Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 1781
Hei

Har akkurat hat et prosjet på Medai. vi har nå laget en musik video som vi har brukt 5 uker på. så lurte bare på om dere kunne ta en titt på den og si hva dere mener om filmen.

http://youtube.com/watch?v=GYySWgkp0xo
Utrolig dårlig video.. Gir dere ikke mer enn 3, og da var jeg snill
Det ser ut som dere "prøver for hardt", til å være "kul", han som blir dytta rundt ser bare ut som han ler osv.. Og sangen virka ikke helt som den rette til en slik film..

Menmen, ekke det værste jeg har sett iaff
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Jeg likte den ikke. Den var bare veldig kjedelig med dårlig musikk.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Tja... Hva hadde den med musikken å gjøre? Ikke så mye fikk jeg inntrykk av. Handlingen var merkelig også. Den "springe-opp-veggen-og-ta-baklengs-salto" greia var fin, men hva var poenget med den? Det var ingen som fulgte etter ham eller noe. Putene under genseren var altfor store og til tider synlige. Skuespillet (særlig mobbegjengens) var heller ikke så mye å skryte av.
Trådstarter
27 0
vil bare si at det er ikke jeg som har valgt musik og at vi fikk 6 på denne filmen

Sitat av Pumpkin
Utrolig dårlig video.. Gir dere ikke mer enn 3, og da var jeg snill
Det ser ut som dere "prøver for hardt", til å være "kul", han som blir dytta rundt ser bare ut som han ler osv.. Og sangen virka ikke helt som den rette til en slik film..

Menmen, ekke det værste jeg har sett iaff
Vis hele sitatet...

Hva mener du med at vi prøver for hardt med å være Kul???
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Hvorfor inni palmeskogen fikk dere 6? Lærere nå til dags...

Edit: Han mener at dere prøver å gjøre alle scenene skikkelig kule istedenfor å tenke på handling og kvalitet.
Sist endret av Jonta; 22. mai 2007 kl. 19:22.
Dere bør alle konsultere en kiropraktor for den leie haltinga.
Trådstarter
27 0
nå er ikke vi proffe heller da... vi har ikke leid inn noen skuespillere.
haakon123; Brukerne her inne vurderer nok ikke filmen etter de samme kriteriene som lærerne dine gjorde.

Jeg synes også at videoen var kjedelig, og bare i liten grad fortalte en historie. Litt mer sammenheng og noe mer naturlig oppførsel blant skuespillerne ville bedre inntrykket.

EDIT; Det har ingenting for seg å "forsvare" seg mot kritikken som kommer. Du ba om kritikk, og du fikk den. Å argumentere imot og forsvare deg mot all kritikken blir helt feil.

Du kan enten ta kritikken til etteretning og tenke over det på neste prosjekt, eller du kan tenke at brukerne på NFF er en gjeng med lavpanna idioter som ikke vet hva de snakker om. Men ikke bruk energi på å krangle med dem...
Sist endret av Cikey; 22. mai 2007 kl. 19:24.
Trådstarter
27 0
Sitat av Rakkern
Dere bør alle konsultere en kiropraktor for den leie haltinga.
Vis hele sitatet...
halting?? hva er det for noe?? er ingen som gjør det her da
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Hvorfor ikke? Om dere hadde fem uker på den så hadde dere god tid. Dessuten kunne dere konsultert lærere o.a. for å finne ut hvordan dere bør spille.
Trådstarter
27 0
Sitat av Cikey
haakon123; Brukerne her inne vurderer nok ikke filmen etter de samme kriteriene som lærerne dine gjorde.

Jeg synes også at videoen var kjedelig, og bare i liten grad fortalte en historie. Litt mer sammenheng og noe mer naturlig oppførsel blant skuespillerne ville bedre inntrykket.

EDIT; Det har ingenting for seg å "forsvare" seg mot kritikken som kommer. Du ba om kritikk, og du fikk den. Å argumentere imot og forsvare deg mot all kritikken blir helt feil.

Du kan enten ta kritikken til etteretning og tenke over det på neste prosjekt, eller du kan tenke at brukerne på NFF er en gjeng med lavpanna idioter som ikke vet hva de snakker om. Men ikke bruk energi på å krangle med dem...
Vis hele sitatet...
nei læreren vår vurdere kompsisjon, produksjon og design
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av Cikey
haakon123; Brukerne her inne vurderer nok ikke filmen etter de samme kriteriene som lærerne dine gjorde.
Vis hele sitatet...
Det stemmer nok. Du kjenner ikke nFF så godt haakon123. Det kan være at du ble veldig fornøyd med produktet ditt, og at dere har jobbet lenge med det, men det ser litt mer ut som en "slåssefilm" slengt sammen med Windows Movie Maker.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Synes ikke den var så ille jeg, mye vinkelskifting for å holde tempoet i gang, og storyen var ikke den værste.

