Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 900
Tenkte å kjøpe en laptop som skal brukes til litt forskjellig men vet ikke hva som vil kreve mest av maskinen og derfor hva jeg burde kjøpe så håper dere som har peiling har noen anbefalinger!

Skal brukes litt for gaming men det mest krevende spillet jeg kommer til å spille er bare skyrim, den skal også brukes til å ta opp gamle film clips fra halo 3 på xbox360 med hd pvr2 GE, med programmet hauppage capture (som følger med) så skal jeg bruke sony vegas til og lage 'montages' etterpå. Skal også lage litt beats med FL studio.
Regner med at det mest krevende er å ta opp fra xbox'en og redigere i SV etterpå, om den er tung og stor har ikke noe å si, trenger bare noen anbefalinger!
Siden ingen har noen forslag til dette så tar jeg gjerne imot anbefalinger av en god gaming laptop (helst kjapp og med en god skjerm) budsjettet mitt er på 10-16k, kjøper helst den maskinen hvor jeg får mest for pengene!