Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2603
Hei! ny bruker av forumet her

Det har seg slik at jeg har møtt denne fyren som har ett barn med sin forrige kjæreste. Det er naturlig for oss begge at jeg skal gå overens med henne, da jeg skal omgås sønnen deres svært ofte. Han vil derfor at jeg skal ringe henne og fortelle hva han er for meg og hva jeg er for han. Dette føles veldig merkelig.

Har aldri vært sammen med noen som har barn fra før. Er dette normalt? Er det ikke litt rart å ringe henne å si det? Hva skulle jeg eventuelt ha sagt? Kunne jeg sendt en melding? Han forventer at jeg skal gjøre dette, hun vet ikke at jeg eksisterer... beklager mange spørsmål på en gang. Hjelp?
Sist endret av psychedout; 15. august 2018 kl. 00:26. Grunn: Skrivefeil
Synes vel det hadde gitt mer mening at han snakket litt om deg til henne så hun er forberedt på å bli mer kjent med deg etterhvert. Har de et ok forhold med hverandre eller vil han helst ikke snakke med henne hvis han kan unngå det?
Det hørtes merkelig ut, jeg er selv deltidsfar og ville tatt denne samtalen selv, om eksen ville hadde hun kunne møtt min nye sammen med meg for å bli kjent.

Jeg ville også foretrukket det slik dersom hun finner en ny en. Det hadde bare vært kleint om han ringte meg for å erklære hans kjærlighet for henne.
Sist endret av random105675; 15. august 2018 kl. 00:26.
Det høres helt latterlig sært ut. Det åpenbart naturlige hadde vært at han selv fortalte henne om deg, og kanskje etterhvert arrangerte et uformelt møte hvis det var slik at alle hadde lyst til det.

Dette høres ut som en fyr som enten bruker deg for å gjøre exdama si sjalu, eller som er for umoden til å ta sin egen oppvask. Uansett så bør du ikke finne deg i det.
Sist endret av mentalmelt; 15. august 2018 kl. 00:35. Grunn: tillegg
Høres for meg veldig merkelig ut. Jeg hadde ikke ringt opp tidligere type hvis jeg hadde hatt en dame med barn. Høres muligens ut som han ønsker å gjøre henne sjalu? ikke vet jeg, men hadde vertfall ikke ringt en person for å gi en slik beskjed. Nå skal det sies at jeg aldri har vært sammen med noen som har barn.
Du skal ringe exen hans for å si at han betyr så mye for deg og at du betyr så mye for han?
Eneste grunnen jeg kan se til at han vil det er for å gjøre exen sjalu..
Det har ingenting med ungen å gjøre i hvert fall.
psychedout's Avatar
Trådstarter
6 0
Så da er det så rart jeg trodde det var.. Tusen takk alle, da ringer jeg ikke. Snakker heller med han om å gjøre det!
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Det høres helt latterlig sært ut. Det åpenbart naturlige hadde vært at han selv fortalte henne om deg, og kanskje etterhvert arrangerte et uformelt møte hvis det var slik at alle hadde lyst til det.

Dette høres ut som en fyr som enten bruker deg for å gjøre exdama si sjalu, eller som er for umoden til å ta sin egen oppvask. Uansett så bør du ikke finne deg i det.
Vis hele sitatet...
Enig alt som står her og dama mi ved siden av meg her sier seg også enig. For barnemoren er det frekt og respektløst at du ringer å skal fortelle henne at du har tatt eksen hennes og hva dere to liksom betyr for hverandre og at du skal være med barnet hennes og det hær høres bare ut som en drittunge som vil gjøre hu sjalu og lage drama!

Har han respekt for deg å henne så forteller han henne om det på en voksen måte selv og lar det være opp til henne om hu vil bli venn med deg eller klar for å la deg omgås ungen eller ikke!
Sorry men høres ut som du bare er en brikke i no rebound spill her as
Pff, er noe han skal nevne. Blir mer naturlig at du hilser på henne hvis dere drar og plukker opp kiden e.l

Super weird.
Sitat av Sergantpepper Vis innlegg
Super weird.
Vis hele sitatet...
Super super weird! For en tulling...
Det er jo helt på trynet ... tipper han bare vil ha deg til å skryte av ham til eksen. Ville vært litt kritisk til en sånn fyr.