Også er jeg jo prodigy fan
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Haakon: Å legge noe ut her på nFF er å be om negativ kritikk. Her er alle perfeksjonister. Er filmen perfekt, så sier vi meget bra, eller bra. Er filmen veldig fin eller verre, så suger den. Det gjelder med filmer, bilder, nettsider, alt.

Er tingen bedre enn nFF, Da sier vi perfekt
Trådstarter
27 0
ok vi går på vk1.. og de to første ukene var det teori. resten var det filming... og dessuten tor du at vi har penger til å lei inn skuespillere? selv om vi bor i bærum vil det ikke si det vet u
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av PureOwnage
Haakon: Å legge noe ut her på nFF er å be om negativ kritikk. Her er alle perfeksjonister. Er filmen perfekt, så sier vi meget bra, eller bra. Er filmen veldig fin eller verre, så suger den. Det gjelder med filmer, bilder, nettsider, alt.

Er tingen bedre enn nFF, Da sier vi perfekt
Vis hele sitatet...
Kort og fin beskrivelse det her (KP), det må bli bedre enn best her. Kan nok si at det er flaks for deg at du ikke la den inn på skryteplassen, da ville du fått bank da.
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
www.youtube.com se litt på filmene der. Mange av de filmene er meget bra lagd. Ingen av dem er skuespillere. Men de tar filmingen seriøst, og gjør det ikke for å være kul, morsom, etc. De gjør det for å vise et bra verk som dem har lagd.

Det kan jeg ikke si at dere gjorde i den filmen.
Trådstarter
27 0
Sitat av Dodecha
Synes ikke den var så ille jeg, mye vinkelskifting for å holde tempoet i gang, og storyen var ikke den værste.

Også er jeg jo prodigy fan
Vis hele sitatet...
dette er bra vet u
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av haakon123
ok vi går på vk1.. og de to første ukene var det teori. resten var det filming... og dessuten tor du at vi har penger til å lei inn skuespillere? selv om vi bor i bærum vil det ikke si det vet u
Vis hele sitatet...
Etter profilen din å dømme er du ca. like gammel som jeg (årgang '90), dvs. at du går på VG1, ikke VK1. I tillegg så trenger man ikke å rutte med penger for å leie inn skuespillere.
Jeg skjønner ikke helt hvorfor dere kommer med så mye negativ kritikk. Jeg er enig i at det var dårlig skuespill "enkelte" steder, men noe av det er jo overdrevet. F.eks fyren som gikk i begynnelsen. Kunne dempet det litt. Jeg vil ikke kalle denne filmen for EN MUSIKKVIDEO, fordi det var filmen vi merket, musikken var ikke bra. Ikke det at jeg kan si hvilken musikk som er bra, men den passet ikke inn i videoen. Men likevel syntes jeg det var bra vinkler mange steder, og dere kunne kommunisere på en måte vi forstod, uten lyd. Det var også bra. Men jeg tror ikke jeg ville gitt den en 6-er. 3+...

Jeg vil bare si at her på nFF, så vil det meste få under 4
Dude, det eneste som var bra med filmen deres var
at den førte meg videre til den animerte filmen
til bluesøskens hit"Se der går en Zebra"(som er svinebra). Zebra:P


Ser jo at dere har prøvd å gjøre noe med oppgaven deres,
men sluttproduktet er intetsigende.
To uker med teori for å lære seg å lage slike filmer? Det blir for drøyt.
Den første uka var "lære seg å skru på kamera" uke da eller?
Herrejemeni.
Sist endret av miles; 22. mai 2007 kl. 20:06. Grunn: balanse i linjene:P
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Kommer på at jeg glemte å nevne at fyrens Gameboy (eller Lameboy?) ikke er skrudd på. Dere burde ikke filmet dét, i tillegg til at det ikke er så vanskelig å få den til å gå, dere hadde jo et eller annet spill i den også. Hva brukte dere i redigeringen?
Sitat av Jonta
Kommer på at jeg glemte å nevne at fyrens Gameboy (eller Lameboy?) ikke er skrudd på. Dere burde ikke filmet dét, i tillegg til at det ikke er så vanskelig å få den til å gå, dere hadde jo et eller annet spill i den også. Hva brukte dere i redigeringen?
Vis hele sitatet...
Gameboyen var på når de filmet, men det ser ut som i han kommer borti avknappen under filmingen, men hadde tatt 2sec å filme det en gang til
ChS
Hestehandler
ChS's Avatar
Filmen var så som så... Men for gudsskyld lær dere å komprimere før dere legger noe ut på youtube, eller noen andre plasser på nett for den saksskyld!
Ingenting er mer uproft enn ikke å ha orden på det! Selv om ikke VGTV eller DagbladetTV heller alltid får det til!
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
OT (Lagt merke til at forkortelsene for Offtopic og Ontopic er de samme?): ChS: Hva forventer du av to store tulleaviser fulle av reklame og ting "verdige" S&H?

Heldigvis fins Firefox med Adblock Plus ;D