Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1634
Hei, har nylig installert en fjerninstallasjon av Ardamax keylogger på en annen pc. Når jeg lagde fjerninstallasjons filen så valgte jeg at logviewer ikke skulle være med. Så derfor får jeg ikke sett loggen. Er det noen måte jeg kan få sett den eller hente ut logg filen manuelt?

Mvh Thomas
Happy Buddha
Sitat av Thomasrage Vis innlegg
Er det noen måte jeg kan få sett den eller hente ut logg filen manuelt?
Vis hele sitatet...
Med det så regner jeg med at du har mulighet for fysisk tilgang til måldataen?
I såfall kan du bare legge den inn på nytt og ta med logviewer. Ang. den loggfilen som er der nå så er den på dataen et sted (Har du valgt noe sted for loggfilen?) selvom du ikke valgte logviewer.
Sitat av AmundK Vis innlegg
Med det så regner jeg med at du har mulighet for fysisk tilgang til måldataen?
I såfall kan du bare legge den inn på nytt og ta med logviewer. Ang. den loggfilen som er der nå så er den på dataen et sted (Har du valgt noe sted for loggfilen?) selvom du ikke valgte logviewer.
Vis hele sitatet...
Ja jeg har fysisk tilgang. Men fant aldri logg filen der keyloggeren ble installert. Men nå har jeg lagt inn en ny fil med log viewer.
Få logg på epost? Bruke log viewer på den loggen.
Det er ikke mulig da det er en skole pc det er snakk om. Ruteren har blokkert den muligheten.


Kjenner btw thomas...
Sitat av jonastheman Vis innlegg
Det er ikke mulig da det er en skole pc det er snakk om. Ruteren har blokkert den muligheten.


Kjenner btw thomas...
Vis hele sitatet...
Ja, jeg installerte log viewer og kunne enkelt eksportere ut loggfilen til en minnebrikke.
Hva skal du egentlig keylogge?
Ardamax Keylogger suger så hardt. Last ned "family keylogger" mye bedre.
Sitat av BeatThatZ Vis innlegg
Hva skal du egentlig keylogge?
Vis hele sitatet...
Y do not wanna know tha shit.