Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 658
Jeg trenger et program som tar autocorrect til chatvinduer på nett. På norsk altså. For eksempel et program som automatisk rettet opp skrivefeil i det vinduet her som jeg skriver i nå. Det som er på PCn retter ikke opp i det jeg skriver her nå. Forslag?
Chrome har vel innebygget stavekontroll?
Trådstarter
3 0
Vært på innstillinger og sett, men det er jo bare alternativ for generell stavekontroll. Denne er på på. Men jeg trenger å få til en slags stavekontroll på norsk i generelle chatvinduer. At det feks var stavekontroll i det vinduet her jeg skriver nå, hvis du skjønner? :-)
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Jeg skjønner ærlig talt ikke 100%. Hvis alt er i en nettleser, kan du sikkert se etter en utvidelse (extension) til nettleseren din som gir deg denne funksjonen? Det er lite man kan få gjort uten å vite hvilken nettleser du bruker. Stavekontroll vet jeg finnes innebygget i f.eks. Vivaldi, men jeg vet ikke om det finnes på norsk.
Trådstarter
3 0
For Google Chrome :-) Ja, hadde vært fint om det fantes. Jeg finner ingenting, men skal fortsatt lete :-)
Sitat av annaaa Vis innlegg
Vært på innstillinger og sett, men det er jo bare alternativ for generell stavekontroll. Denne er på på. Men jeg trenger å få til en slags stavekontroll på norsk i generelle chatvinduer. At det feks var stavekontroll i det vinduet her jeg skriver nå, hvis du skjønner? :-)
Vis hele sitatet...
Hva mener du med generell stavekontroll? Google chrome har innebygget stavekontroll, og den fungerer i chat rundt om og i skrivefeltet her på forumet også. Du kan legge til flere språk hvis du vil. Auto correct er derimot ikke en innebygget feature.