Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 8779
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gled deg nå

Jeg fyller år om ikke så lenge. Da blir jeg 25. Hun bestilte tur til Amsterdam bak ryggen min, og klarte å holde kjeft om det fra ca 17. mai helt til to timer før flyet til Amsterdam gikk.
I tillegg til dette, så soner jeg samfunnstraff nå. Da skal jeg jo egentlig ikke ha mulighet til å reise til utlandet, men da jeg begynte samfunnstraffen, spurte jeg kontaktpersonen i kriminalomsorgen om hvordan det ville være med rusforbud osv.
Han svarte da at: "Så lenge du ikke møter ruset til soning, altså jobben du blir tildelt, eller blir tatt av politiet for nye straffbare lovbrudd i løpet av gjennomføringstiden, har vi ingenting med hva du gjør på fritiden å gjøre."

- "Så, i praksis kan jeg sitte hjemme og røyke hasj, så lenge jeg ikke møter ruset eller blir tatt?"
"Ja."
Så da vet dere freaks det

Uansett, tilbake til saken, jeg skal jo egentlig ikke ha lov til å reise til utlandet, så jeg forventet aldri at bursdagsgaven var en tur til utlandet i det hele tatt.
Jeg ble mildt sagt sjokkert når hun fortalte meg det, og det gikk opp for meg at hun faktisk hadde fått det til, alt var i orden, det var bare å reise. Og så visste jeg jo at jeg kan ruse meg uten problemer, så lenge jeg ikke blir tatt eller møter ruset!

Vi er trøndere, så det var bare å ta med seg powerbank, toalettmappe, ett klesskift, mastercard og mobilen. Vi var på Værnes ca 45 minutter etter at hun sto foran meg i leiligheten og sa at vi skulle til Amsterdam.

Den tøffe dama mi
Hun leide bil i Amsterdam, men ble overrumplet av at bilen hadde manuelt gir, siden hun for det første ikke har kjørt manuelt på mange år siden hun har kjørt automat og elektrisk, og for det andre ikke kjørt bil på ett år. Holde fartsgrensa på 130 ute på motorveien? I en Hyundai? Kjæresten min? Se for deg det......

Det gikk uansett greit, jeg måtte bare sørge for at hun ikke fylte kengurubensin på bilen og at hun ikke brente clutchen. Måtte be henne vente med å gire opp og et par andre småting. Hun er også paragrafrytter, siden jeg ikke har førerkort lenger (men er en god sjåfør), så fikk jeg ikke lov til å kjøre. Jaja, whatever..
Det tok ca 30 min å kjøre fra Schiphol til hotellet.

Allerede første dag fikk vi testet ut sakene nede i Amsterdam! Coffeeshopsene solgte til meg uten å bry seg om hvor jeg kom fra. Vi snakket engelsk i coffeeshoppen i red light district, fikk kjøpt 1g white widow til 20 euro, 1 ferdigrullet joint for 7 euro osv... Fyren bak disken i coffeeshoppen var så kul!
Så var det andre dagen der da, da dro vi innom en annen butikk jeg ikke husker hva heter, det var nemlig dama mi som hadde planlagt alt dette, jeg bare hang meg på .. selv om alt dette var for min skyld! .. ja altså, vi dro innom en butikk hvor vi kunne kjøpe fleinsopp.

Fyren bak disken der visste hva han gjorde. Vi hadde forskjellige typer: Mexicana, Atlantis, Dolphins Delight, Cosmic Connectors, Dragons Dynamite og High Hawaiians.
Jeg har nå nevnt alle i rekkefølge i forhold til styrkegrad, pris osv.

