Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 5211
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tenkt prøve det,men vil gjerne høre om hvordan rusen fungerer
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fikk det i meg etter å ha tatt en pille med det som skulle være ecstacy. Jeg sov ikke på noen dager, var paranoid, hadde hjertebank og var helt stresset. Forstår ikke hvorfor folk tar det frivillig.
Sjaman, en ny vei.
Martypewz's Avatar
Resultater finner du
-> Her <-

Makkapikk neste :-)
Ametamin gjør deg mer våken, mer tilstede, mer pratsom og sosial, mer åpen (lettere å snakke om ting osv), det er veldig vanskelig å kjede seg, tiden går utrolig fort. Fort gjort å bli sittendes med samme aktivitet en hel helg (dataspill osv).

Det hindrer også at du merker alkohol rus så vær varsom på hvor mye du evt. drikker om du kombinerer med alkohol.

Spis litt, drikk noe melk og gå å legg deg når du merker du blir loka.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fikk det i meg etter å ha tatt en pille med det som skulle være ecstacy. Jeg sov ikke på noen dager, var paranoid, hadde hjertebank og var helt stresset. Forstår ikke hvorfor folk tar det frivillig.
Vis hele sitatet...
Høres mer ut som du fikk i deg metamfetamin.
Amfetamin er no dritt etter min mening. Likte godt selve rusen, og åpenheten/hvor frempå man er. Det er no fælt å lande - og veldig lett å derfor bare rejustere.

Endte opp på femte døgnet uten søvn med å løpe rundt ute i underbuksa. Der fikk jeg for meg at det var øst-europeere som kidnappa jenter, og jeg skulle derfor stoppe de. Etterhvert var jeg helt overbevist om at jeg ble beskutt. Endte opp med å gjemme meg i en brenneslebusk. .. Holder meg unna det der
Sist endret av nehmZ; 17. mars 2017 kl. 16:19.
huff, har prøvd amf en gang og det var ikke no serlig, artig og se dem som har fått i seg litt formye amf, ser jo ut som om dem har rabies så nei, hold deg unna :P
Noia-middel, kult i to-tre timer, så tenker du at noe er riv ruskende galt, alt som er gale tar helt overhånd og du får noia/nedsig/dett.
Eneste som funker er enten å ha noen å snakke med, ha sex med, ronke alene eller ta downers i tillegg.
Blander du det med downers kan det bli ganske episk.
Drit i speed.
Det sier seg selv at når du har inntatt Amfetamin i 5 dager i strek uten søvn at det da er fælt og lande.

Hadde du hatt mer selvkontroll med doseringene og tidspunktene du hadde tatt disse på hadde ikke "nedturen"
vært så ille.

Mye av dine forventninger til stoffet vil ha en stor betydning på selve rus effekten (også "nedturen").

Hvis du tenker slik som de over meg skriver, så er det en selvfølge at nedturen blir helt jævelig.

Det er først etter dag 2 uten søvn du begynner og føle deg surrete, etter dag 3 så kan du begynne og føle på noiaen (spørs helt på psyken din, hvor mye væske,mat du har fått i deg).

Så en grei regel er og helst ikke være våken mer en 1 døgn, max 2 døgn.

Prøv deg forsiktig frem, start med en 100-150mg, når du føler effekten avtar juster med 50-100mg .

Etter siste dose, ikke regn med og sove før det har gått en 4-8 timer (avhengig av dose).

Anbefaler deg og lese mer om amfetamin før du putter det i deg.

Men skal ikke påstå det er lett og ha selvkontroll de første gangene man tar Amf, så mest sannsynelig så ender du opp med og overjustere over flere dager (samt lite næring) og ende opp med en kraftig nedtur.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Amf er nesten det verste i mine øyne, eneste som er verre er pille + alkohol folka.

Amfetamin gjør deg tulling, du spiser ikke, du sover ikke, du skjønner ingenting, du leter etter noe hele tida. Lista fortsetter med irriterende ting. I tillegg får du nedtur når alt er over.

Jeg har sett så mange som prater positivt om makka "gjør deg sosial på fester ", hvor er de folka nå? Bor i kommunale leiligheter og skriver A4 tekster på facebook!

