Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 3252
Hei, dette er min første rusrapport, håper dog den er facinerende for alle som leser den.

Denne 'trippen' kan oppnås i edru tilstand også, men ved bruk av cannabis blir den mye mer vivid. Teknikken går ut på å slappe av alle muskler i kroppen til de sovner helt og man sitter kun igjenn med sinnet. Man bør helst være 2 eller flere, men man er nødt til å stole på guiden. man kan alternativt spille inn instruksjonene og høre på dem på headset.

steg 1. Innta cannabis på ønsket måte
steg 2. Når cannabis rusen herjer for fult legger tripperen seg ned på en sofa/seng i en avslappet posisjon
steg 3. Guiden sier: "Se for deg alle musklene i bøttene dine, musklene i føttene dine slapper helt av, mykner og sovner"
vent i 10 sekunder
"musklene er nå helt borte fra kroppen din, og den nummene følelsen i føttene brer seg opp i leggen, både på forsiden og baksiden, musklene i leggene er nå på vei ut av verden, så avslappet og slappe at sinnet/sjelen din ikke lengre bryr seg om dem"
gå videre igjennom alle musklene i hele kroppen, opp i nakken og i fjeset, musklene i øyelokket, rundt og bak øynene, hodeflaten, pannen, tinningene, alt.
Prøv å si "musklene slapper av" på forskjellige måter som betyr det samme.

når alle musklene er avslappet så sier guiden "Nå kjenner du at kroppen din blir veldig veldig tung, dette er ikke farlig, det er bare musklene som er avslappet, nesten som om kroppen sover mens hjernen er våken, det er ingen fare, dette er både sundt og deilig, så ikke stritt i mot følelsen, bare la den komme"
la det gå et par sekunder og si:
"Nå trekker du pusten dypere og dypere, ned i magen helst"
"For hvert åndedrett kobler kroppen mer og mer ut, og til slutt sitter du igjenn med sinnet dit i total frihet fra materielle begrensninger"
Guiden venter i et par sekunder mens tripperen går dypere i transe.
Så sier guiden "Du er nå i en stor og fargerik tåke, det er tåken som kan manifestere seg som alt du måtte ønske"
"Tåken manifesterer seg som et digert og vakkert univers, og du kan fly hvor du vil i det"
guiden lar tripperen fly litt i universet.
guiden kan nå sende tripperen inn i de sykeste fantasiverdener, som for eksempel sende tripperen til ringenes herre, eller amazonas, eller hvis tripperen er religiøs la ham ha en lang samtale med sin gud.

en god måte å gjøre trippen mest mulig vivid på er å beskrive sensasjoner for alle sanser, ikke bare syn, men hørsel (si for eksempel at man kan høre en foss i bakgrunnen), lukt (man kan si at det lukter banan og kake), sensasjoner som varmen fra solen, bris fra vinden.

Da jeg var i en slik transe fløy jeg ned til en planet som jeg dro kjensel på som azeroth fra wow, jeg landet i starting place til orkene og world of warcraft var mye klarere og mer realistisk en cinematicsene til blizzard.
det var helt vilt. jeg sloss mot alliance, skjøt lightningbolts, hadde elementene under min kontroll, nesten som en lucid dream bare mye klarere og lettere å komme inn i.

tips til guiden: lag en fin mental setting, men la noe være igjen til tripperen sin fantasi, du skal bare vise tripperen døren.

hvis noen noen gang tar på seg å gjøre dette eksperimentet under påvirkning av sterkere psykedelika så skriv gjerne her, men prøv det først ut edru eller i cannabis rus.
Hadde vært fint med en link til opprinnelig guide, vet ikke helt hvor fruktbart det er å se for seg musklene i forskjellige bøtter :P
Sitat av Cloudian Vis innlegg
Hadde vært fint med en link til opprinnelig guide, vet ikke helt hvor fruktbart det er å se for seg musklene i forskjellige bøtter :P
Vis hele sitatet...
Tror kanskje det var en skriveleif, og at han mente føtter. Fin guide, kjenner meg igjen i noen av punktene dine
Opprinnelig fikk jeg høre denne teknikken på et ipod program som var på den halvknuste ipoden jeg fikk av min far, så det blir desverre litt vanskelig.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Dette er også en fin måte å sove på. Spesielt i de tider man ikke har rev på blekka.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Vet, merker jeg får sykt mye bedre kvalitet på søvnen når jeg gjør det, hvis ikke jeg gjør det våkner jeg dagen etter med trynet i armhulen
Er det noen som har en lignende "ordentlig" guide? Er keeeeen på å prøve ikveld!
Ordentlig og ordentlig. Det handler bare om sinnet ditt, og guiden trådstarter gir er jo et godt utgangspunkt så er abre å ta det derifra. Hvis det blir litt mye jobb, prøv heller denne her: Funker veldig bra hvis du er er en sånn type som klarer å føle seg trygg ved å "forlate" sinnet litt.

Banned hypnosis video

Eller få deg litt på "tur":
Naturlige visuals

Eller ta på deg headset og innta en verden full av indianere, leirbål og en generelt mystisk aztec verden:
A trip through the Andes.
Sist endret av gilde; 6. desember 2010 kl. 14:36.
dette hørtes intresangt ut og skal helt klart testest ut, noen tips ti hvor jeg kan
finne link til andre lignene metoder?:P
Tror du har spilt for mye World of Warcraft jeg hehe.
Sitat av chillfish Vis innlegg
Er det noen som har en lignende "ordentlig" guide? Er keeeeen på å prøve ikveld!
Vis hele sitatet...
http://www.stevegjones.com/metacds.htm

Koster penger, men regner ikke med det blir noe særlig problem http://img101.imageshack.us/img101/5899/piratesmiley.gif
Trådstarter: er det Hemi-sync lucid dreaming series fra monroe institute du har hatt på ipoden din?

Anbefaler folk å teste den
Nei, jeg brukte relax fra Andrew Johnson
Sitat av Tengel Vis innlegg
Tror kanskje det var en skriveleif, og at han mente føtter. Fin guide, kjenner meg igjen i noen av punktene dine
Vis hele sitatet...
Tror Coudian var klar over at dette var skriveleif, og dro en morsom vending på det
Fin guide!
Skal garantert teste det nestegang jeg fyrer meg en feit en!

Btw! Er det noen spesielle pusteteknikker eller noe slikt som annbefales?
Jepp, pust med magen slik at mellomgulvet går vertikalt opp og ned. prøv å få pusten til å gå "sirkulert", dvs at med en gang du har pustet ut puster du rolig inn igjenn slik at pusten går helt jevnt. Hvis du merker at du puster ujevnt så ta det faktum at du merket det og rettet opp pusten som en seier og ikke et nederlag. gjør du dette ofte nok vil du underbevist begynne å puste med magen og bli mer avslappet til vanlig