godt poeng, KP for den! Jeg tror allikevel jeg personlig hadde gått for noe som var mer punk "out-of-the-box", og så slite det derfra
Joda, ser den. Men, så kjører ikke jeg så veldig pønk-stil heller. Det går mer i stramme jeans, square-toe boots, skinnjakke og ducktail sleik.

Sitat av Ffojt Vis innlegg
Derimot får man de aller feteste punk-outfit'ene om man går i second-hand shops som Fretex og plukker, mixer og fikser.
Vis hele sitatet...
Må bare få legge til at Fretex er fett som faen! Selv var jeg innom der sist jeg var i hovedstaden, og kom ut som den stolte eier av en grilldress fra 80-tallet! Fy flate så drøyt!
Sist endret av McLovin; 7. februar 2012 kl. 10:41.
Selv kjører jeg stramme jeans, band tees og som regel flannies. Kjører litt blanding av ska, punk og skate!
▼ ... noen uker senere ... ▼
www.rockmerch.no, mye billigere enn alt annet!