Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 820
Tenker på teste ut 2c-i i kveld. Vi er 3 styk som tenker å ta men har begrennset med stoffet. på erowid.org sto det kun dosering for oralt inntak, men kan ikke 2c-i snartes eller røykes å? noen som har erfaring med dette?
Har ikke prøvd det der, men det skrives "snorte"

Prøv å skriv litt notater om du får det til


Og lykke til!
2c-i kan snortes, røykes og brukes oralt. står mer om det her
surre's Avatar
Trådstarter
går da helt fint å si "å snarte". vet det heter snorting å... men den linken hjalp meg lite marihuana. Det sto at doseringen var vanskelig med sniffing og røyking. Noen som har tips til ca. hvor mye jeg burde snarte?
offtopic: hva er vitsen i å skrive snarte, når det bare virker villedende?
surre's Avatar
Trådstarter
faen da. unskykld for jeg skrev snarte. skal aldri mere gjenta seg!
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Hmm ja, går helt fin. Jeg ville prøvd meg på en dosering rundt 5-7mg i første omgang, så kanskje justere opp til 10 hvis nødvendig. Disse stoffene har en veldig mye lavere dose hvis de snortes.

Men det svir som faeeen! Hvis 2C-I kjennes noe ut som 2C-E så føler du deg omtrent som etter to tette på øyet nærmest neseboren du dro inn i. Au!
surre's Avatar
Trådstarter
så ikke så digg ut å sniffe nei... tok like greit å droppa det
Hehe, 2c-e ja... Paiiiin å ta i nesa.. Menen. Syke saker.. :P