Mannen bak disken ville vite om mine erfaringer med LSD, så jeg fortalte om dem, at jeg har tatt så fette mye og prøvd så store doser at det nå er smågodt for meg (ikke bokstavelig talt, ingen kan definere noe sånt), altså at jeg har tatt det ca 200 ganger siden 2015, og at den høyeste dosen har vært 800 mikrogram. Ikke store sakene i forhold til dere andre gærninger her på freak det, men jeg har jo en annen triprapport her inne som kan forklare litt hva slags settinger jeg har vært ute for tidligere...
Etter at jeg hadde forklart hva slags rusmidler jeg har brukt, og dosering på LSD, så forklarte han det med styrkegraden, at den første var svakest, og den siste var sterkest. Jeg valgte nest sterkest, Dragons Dynamite, som er Psilocybe Pajateros. 15 gram.
Mannen bak disken så litt skeptisk ut, han mente kanskje det var litt for kraftig, og da sa kjæresten min at jeg kunne ta kun halvparten først, og den andre halvparten etterpå avhengig av feeling. Mannen var positiv til det, og ba meg gjøre det innen 45 minutter etter inntak.

Vi stakk på et utested og drakk øl. Øl...? Til fleinsopp? Hvem vet hva kjæresten min hadde tenkt på, men jeg bestilte cola istedenfor øl for sikkerhets skyld..
Spiste så ca 10 gram av soppen. Den oppførte seg ca. som et eple, men smakte virkelig .. spesielt... det var ikke behagelig, men heller ikke altfor plagsomt, var bare å tygge, svelge og skylle ned med colaen, så var smaken borte.

Å dævennnnnnnnnnnnnnnn, det skal jeg gjøre igjen!!!
Jeg fikk sykt lættis på utestedet, jeg og kjæresten min fikk en sykt god kjemi etter den kvelden, spesielt siden jeg spøkte med hennes nasjonalitet (hun er ikke etnisk norsk, men har bodd i Norge i mange år) og det at hun er så streng:
"Jeg får ta en imovane for mye, jeg får spise LSD, fleinsopp, og eventuelt ta MDMA som jeg ikke liker.. MEN, røyke hasj? Neeeeeeeeeei ffyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!! Du er litt som Norge du, eller hva?"
Dette var tydeligvis veldig morsomt for henne, i og med at hun innvandret til Norge for noen tiår siden. Vi gikk flirende helt til togstasjonen der vi skulle ta toget tilbake til hotellet. Det var lettere sagt enn gjort, siden kjæresten min (som spiste 3-5 gram, resten av soppen min, og ble fjernere enn meg), mente at toget ikke burde passere flyplassen når vi skulle til hotellet. JO, fordi hotellet ligger etter flyplassen i forhold til Amsterdam sentrum!... Etter litt om og men fant hun dette ut selv, og vi gikk på et tog til hotellet.

Der satt jeg høy som faen... I og med at folk fra Nederland (jeg vil tro de er fra Nederland når de snakker nederlandsk), syntes at det var noe spesielt å se en ruset person på toget, så var nok pupillene mine store som F, noe jeg fikk bekreftet med et bilde av ansiktet mitt.
Jeg og kjæresten hadde det jævlig morsomt på den togturen

Da vi ankom hotellet, innså jeg at jeg ikke kom til å få sove den natta, og vi skulle liksom opp og være klar ganske tidlig på morgenen dagen etter for å reise hjem .. ehhh...
Jeg spurte kjæresten om tillatelse til å kjøpe hasj og røyke det for å lande litt fra soppen, evt. som hjelp til å sovne. NEI!!!!!!!!!!! IKKE NOE HASJ IDAG. ER IKKE SOPP NOK?????????????
Ok........ God natt da, søta. Vi sees imorgen.

Hun sovnet fort, og jeg stod opp igjen, bestilte en uber til amsterdam sentrum, jeg hadde egentlig bedt uberen kjøre til red light district, i og med at coffeeshopsa stengte 01:00 (klokka var 03:00 nå), så tenkte jeg å kjøpe fra noen på gata, samme faen, så lenge det var røykbart.
Like rundt hjørnet for red light district stoppet vi for rødt lys, og da dukket en audi opp ved siden av oss med en gjeng ungdommer. Jeg brukte kroppspråk for å spørre om de hadde noe jeg kunne kjøpe. Jeg viste dem 20 euro, og da vinket de meg over til bilen deres, slik at jeg kunne ta imot hasjen gjennom vinduet og gi dem 20 euro, og så skynde meg tilbake til min egen bil. Det ble grønt mens jeg sprang tilbake. Jeg satte meg inn, og Uber-sjåføren bare "WTF?????? Hva gjorde du nå? Åja, kjøpte hasj ja? Jaja, skal jeg kjøre deg tilbake til hotellet? "
Jeg visste at dama mi kom til å forstå, og til slutt tilgi meg for å ha gjort dette uten tillatelse. Jeg kjenner henne såpass, og vi har så god kjemi.

