Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 3558
Har sendt et BTC-beløp til Bitcoin Blender, som skal prosessere og anomymisere coins. Det fungerer ved at man oppretter en bruker med en burner-mail på nettstedet, og overfører BTC dit fra den regulære kontoen (Coinbase i mitt tilfelle). Når BTC har ankommet kontoen i Blender, overfører man den en gang til, til en andre konto opprettet med burnermail. Det er altså to kontoer på Blender.

Jeg har gjort en feil med brukernavn og passord på den første, og selv om jeg har skrevet ned detaljene får jeg demikke til å funke (wrong password/user).
Den andre Blender-kontoen funker, så selve tjenesten er altså i orden. Feilen ligger nok hos meg på den jeg ikke kommer inn på.

Siden har ikke noen kundeservice-mail, men man kan lgge inn med den fungerende kontoen og derfra fylle ut en supporthenvendelse om den andre. Der må man oppgi detaljer om hvilken konto man ikke kommer inn på.

Jeg har gjort dette, men får ikke svar. Er det noen som har opplevd lignende med denne tjenesten? Hvis jeg ikke kommer inn er altså pengende tapt / frosset på denne mottakskontoen.

Spent på å høre erfaringer eller råd!

EDIT: Jeg svarer selv, og konklusjonen er at jeg har blitt lurt. Styr klar av dette stedet hvis du har planer om å mikse. Suckerrrrrrrrr................
Sist endret av SteadyEddie; 29. juni 2018 kl. 00:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Har aldri hatt problemer med Bitcoin Blender. Testet du innlogging før du logget inn og forsøkte tumble?
Jeg testet vel et par ganger mens jeg ventet på selve overføringen fra den åpne kontoen, ja. Nå har jeg prøvd å nå dem på den veldig basic supportfunksjonen de har i tre-fire dager, og har konkludert med at det er en scamside jeg har brukt. Det rimer bare ikke at de ikke svarer, og at bruker og passord plutselig ikke stemmer. Har lest litt om det, og det ser ut til at flere har gått på limpinnen.
Går for Dash nå Har du adresse til den du har brukt, @Esoterisk ?