Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1446
Hallo, har i det siste opplevd at jeg liker bilder jeg aldri kan huske at jeg har likt... (fks ett bilde som ble lagt ut for 3 min siden... og for 3 min siden var jeg nede og så på tv)

Jeg har sjekket hvor jeg sist har brukt datamaskinen, men da kommer det bare opp mobilen min og PCen min...

Hva kan jeg gjøre? (utenom å bytte passord)

ett spm. til... hvordan deaktivere jeg den daglige spammen med "dagens bilde" som jeg abonnerte på for 3 år siden?
Bytt passord. Gå innpå den "siden" som provider deg med dagens bilde og trykk unlike på venstre side.
Kan være lurt å gå over til HTTPS også.
Got root?
Trådstarter
Sitat av Zeco Vis innlegg
Kan være lurt å gå over til HTTPS også.
Vis hele sitatet...
Bruker bare HTTPS, byttet for lengesiden
Først og fremst bytt passord.
Så kan du kan sette på sånn at du får tilsendt en ekstra kode på SMS?
Og du kan sette på SMS varsling når noen logger på kontoen din. Den er ikke 100% sikker though.
Sitat av Androyd Vis innlegg
Bruker bare HTTPS, byttet for lengesiden
Vis hele sitatet...
Hvordan gjør man det sånn permanent?
Gå inn på instillinger?
Inne på instillinger skal du kunne se "aktive økter", så hvis noen andre er på din FB så kan du logge inn og avslutte økten deres, for og så skifte passord/sikkerhetsspørsmål.
Er du administrator for noen sider? Om andre administratorer klikker liker på aktiviteter knyttet mot siden vil det stå "Du liker dette".