Pass deg/dere, det stoffet loker til folk.
De fleste rusmidler kan gi guffent opplevelser og leie bivirkninger. Man må behandle de med respekt enten det er alkohol, hasj, sopp eller heroin. Noe er selvfølgelig "verre" enn andre ting, men i bunn og grunn så er det bruken og brukeren som til syvende og sist "bestemmer" hvordan dette skal utarte seg. Ingen vits å ta heroiske doser av ting du ikke vet hva er eller hvordan funker. Informasjon og respekt er nøkkelord for meg. Jeg vet med meg selv at jeg ikke kan bøtte nedpå med brennevin, da blir kvelden lite givende for meg og de som er rundt meg. Alt det her er veldig individuelt. Vær forsiktige folkens!
Amfetamin er ikke noe partydop etter min mening.

Selv bruker jeg det mer som microdoser til å holde fokus på studier. Det holder deg fokusert på det du setter deg inn i, enten det er å lese artikler, skrive en oppgave, spille dataspill, vaske eller hva enn. For meg er det bedre å ta en liten liner med Amfetamin enn å drikke ett tonn med kaffe. Jo mer kaffe du drikker, jo flere adenonin reseptorer vil hjernen produsere. Altså du vil trenge mer og mer kaffe for å få samme effekt, og du vil føle deg trøttere uten kaffe. Kaffe utløser adrenalin, mens Amfetamin utløser Dopamin (som gir en følelse av å ha oppnådd noe bra), litt som å få en Trophy når du har spilt et spill. Hipp hurra!

Uansett, Amfetamin i større doser gjør deg gjerne skjelven, mer ukonsentrert, uballansert, rastsløs, "speeda" og egentlig litt smakløs for mennesker rundt deg. Du kan prate i ett, og du glemmer mennesker rundt deg da du mister en form for empati. Du blir kanskje veldig oppmerksom på omgivelser rundt deg, og du kan også bli aggresiv og selvsentrert.

Av og til tar jeg litt speed før jeg går ut om jeg er litt sliten, eller vil feste lengre. Speed i større doser er ikke noe særlig, og det er kjipe nedturer om man tar alt for alt for mye. Ha kontroll på deg selv og ikke overdriv bruken. Det er lett å se på pupillene til folk som har tatt for mye speed, de har puppiller som sorte hull og skjærer gjerne litt tenner, og hopper gjerne fram og tilbake i hva de snakker om.

Kokain på sin side er et litt mer empatisk partydop, og du er gjerne mer tilstede i dine omgivelser, avslappet og samtidig "gira" på en litt mer euforisk måte. Problemet der er bare at du må redosere ganske ofte, mens en god liner speed kan holde for en hel kveld. Anbefale ikke å sitte våken i flere døgn på speed, det er en skitten opplevelse og du føler deg fort merkelig og rar i sosiale situasjoner.

Legger med en video av kaffe sin effekt på hjernen

En ting til, speed gjør deg fort veldig kåt så om du vil ha en heftig runde i høyet er det absolutt gøy. Men igjen, du trenger ikke kjøre på med gigantiske linere. Littebittegrann er mer enn nok!
Sist endret av kn^tte; 19. mars 2017 kl. 18:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Trekantet Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Speed er noe forbanna dritt.

Har selv sniffet Dårlig kvalitet og prima kvalitet. Har også AD/HD så ble rolig. irritert psykose pga weed og klarte å ødelegge en liten bit av fortannen pga gnikking av tenner. Skal du ta det kjøp tyggis, husk å drikk vann å press deg i å spise. Du kommer antageligvis ikke til å sove på 24+ timer å spise minimalt og drikke. Personlig liker jeg å drikke Sjokomelk å spise på noe med nøytral smak.
Anonym bruker
"Trekantet Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
^ nedturen er ikke noe alle klarer. Kjenner flerne som har vurdert selvmord på harde nedturer. På den dårlige kvaliteten jeg hadde så røyka jeg kanskje 7g good bruning for å ikke vær så jævlig. Samme med prima kvalitet bare ikke så mye hasj
Sitat av Lyra Vis innlegg
Ametamin gjør deg mer våken, mer tilstede, mer pratsom og sosial, mer åpen (lettere å snakke om ting osv)...
Vis hele sitatet...
Jeg tror dette sitter litt mer i hodet på den som tar det. Du prater kanskje lettere om ting, men lytter du så veldig lett til de du snakker med? Det blir fort mer monolog enn dialog spør du meg..

Sitat av Lyra Vis innlegg
Det hindrer også at du merker alkohol rus så vær varsom på hvor mye du evt. drikker om du kombinerer med alkohol. Spis litt, drikk noe melk og gå å legg deg når du merker du blir loka.
Vis hele sitatet...
Velldig enig her. Det er ikke helt samme som kokain, men du blir full i kroppen selv om du er klar i hodet etter min erfaring haha.

