Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 2434
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Hei folkens,

Ferdig med ny vignett, denne gangen er det Lurt! av Karlsen, TV 2 sitt nye skjult kamera-program i regi av produksjonselskapet Monster.

- Visuelt konsept og vignett av Kamikaze Media
- Om programmet

http://www.kamikazemedia.no/assets/Uploads/_resampled/SetSize602339-karlsenphoto768x432.jpg

Dere burde se showet. Det ligger nærmere Scare Tactics enn Punk'd.
Så et lite klipp fra Lurt på Tv'n igår, og det der så faktisk ganske morsomt ut! Blir vel å se en episode eller to
Det er jo bare en norsk versjon av Punk'd.

Men sikkert artig fordet
Da jeg så dette håpet jeg han hadde tatt seg en stripe og dette bare var kødd.
http://www.vgtv.no/?id=27415

Uansett, det var bra det dere hadde laget. KP
Sist endret av drittunge; 29. januar 2010 kl. 13:55.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Dere laget vignetten? Jeg likte den veldig godt da jeg så programmet. Flott å få mulighet til å gratulere. Får vi høre litt om prosessen?
Programmet var kanonbra. Jeg lo hvertfall godt av det, og det hadde jeg ALDRI trodd jeg skulle gjøre.

Vignetten derimot, utropstegnet, stilen- er kvalmende lik Punk'ed, desverre.
Sinnsykt fet vignett, digget introfilmen! Og forsåvidt det meste dere lager.
Enig med Restyle, vignetten var _JÆVLIG_ bra, for å si det sånn.
Gratulerer med fet vignett! Har ikke sett programmet enda, men skal passe på å få med meg neste episode
Hvortid kommer dette på TV? :P
Var på tv her forleden.
Vignetten var super
Bra lagd, men synd det er karlsen som er programleder
Sist endret av mr_james; 29. januar 2010 kl. 17:01.
Kjempestiling vignett! Så på programmet i går, og lurte på hvem i allverden som lagde den, men da fikk jeg svaret.

KP.
improbable
Gusto's Avatar
Trådstarter DonorAdministrator
Takk skal dere ha!

Sitat av reklame Vis innlegg
Programmet var kanonbra. Jeg lo hvertfall godt av det, og det hadde jeg ALDRI trodd jeg skulle gjøre.

Vignetten derimot, utropstegnet, stilen- er kvalmende lik Punk'ed, desverre.
Vis hele sitatet...
Ser hva du mener, begge vignettene har en "skitten" stil, men der slutter likheten. Personlig synes jeg at logoen fungerer veldig bra. PS: Bruker Punk'd uttropstegn? Ikke som jeg kan se.
Når var det på tv? står jo at det kommer til våren. må gå sjekke tv2 webtv nå.
Sitat av Geiten Vis innlegg
Når var det på tv? står jo at det kommer til våren. må gå sjekke tv2 webtv nå.
Vis hele sitatet...
Det gikk 21:30 (?) på Torsdagen...
improbable
Gusto's Avatar
Trådstarter DonorAdministrator
Det skal gå 20:30 på torsdager.
Må få med meg dette. Ser bra ut.
Helt rå vignett ;D
Kul vignett!
Når jeg så vignetten på TV tenkte jeg med en gang at du hadde laget den (før jeg så denne tråden). Kjente igjen måten den var laget på fra Bjarte på rette staden.
improbable
Gusto's Avatar
Trådstarter DonorAdministrator
Sitat av mikkello Vis innlegg
Når jeg så vignetten på TV tenkte jeg med en gang at du hadde laget den (før jeg så denne tråden). Kjente igjen måten den var laget på fra Bjarte på rette staden.
Vis hele sitatet...
Takk. Tror jeg...

Må legge til at det ikke er jeg som lager disse vignettene. Jeg er utdannet programmerer og jobber i administrasjon og utviklingsleder i Kamikaze.