Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1346
Hei ehhh, vet noen om det finnes hvite xanax bars man blir blå på tungen av? 🥵
Noen ganger kan hvitfarge få ett lite blåskjær i seg av lyset for eksempel.

Regner med det er det du opplever, med mindre blåfargen er veldig dyp og solid. Isåfall så skyldes det at de som har presset pillene dine har benyttet seg av blå pigmenter. Det er ikke SÅ overraskende, men heller ikke normalt.
Anonym bruker
"Klein Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Noen ganger kan hvitfarge få ett lite blåskjær i seg av lyset for eksempel.

Regner med det er det du opplever, med mindre blåfargen er veldig dyp og solid. Isåfall så skyldes det at de som har presset pillene dine har benyttet seg av blå pigmenter. Det er ikke SÅ overraskende, men heller ikke normalt.
Vis hele sitatet...
Tatt 1 stk så får vi se om d funker
Anonym bruker
"Klein Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Smakte på den, smakte ikke noe superchem, og den blir blå der den får fukt, tok en, la på tunga i 10 sek, svelgte den og ble blå over halve tungen. Er ikke fentanyl? Står pfizer, 50 tablets adr er NY, NEW YORK. Men hørte amerikansk xanax kan ha blå farge ved oppløsning pga det er så utbredt og i trafikk for politiets del. Kan laste opp bilde imorgen om int.
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det ikke rophynol?
Anonym bruker
"Klein Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er det ikke rophynol?
Vis hele sitatet...
Fikk litt 2000 vibes av det der ja, men ikke norskt.
Bilde av boks og bars:



Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
ser litt fake ut. Ser tykkere ut enn Xanor iaf
Sist endret av Bothrops; 21. juni 2023 kl. 12:48.
Anonym bruker
"Hoppende Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er ikke disse tablettene som florerte rundt på gata for en liten stund siden (Oslo)? Ble plutselig borte fordi alle mente de var fake. Ikke dermed sagt at det ikke var noe virkestoff i dem, bare at det ikke var 2 mg alprazolam.

Fikk du noen funk på de?
Det er veldig godt mulig at disse er produsert i Norge, jo.

Ser identiske ut med «designet» som har vært tilgjengelig her til lands i årevis. Tykke og harde legoklosser.

Det er ikke første gang noe som antageligvis er samme «liga» har etterlignet amerikanske etikker heller.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fikk litt 2000 vibes av det der ja, men ikke norskt.
Bilde av boks og bars:



Vis hele sitatet...
er det noen som husker hALCION PÅ 80 90 TALLET, TROR DE VAR PÅ MARKEDET I TOPPEN 2 ÅR . rohyp var ikke sana sol i forholt til halcion

Sitat av GB_No way Vis innlegg
er det noen som husker hALCION PÅ 80 90 TALLET, TROR DE VAR PÅ MARKEDET I TOPPEN 2 ÅR .
Vis hele sitatet...
rohyp var sana sol i i forholt til halcion

Sitat av GB_No way Vis innlegg
er det noen som husker hALCION PÅ 80 90 TALLET, TROR DE VAR PÅ MARKEDET I TOPPEN 2 ÅR . rohyp var ikke sana sol i forholt til halcion

rohyp var sana sol i i forholt til halcion
Vis hele sitatet...
rohyp var sana sol i i forholt til halcion
Sist endret av GB_No way; 21. juni 2023 kl. 18:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg husker Halcion.Alle som ville ha noe på sykehuset å sove på fikk det.Slutten av åttitallet dette.Husker jeg hadde noen merkelig drømmer.Siden fikk jeg Rohypnol og senere ble det helt slutt på godsakene.Bare urgamle antipsykotium.Sovemedisin vurderes forskjellig fra avdeling til avdeling sies det.
Anonym bruker
"Klein Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Stemmer, men har noen testet xanax som blir blå? Prøvde dissolve en xan med spytt isted men da så jeg ingen blå farge.. hmm
Har det noe å si om det er litt blå pigmenter i pillen? De er falske uansett.
Er sikkert blitt pressa sammen av rester fra Ksalol som har kommet i løsvekt, det er iallfall det eneste logiske svaret mitt på hvorfor det er litt blåfarge.

Det gir nesten mening å presse om ødelagte Ksalol piller til bikkjebein, da prisforskjellen er langt mer enn det dobbelte. Det er så klart mye dyrere enn å benytte seg rent virkestoff fra Kina, men det blir en god del knuste piller etterhvert. De kan også være at de har blitt tilsatt for å gi smaken av Alprazolam hvis de hovedsakelig har brukt ett annet virkestoff, særlig ett smakløst ett som Etizolam.

Jeg vet dette høres ut som helt vill spekulering- noe som stemmer godt, men jeg tror faktisk at det er en real mulighet for at dette har forekommet.

Uansett hvor dumt det høres ut så hadde det til og med vært lønnsomt å kaste ett parti med Ksalol i en kulemølle med vilje, tilsette litt fyllstoffer og bindemidler og så presse de om igjen til bikkjebein.
2 ksalol = 1 bikkjebein, som har 4-10 ganger høyere pris av en eller annen merkelig grunn.

Så klart, veldig usannsynlig at noen gjør dette, men det hadde forklart hvorfor noen bikkjebein hadde litt blåfarge når de ble smeltet.


Sitat av Chip Charley Vis innlegg
Jeg husker Halcion.Alle som ville ha noe på sykehuset å sove på fikk det.Slutten av åttitallet dette.Husker jeg hadde noen merkelig drømmer.Siden fikk jeg Rohypnol og senere ble det helt slutt på godsakene.Bare urgamle antipsykotium.Sovemedisin vurderes forskjellig fra avdeling til avdeling sies det.
Vis hele sitatet...
Høres like spennende ut som Midazolam som er favoritten min.

Triazolam/halcion: « Bioavailability: 44% (oral route), 53% (sublingual), 98% (intranasal)»

Dobbelt så kraftig når den sniffes, slår sikkert som en slegge den også.
Anonym bruker
"Klein Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Har det noe å si om det er litt blå pigmenter i pillen? De er falske uansett.
Er sikkert blitt pressa sammen av rester fra Ksalol som har kommet i løsvekt, det er iallfall det eneste logiske svaret mitt på hvorfor det er litt blåfarge. .
Vis hele sitatet...
Ålreit med karer som deg, liker alt jeg får av info herfra (ikke for å klage på andre gode bidrag her) men det du sier lager mening, tok en 2mg nå, la den litt på tunga og svelgte, NULL blåfarge.. hmm.. etizolam da? Uansett.. dette er en kar som har solgt 20-40 glass.. så har jeg ikke Sett noen gale tilbakemld i «gruppa» vi selger og kjøper drugor, hyggelig type og møtte akk på tidpkt. Så vil vel si det halvveis legit. Tok en nå og ja, den ble ikke blå, smakte litt beiskt og. 10 min siden inntak og føler meg litt skækk, avslappet, ingenting stresser meg. Oppdaterer om en time🖖🏽