Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1960
Hei. Jeg har et problem med win10 automatic repair.

Kommer ikke videre, får kun opp div. feilmeldinger.

Når jeg prøver å boote PCen fra USB pinne med win10 får jeg opp feilmelding bolt device failed.

Har lest på nett og testet div tips uten hell.

Noen her som har tips eller opplevd det samme?

På forhånd takk.

Boot device failed*
Sist endret av Maryjane900; 8. august 2017 kl. 18:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Skjedde dette plutselig?
Det kan hende disken din begynner å bli sliten.
Det er også mulig at mediumet du booter fra ikke fungerer slik det skal, det beste er å teste på en annen maskin. Sørg også for at du faktisk booter fra usb
Skjedde ifbm. tilbakestilling av Windows.

Har vært inne i bios og endret på oppstartrutinene men får opp samme feilmelding uansett. Har også prøvd å legge inn win10 på minnepennen 2 ganger.

Leste på nett at dette er en kjent feil.

Har prøvd en fremgangsmåte der man prøver å tilbakestille Windows via cmd men det funket dessverre heller ikke.

Noen som har noen andre forslag eller som har opplevd det samme?
Har du satt at USB er default boot device da ? Høres ikke slikt ut.. Det gjør du i Bios.
Har vært inne i bios og endret så USB er default.

Dette er en kjent feil, microsoft automatic repair loop.

Problemet er bare det at jeg ikke har funnet noen måte å komme seg forbi denne ennå.

Har testet minnepennen på en annen pc jeg har og da får jeg boota den slik at den går rett inn i windows 10 installer etter oppstart.

Så da er minnepennen i orden men det ser ut til at det er noe annet som gjør at jeg får opp "boot device has failed" kun på den pcen som har låst seg i automatic repair
Sist endret av Maryjane900; 9. august 2017 kl. 01:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.