Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1285
Har en metadon 20 mg pille. Har nesten aldri tatt opiater, men testa metadon før en gang og da tok jeg bare 2.5mg...merket ingen effekt.

Hvor mye kan jeg ta uten noe toleranse for å få rus og ikke overdose?

Tok subutex 2mg for lenge siden og det ble akkurat passe rus, men dette er vel ikke helt det samme

Noen som vet? Veier forresten 105 kg så er ganske stor hvis kroppstørrelse har noe å si..
Har ikke noen spesiel erfaring fra metadon, men du kan jo prøve deg på 5mg neste gang, basert på hvor mye du veier. Det er derimot bedre å ta for lite enn for mye, for tar du for mye vil spy som faen og føle deg dritt hele dagen. Merk at det kan ta godt over 1 time før effekten kommer, det er derfor veldig viktig å ikke ta mer før man er 100 % sikker på at det man har tatt allerede har kicket. Det er slik dødsfallene kommer.
Sist endret av pkk1990; 5. august 2016 kl. 14:35.
Trådstarter
2 0
Tenkte og være forsiktig så delte den så det ble 10 mg, her 4 timer senere har jeg ikke merket noenting :/