Det er også veldig viktig å spise riktig. Folk glemmer å spise, da det stopper sultfølelse, men det er viktig å prøve å spise litt til vanlige tidspunkt å holde kroppen ved like. Kan fort få "hunger kick" om et par dager etterpå og spise for mye om man ikke spiser riktig under amf rus. Dette er ikke bra for kroppen, og det blir litt som "jojo" slanking. Kroppen kommer utav balanse, og skjønner ingenting. Den vil lagre alt du da endelig spiser, og derfor ser du også at mange som slutter med hardcore amf-bruk eser ut i vekt.
Sitat av kn^tte Vis innlegg
Jeg tror dette sitter litt mer i hodet på den som tar det. Du prater kanskje lettere om ting, men lytter du så veldig lett til de du snakker med? Det blir fort mer monolog enn dialog spør du meg..
Vis hele sitatet...
Jeg har hatt mange gode dype samtaler hvor begge parter har vært påtent, men det kommer nok an på samtalepartneren om begge klarer å lytte godt osv. Hjelper klart at begge er speeda, etter mine erfaringer hvertfall.

Sitat av kn^tte Vis innlegg
Det er også veldig viktig å spise riktig. Folk glemmer å spise, da det stopper sultfølelse, men det er viktig å prøve å spise litt til vanlige tidspunkt å holde kroppen ved like. Kan fort få "hunger kick" om et par dager etterpå og spise for mye om man ikke spiser riktig under amf rus. Dette er ikke bra for kroppen, og det blir litt som "jojo" slanking. Kroppen kommer utav balanse, og skjønner ingenting. Den vil lagre alt du da endelig spiser, og derfor ser du også at mange som slutter med hardcore amf-bruk eser ut i vekt.
Vis hele sitatet...
Veldig sant, men det er veldig vanskelig å huske på, samt at matlysten er helt vekk så det kan være vanskelig om man først prøver. Selv er jeg veldig dårlig på det, men kan anbefale kyllingvinger som veldig lettspiselig mat uansett hvor speeda du er!
Sitat av Lyra Vis innlegg
Jeg har hatt mange gode dype samtaler hvor begge parter har vært påtent, men det kommer nok an på samtalepartneren om begge klarer å lytte godt osv. Hjelper klart at begge er speeda, etter mine erfaringer hvertfall.
Vis hele sitatet...
Det kan nok stemme, er sjeldent jeg er superspeeda på Amfetamin, men har selvagt hatt en haug med samtaler med andre på det. Jeg legger merke til at de gjerne blir litt selvsentrert, men skjønner at det er amfen som tar litt overhånd og de egentlig bare vil dele litt av seg selv, hehe.

Sitat av Lyra Vis innlegg
Veldig sant, men det er veldig vanskelig å huske på, samt at matlysten er helt vekk så det kan være vanskelig om man først prøver. Selv er jeg veldig dårlig på det, men kan anbefale kyllingvinger som veldig lettspiselig mat uansett hvor speeda du er!
Vis hele sitatet...
Jeg er dårlig på å "tygge ting" selv, det går tregt ned, så drikker gjerne smoothies, eller spiser noe frukt og grønt, og ting som er "fresh". Ting mister smak og det er slitsomt å spise skikkelige måltider dessverre. Kan ikke snakke for kyllingvinger da jeg ikke spiser kjøtt. Sushi på sin side funker bra, og har mye energi og mat i små biter. Sashimi er lettere enn Sushi forsåvidt! Ris blir fort litt tungt!
Sist endret av kn^tte; 19. mars 2017 kl. 19:03.
Sitat av kn^tte Vis innlegg
Det kan nok stemme, er sjeldent jeg er superspeeda på Amfetamin, men har selvagt hatt en haug med samtaler med andre på det. Jeg legger merke til at de gjerne blir litt selvsentrert, men skjønner at det er amfen som tar litt overhånd og de egentlig bare vil dele litt av seg selv, hehe.



Jeg er dårlig på å "tygge ting" selv, det går tregt ned, så drikker gjerne smoothies, eller spiser noe frukt og grønt, og ting som er "fresh". Ting mister smak og det er slitsomt å spise skikkelige måltider dessverre. Kan ikke snakke for kyllingvinger da jeg ikke spiser kjøtt. Sushi på sin side funker bra, og har mye energi og mat i små biter. Sashimi er lettere enn Sushi forsåvidt! Ris blir fort litt tungt!
Vis hele sitatet...
Tommer opp for frukt og grønt! Yogurth funker fjell også.
Sashimi kan jeg se for meg funker bra, det skal prøves en gang!