Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  60 2872
waffel:han er faktisk en jævla stor lotr fan.tro det eller ei.har kjent han siden før vi begynte i førsteklasse på barneskolen .men hva faen skal han egentli med de ekstra bilettene han får?tørke seg bak med dem?nei.med da får han igjen en del av det bryet det har kostet han å ligge i kø i over en uke.
Da misforstår jeg vel kanskje litt. Fikk inntrykk av at han ikke er fan når han skal stå i kø mest for å få solgt bilettene til 1000,- pr stykk.
jeg må nok si meg enig med flere her at det får være grenser
hvordan folk gidder å ligge utenfor en kino i tre uker for å få en jævela billett til en film som er like fantastisk elendig eller bra tre uker etterpå skjønner ikke jeg.

blir jo litt som å sove utenfor seven fordi det kommer ny forsyning med cola om noen dager :P

jaja men bmg alle blir jo forkjøla uansett

det er så gøy å mobbe de som ligger ute å fryser snakke sånn:

"NEI! nå får jeg gå hjem i mitt varme behagelige hus og inn på mitt utrolig behagelige soverom og legge meg i en myk og varm seng med varmepute og chill, men først tar jeg meg et deilig og varmt bad og setter meg foran tven med litt for og koser meg"


(ond)
skal du mobbe oss som ligger utenfor seven eleven i flere dager for å vente på ny forsyning cola også nå da? fersk cola er best. dag-gammel cola smaker æsj
jeg vil kalle meg selv en ekte lotr/tolkien fan.. har lest både norsk og engelsk versjon av lotr, norsk versjon av hobbiten, og såvidt begynt på engelske utgaven av silmarillion. jeg har sett alle lotr filmene til nå, opptil flere ganger iløpet av disse årene denne ringenes herre manien har holdt på.

MEN, jeg tar heller hele kinosaken med ro.. du kan være ekte fan å møte opp en måned før billettsalget starter, og se filmen i en stappfull sal. ELLER.. se filmen i litt roligere forhold et par dager etter premieren, når det verste er over, da føler du at du kan nyte den litt skikkelig også.

30 dager ute i billettkø avgjør ikke hvor stor lotr fan du er.. det er latterlig. er mange som ikke liker filmene i det hele tatt. mye grunnet forskjellene fra boka.

mine meninger.
Ikke for å mase, men jeg har enda ikke fått ett ordentlig svar på hvorfor folk vil gjennomgå et sånt helvete.

Greit, det er sosialt mener mange, men jeg føler ikke den holder. Sosial kan du vel være så mye du vil i de tre ukene før billettene blir lagt ut til salg, pluss at du kan leve komfortabelt som normale folk.
det jeg også vil frem til.
Det er faktisk noe spesielt med å gå på premieredagen (natta?), show og greier. Det er jo den siste filmen, så det er vel kanskje verd å vente på.
Vurdererte faktisk å "ligge i kø" selv, faktisk. Var på besøk i køen ifjor, da var det vel en 50-60 mennesker som lå der.
Man treffer jo mange snåle folk og hardbanka fans, enkelte som faktisk stiller opp i kostymer og greier. Det skjer noe stort sett hele tida, den sosiale delen er ganske stor.
Det er kort og godt noe for seg selv
Men bare for å få det sagt, krissern er faktisk en fan, han ligger vel ikke ute bare for å selge. Han var jo der både da folk lå over til Ringens brorskap og to tårn, så hvorfor ikke, liksom.
Rapport fra de to forrige køene kan forresten leses her. Gøyal lesning, egentlig.

Men som dere sier , man kan jo liksågjerne stikke til ett sted litt utenfor de større byene, og kjøpe premierebiletter på preimeredagen, Skal reise bort alikevel, og dit jeg skal er det ikke noe problemer å stikke innom en time før og plukke opp biletter.
Det er greit filmene er bra, men det er grenser for hvor dum man kan bli. Ligge foran bilett luka i flere uker.. Nei. Man kan heller vente en uke så slipper man å stå i den lange køen..
Denne tråden suger egentlig...overrasker meg at ingen har stengt den, men men...


1. Dersom du er så stor fan, burde du sette pris på å se filmen uten å være høy på følelsen av "jeg-er-en-av-de-###-første-som-ser-dette-jippi". Tror ærlig talt at filmen vil være bedre dersom du slapper av og følger med (sier ikke at du ikke følger med på premieren, men at du kan være litt hypet)... Blir filmen bedre dersom du ser den 12 timer før?

2. Krangle på at folk ikke er skikkelig fan fordi de ikke vil sove ute, er noe av det lammeste eg har hørt. Sønnen til Tolkien liker ikke filmene. Tror du han liker boka eller ikke? Og det mest kyniske er jo at du planlegger å selge billettene til andre fans som vil se filmen for 1000kr !?!? Dersom DU var en fan, ville du solgt til samme (eller marginalt høyere) pris...

3. Må du trekke/sove på gaten for å finne nye venner, har du kanskje behov for hjelp (?) .


edit: mener mer og mer at denne posten bør stenges...
All respekt til de som ligger ute i flere uker i forveien. Hadde vært tøft å gjort det selv, men er ikke stor nok LOTR-fan til å gjøre det, selv om jeg har lest bøkene, og kommer til å se filmen.