Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2421
Noen som har gjort ''forlenget'' penis operasjon før?

Jeg har planer om å gjøre den operasjonen, ikkje fordi jeg har for liten penis, det er ikkje mulig å forlenge penis i Norge.

Grunnen jeg skal gjøre det er fordi muskelen som holder penisen oppe er for stram, så penisen står rett opp.. Lite frihet med sex stillinger osv.

Lurte hovedsakelig på om dette er lite lurt og hva ulemper kommer av det /hvor stor sannsynlighet for at du mister følese i penis osv?
Dette må du snakke med kirurgen om som har peiling på det. Jeg har lest i en artikkel i norsk avis en gang at penis "forlenger" operasjonen er tryggere enn "fortykker" inngrepet som er relativt trygt i seg selv men som sagt du må snakke med lege om dette.
Trådstarter
4 0
Kirurgene er et privat selskap med penger. Men ja du har rett, burde bestille en legetime.

Takk for hjelpen!
Sitat av Eirlein Vis innlegg
Kirurgene er et privat selskap med penger. Men ja du har rett, burde bestille en legetime.

Takk for hjelpen!
Vis hele sitatet...
De er pliktig til å gi deg korrekt informasjon om fordeler og evn ulemper og risikoer, og ingen vet det bedre enn de legekirurgene som har spesialisering på akuratt det inngrepet. Hvis du ikke har tillitt til kirurgene som jobber med dette eller villig til å bruke 500 kroner på en dekkende konsultasjon hos klinikken for å få snakke med en ekspert på feltet så bør du nok ikke vurdere operasjonen.

Ingen her kan gi deg noen sikre svar desverre.
Sist endret av Harek; 11. januar 2021 kl. 19:01.
https://aedit.com/procedure/penis-en...nt-transection

Er det denne her? I såfall er den ganske ufarlig mtp følelse i snoppen. Den vil jo selvfølgelig ikke stå like langt opp som før, men det er jo derfor du vil ta den operasjonen.

Jeg er ikke helsepersonell, så husk å rådføre deg med de som skal utføre denne operasjonen
Trådstarter
4 0
Sitat av Harek Vis innlegg
De er pliktig til å gi deg korrekt informasjon om fordeler og evn ulemper og risikoer, og ingen vet det bedre enn de legekirurgene som har spesialisering på akuratt det inngrepet. Hvis du ikke har tillitt til kirurgene som jobber med dette eller villig til å bruke 500 kroner på en dekkende konsultasjon hos klinikken for å få snakke med en ekspert på feltet så bør du nok ikke vurdere operasjonen.

Ingen her kan gi deg noen sikre svar desverre.
Vis hele sitatet...
Du har et poeng der, eg gjor en konsulasjon men kom ikkje på de spørsmålene da.
Takker

Sitat av EvilSink Vis innlegg
https://aedit.com/procedure/penis-en...nt-transection

Er det denne her? I såfall er den ganske ufarlig mtp følelse i snoppen. Den vil jo selvfølgelig ikke stå like langt opp som før, men det er jo derfor du vil ta den operasjonen.

Jeg er ikke helsepersonell, så husk å rådføre deg med de som skal utføre denne operasjonen
Vis hele sitatet...
Nei det er akademiklinikken Oslo, ja eg får ta å ringe de. Virker ikkje så gale nå kanskje, Takker
Sist endret av Eirlein; 11. januar 2021 kl. 19:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ville snakket gjennom dette med en lege utenfor klinikken, helst en urolog, og tenkt nøye gjennom risikoen med kirurgi i tillegg til eventuelle komplikasjoner som kan oppstå etter et slik inngrep.

Husk at du alltids kan risikere økte ereksjon og samleieproblemer.

A lot of men who have this treatment don't truly appreciate this loss of angle," says Professor Wylie. "It can make sex quite uncomfortable. You've got to do a lot more manoeuvring with your partner. The advantage of a 2cm gain in flaccid length is far outweighed by the loss of angle of erection."
https://www.nhs.uk/live-well/sexual-...s-enlargement/

Ville diskutert dette med en urolog henvist til av fastlegen din i tillegg til bedriften som tross alt profiterer på å gjennomføre slike inngrep.

Better safe then sorry imo.
Trådstarter
4 0
Sitat av Susannne Ufør Vis innlegg
Ville snakket gjennom dette med en lege utenfor klinikken, helst en urolog, og tenkt nøye gjennom risikoen med kirurgi i tillegg til eventuelle komplikasjoner som kan oppstå etter et slik inngrep.

Husk at du alltids kan risikere økte ereksjon og samleieproblemer.

A lot of men who have this treatment don't truly appreciate this loss of angle," says Professor Wylie. "It can make sex quite uncomfortable. You've got to do a lot more manoeuvring with your partner. The advantage of a 2cm gain in flaccid length is far outweighed by the loss of angle of erection."
https://www.nhs.uk/live-well/sexual-...s-enlargement/

Ville diskutert dette med en urolog henvist til av fastlegen din i tillegg til bedriften som tross alt profiterer på å gjennomføre slike inngrep.

Better safe then sorry imo.
Vis hele sitatet...
Damn du fikk meg til å tenke der.. takk!
bakgrunnsbilde
11 5
oppdater oss på hvordan det her går
Blir kuken kun lengre, ikke tykkere?