Uber-turen ble på 99 euro. 980 kroner. 20 euro er ca 210 kroner.
Jeg fikk i det minste 2,5 gram hasj av bedre kvalitet enn standard norsk kvalitet, og i tillegg til bedre pris enn standard norsk pris. Jeg lagde meg en flaskebong og satte meg utenfor resepsjonen på hotellet, i og med at det ikke er lov å røyke innendørs, jeg fyrte opp og AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH...........
Resepsjonistene ga totalt faen i hva jeg holdt på med.

Oppsummering:
Skaff dere en bra dame som er gal i hodet sitt!
Sist endret av m0b; 13. juli 2017 kl. 10:20.
Numb all the way
Freakyme71's Avatar
41 7
Hahahaha! :P
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Beklager at det ikke ble gode avsnitt, jeg skrev rapporten i wordpad og copypasta.

Kan også si at sånn generelt sett, bare blås hasj i trynet på politiet der nede, null reaksjon. Seriøst.
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Syns ikke du skal provosere Politiet fordi Hasj er dekriminalisert, oppfør deg gir ett bedre bilde av hvor ufarlig hasj/marihuana er.. vær snill og grei. Følg kardemommeby loven
Det var slitsomt å lese.
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Redigert nå
Bare påpeke at det ikke var fleinsopp du spiste. Bra du hadde det fett
Stemmer det nehmZ skriver, det er trøffler som selges i Amsterdam ettersom sopp er ulovlig der.
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ja, det glemte jeg å ta med, jeg skrev riktignok fleinsopp i tittelen, men tenkte å skrive i innlegget at det IKKE var fleinsopp.
Må også nevne at Imovane drepte effekten.
Sitat av nehmZ Vis innlegg
Bare påpeke at det ikke var fleinsopp du spiste. Bra du hadde det fett
Vis hele sitatet...
Sitat av Slæsken Vis innlegg
Stemmer det nehmZ skriver, det er trøffler som selges i Amsterdam ettersom sopp er ulovlig der.
Vis hele sitatet...
Det er fortsatt sopp selv om det ikke er et fruktlegeme, og hvis han spiste sklerotium (såkalte trøfler) fra en Psilocybe, så spiste han fleinsopp. Fleinsopp er det norske navnet på Psilocybe-slekten.
Sist endret av mentalmelt; 18. juli 2017 kl. 17:42.
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Det er fortsatt sopp selv om det ikke er et fruktlegeme, og hvis han spiste sklerotium (såkalte trøfler) fra en Psilocybe, så spiste han fleinsopp. Fleinsopp er det norske navnet på Psilocybe-slekten.
Vis hele sitatet...

Når Fleinsopp blir nevt er det gjerne utelukkende spiss fleinsopp (Psilocybe semilanceata) det dreier seg om og det er det man forbinder det med.

Når det gjelder trøfler så er det i hovedsak Psilocybe mexicana og Psilocybe tampanensis det er snakk om.

Ja, fleinsopp er det norske navnet på hele Psilocybeslekta, men det blir 2 forskjellige ting alikevel selvom de er i samme artsfamilie.
Ja, det stemmer at folk gjerne bare sier fleinsopp når de snakker om Spiss fleinsopp, men Psilocybe mexicana og Psilocybe tampanensis er som sagt fleinsopper, så det er slett ikke feil å si at han spiste fleinsopp. At folk bruker begreper feil betyr ikke at det er feil å bruke dem rett.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Må også nevne at jeg forventet å finne spesifikt fleinsopp på den butikken jeg handlet dette.
Da jeg senere så nøye på pakken, oppdaget jeg at det ikke akkurat var det. Funka, det gjorde det ihvertfall.
+1 til deg for en utrolig bra historie!

+5 til dama di!