Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  32 2135
Vil bare gi et heads up for de som ikke vet at i vinter ferien så er det ett bra LAN på Stord i Hordaland. (Så det anngår ikke søringer). Plass til 300 stk. Stikk inn på IPX å ta en titt!

edit:
Tenkte jeg kunne dra denne opp igjen fra i fjor. Blir mist 5k kr i cs compo premie. Kansje mer...
Sist endret av RoadKill; 11. februar 2003 kl. 11:24.
woo RoadKill.. Tenke deg på IPX du? shweetz

Look out for "Armada Raiders"
Ich habe mich registrärt an IPX.no
Btw: Neues clan, masa?
hehe...

E har'kje heitl teken på den tysken...Men e trur eg jetta meg te rett...

Jon ska ta og bestilla (trur e) til oss alle så me får plassa...(trur e trur e)

Og... Yeas me har mekka klan til LAN'et... Armada Raiders (hehe)

Men me mangle 1 elle 2 members ...
Er det noen LAN i østlandsområdet da? Nærmere bestemt Oslo.
Når er vinterferien forresten?
Det er LAN på Steinkjer i Nord-Trønderlag for 200 stykker. Xenox rh for de som er intreserte.
The Rhymenocerous
polle's Avatar
Opprinnelig postet av dromoz
Det er LAN på Steinkjer i Nord-Trønderlag for 200 stykker. Xenox rh for de som er intreserte.
Vis hele sitatet...
hm, det bør bli bedre enn det forige ( xenox.XL ) Det var vel ikke noe å komme hjem til mor å skryte om akkurat.
Var det ikke slik at de gikk 200 000 kr i underskudd ?
jaja, får håpe det blir bedre iår da.. kunne tenkt meg å dratt dit..
Opprinnelig postet av polle

hm, det bør bli bedre enn det forige ( xenox.XL ) Det var vel ikke noe å komme hjem til mor å skryte om akkurat.
Var det ikke slik at de gikk 200 000 kr i underskudd ?
jaja, får håpe det blir bedre iår da.. kunne tenkt meg å dratt dit..
Vis hele sitatet...
Xenox XL var jo ment for 2000 stykker, men det kom bare ca. 550 stykker. Det var nedtur, ikke rart at de gikk underskudd.
▼ ... over et år senere ... ▼
Bare dra den opp på siste diskusjoner. Tviler noen går å kikker på så gamle poster...
tror jeg har tenkt meg til xenox(.no) eller kanskje openlan(.net)
Hva med de som bor (ufrivillig) i Nord-Norge. Har dere noen gang tenk på oss?
Ja, jeg bor i Finnmark!

Jeg vil også lane, med mer folk enn 6-7 stk...

Tenk på oss også!


Fytti kaldt
Faens snø! Skulle vært ulovlig.

Til dem som tenker å gå VKII Romteknologi: FAENS DRITTPLASS!
IPX virket greit..hadde jeg bodd i nærheten hadde jeg sikkert kommet..
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
*Se på billeten som ligger i skapet*
Joda, skal til IPX.
Xenox er jo for 600 stykker..
AraneaLAN i molde. ikke plass til fullt så mange da. 180 for å være eksakt. folk fra molde og omeng bør melde seg på, ettersom det bare er 84 med så langt
For de i Møre og Romsdal

www.aranealan.com
Opprinnelig postet av Tias
*Se på billeten som ligger i skapet*
Joda, skal til IPX.
Vis hele sitatet...
*Kikker tilfeldigvis opp på veggen, ja og der henger det en billett. Det står det IPX 2003 på den*
Ja det blir nok IPX i vinterferien

jocke: hmm sitat fra sida til lanet*Vi samles i LOUD sine lokaler på Levende Ord.* Rekner med at det går mye i pr0n på dette lanet.
Sist endret av Vuggum; 11. februar 2003 kl. 18:56.
IPX i år som i fjord skal jeg dit å. Tenker tilbake på i fjor. Blir forhåpentlig vis bedre i år når jeg er "litt" bedre kjent.
har selv vært på LAN i levende ord sine lokaler her på øyen (Askøy).. Ble endel morsom leking med talerstolen når vi var rimelig overtrøtte ja

Selv skal jeg på et privat LAN i vinterferien
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Heeelvete, fikk nettop mail fra Fulk, nabokomunens lan organisasjon. De arrangerer buss til Tg i år, men jeg har allerede brukt opp hele budsjettet mitt på ipx... (Heh, kjøpt billet da...)

Sukk...
Jaja, IPX er jo tøft det da. Håper de har rask linje i år
vi før forhåpentligvis muligheten neste år
One of the good guys
2rs1's Avatar
For folk som bor på østlandet nærmere bestemt østfold -> og da særlig Fredrikstad + Sarpsborg. VOC - Visions Of Chaos 2003 anbefales på det sterkeste.. Arangeres av Oxygen (o2) http://www.o2.no, ta en tur innom Tv seksjonen dems, http://tv.o2.no/ forbanna mye artig..
For dem som har vært der så sier jeg bare *klapp klapp*og munanana didi dididi.
warpcrew var fult noen som vet om andre store lan i påsken / vinterferien?
påsken? Du har jo TG da
gidder ikke å dra så langt...
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
tore-: Kom på IPX i høstferien da, ikke så veldig stort at det gjør noe men det er gøy . Er ikke så langt fra Bergen til Stord...
Opprinnelig postet av Tias
tore-: Kom på IPX i høstferien da, ikke så veldig stort at det gjør noe men det er gøy . Er ikke så langt fra Bergen til Stord...
Vis hele sitatet...
jepp .. ipx er sköy.