Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 3440
Til de som driver med slik:

Seriøst?
Har de begynt med de greiene i Norge også, nå??
Dyppe ting i Fentanyl?
Jeg fatter ikke poenget!
Sitat av Weiland Vis innlegg
Seriøst?
Har de begynt med de greiene i Norge også, nå??
Dyppe ting i Fentanyl?
Jeg fatter ikke poenget!
Vis hele sitatet...
Disse xanaxa har vært rundt en stund nå. Jævli at folk driver å selger fenetalyn under andre navn, hvertfall xanax som er umulig å overdoser på!
Dette er Skremmende, finnes det hurtig testing kit som kan slå fast om det inneholder fentanyl?
De har da vært på markedet en god stund nå.
Prøvde de i fjor høst.

Dette er ikke apotekvarer dyppet i fentanyl.
Det er hjemmepressede piller med denne fentanylvarianten, uten alprazolam(virkestoff i xanax).
Fentanyltester finnes, men vet ikke om noen som selger her til lands. http://testkitplus.com/product/fentanyl-test-kit
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Fofi Vis innlegg
Disse xanaxa har vært rundt en stund nå. Jævli at folk driver å selger fenetalyn under andre navn, hvertfall xanax som er umulig å overdoser på!
Vis hele sitatet...
Jeg er ikke enig. Xanax er mulig å overdosere på.

Til TS:
Jeg har tatt fentanylvarianten. Totalt 10 tabletter fordelt på 2 døgn. Jeg lever, men det betyr ikke at det er ufarlig.
Anonym bruker
"Sub-tropisk Helhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Spylte resten av mine ned i dass..
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Glad jeg ikke takket ja til disse tablettene når jeg ble spurt, har en formening om at han som spurte er han som har solgt disse tablettene i trondheim..
Synes at de som putta knust glass i weeden eller bare spraya den med vann for å buffe vekta var noen banditter, men dette her virker jo helt for jævlig kynisk.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Sitat av Weiland Vis innlegg
Seriøst?
Har de begynt med de greiene i Norge også, nå??
Dyppe ting i Fentanyl?
Jeg fatter ikke poenget!
Vis hele sitatet...
Skulle faen bare mangle at de begynner å advare folk mot slikt. Mistet min næsrmeste kompis i 2015 samt 5-10 andre døde bare i Bodø og omhegn iløpet av en helg. Det kom en fyr med 50.000 slike falske 2mg Xanor barer. Hva de inneholdt kan bare han Tykje vite.
Sist endret av Mexxy; 4. mai 2018 kl. 10:57.
Sitat av Mexxy Vis innlegg
Skulle faen bare mangle at de begynner å advare folk mot slikt. Mistet min næsrmeste kompis i 2015 samt 5-10 andre døde bare i Bodø og omhegn iløpet av en helg. Det kom en fyr med 50.000 slike falske 2mg Xanor barer. Hva de inneholdt kan bare han Tykje vite.
Vis hele sitatet...
Åh, jeg beklager tapet av bestekameraten din. Så utrolig trist!

Jeg er ikke i noe miljø, så jeg visste ikke at disse fantes i Norge, trodde bare det var USA.

Selvfølgelig må de advare!
Jeg mente ikke at de ikke skal det.
Har lest flere steder der det spekuleres i at det er retards som ikke vasker pillepressene sine skikkelig, men når det er såpass omfattende og har pågått over så lang tid så må det jo være noen syke jævler som syns det er fett å være proxymordere. Er uansett et bra tiltak fra FHN. Vi trenger ikke flere døde folk.
Sitat av DfenZ Vis innlegg
Har lest flere steder der det spekuleres i at det er retards som ikke vasker pillepressene sine skikkelig, men når det er såpass omfattende og har pågått over så lang tid så må det jo være noen syke jævler som syns det er fett å være proxymordere. Er uansett et bra tiltak fra FHN. Vi trenger ikke flere døde folk.
Vis hele sitatet...
Jeg lurte på det samme, siden det først ble sagt at de var glaserte med fentanyl.
Men.nå har jeg hørt st det ble levert inn flere tablettene fra en person, til analyse, og disse var ikke glaserte.
Den ene tabletten var nesten ren for fentanyl, og den med mest fentanyl, bestod av.nesten bare dette.
Det er jo helt forbanna tragisk.
Og de ser visst veldig like ut til de ekte Xanaxene.

Jeg hadde aldri hørt om dette før i november, da Lil Peep døde.

Jeg håper media også skriver og advarer, for mange tenker ikke over at det de kjøper kan være hjemmelaga.
Sitat av Weiland Vis innlegg
Den ene tabletten var nesten ren for fentanyl, og den med mest fentanyl, bestod av.nesten bare dette.
Vis hele sitatet...
Den kan da umulig vært nesten bare fentanyl?
Noen har regnet seg frem til at en LD50 hos en gjennomsnittlig amerikaner vil ligge på rundt 1.36mg.

En xanaxbar veier vel rundt 250+mg?

Jeg tror ikke disse pillene lages for å ta livet av folk.
Det er nok heller for å tjene penger, uten å bry seg om skadeomfanget.
Sist endret av SkammeligNykter; 7. mai 2018 kl. 21:28.
Sitat av Mexxy Vis innlegg
Skulle faen bare mangle at de begynner å advare folk mot slikt. Mistet min næsrmeste kompis i 2015 samt 5-10 andre døde bare i Bodø og omhegn iløpet av en helg. Det kom en fyr med 50.000 slike falske 2mg Xanor barer. Hva de inneholdt kan bare han Tykje vite.
Vis hele sitatet...
Kjipt med kompisen din, men at 10 stk døde i Bodø ila. en helg..? Fentanyl er farlig nok i seg selv, vi trenger ikke overdrive.