Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 843
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
... en introduksjonsfilm!

Vi presenterte oss under Bergen Media By i går kveld på Landmark, og her er videoen vi viste på storskjem i tillegg til et kort foredrag. :-)

- Introduksjonsfilm

Vi hadde det moro ihvertfall! Musikk og stemme av Dag Erik i Kamikaze.

edit: Hvis dere vil se referansene i farge, er det bare å stikke innom hjemmesiden vår.
Haha, sykt bra =P
Lo endel av mye av det ;p
improbable
Gusto's Avatar
Trådstarter DonorAdministrator
Bra at andre enn oss selv synes det var morsomt. De i salen humret litt også, heldigvis. Viktig å ikke ta seg selv så seriøst.
Sitat av Gusto
Bra at andre enn oss selv synes det var morsomt. De i salen humret litt også, heldigvis. Viktig å ikke ta seg selv så seriøst.
Vis hele sitatet...
Hehe, det er sant. Må si jeg digget introen - genialt =D
Sist endret av Restyle; 31. januar 2008 kl. 21:47. Grunn: Leif :/
Syntes det var kult jeg, må inrømme at jeg lo "litt" ja.
Dere har skills må jeg si
Sist endret av Spelly; 31. januar 2008 kl. 21:43.
Meget bra gjennomført, trakk på smilebåndet en del ganger i løpet av filmen. Den virker veldig gjennomført, spesielt med tanke på hvordan stemmen og det hele passet inn.
Må bare få lov til å samtidig si at jeg liker stilen dere har meget godt, det ser ut til at dere har en god del kreative spirer bak dere
Ehh... Har veldig lyst å si at det var veldig morsomt, men synes det ble litt overkill, og ikke godt nok gjennomført. Ganske oppbrukt idè også.

Når det er sagt så skal det sies at jeg har likt alt annet jeg har sett av dere, synes dere har fått alt til untatt denne ene denne intrduksjonsfilmen.

Stå på, og fortsett å vise oss hva dere lager, (nesten) like moro hver gang!
Utrolig bra laget! Kan jeg spørre hva slags program dere bruker?
improbable
Gusto's Avatar
Trådstarter DonorAdministrator
Diablo: Forstår godt at du mener det. Ideen er hverken original eller fantastisk. Det var snakk om en litt annerledes video vi snekret sammen for én liten bransje-event og skal aldri brukes igjen. :-)

ResQ: Vi bruker Logic Pro for lyd og musikk, og Final Cut Pro og After Effects for videoen.
bra laget
ble kanskje litt kjedelig med den gammeldags stilen etterhvert. ellers bra