Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 928
Har en hvit rund glatt tablett merket med 100 på den ene siden, noen som vet hva det kan være? Den lå med andre smertestillende jeg har så regner med det en noe sånt,??
Fint om du tar et bilde av den.
Hvilken form har den? Er det noen delstrek(er) på den? Hvilke mål har det (Bredde/høyde om den er oval o.l.), Hvilken farge er det? Er den prikkette eller helfarget? Svar på disse spørsmålene så gjør du jobben langt enklere for oss som skal hjelpe deg, ikke minst om du tar et bilde i tillegg =)
Mange som spør om slikt. Sjekk lenken og prøv å identifisere selv

http://www.felleskatalogen.no/medisi...tifikasjonssok
Har tatt bilde men jeg er ny her, og litt grønn på hvordan jeg får lagt ut bilde. Fant ikke hvor jeg skulle trykke for å hente bilde frem.
Men ellers, den er den på størrelse med en 10 mg oxycontin, bare littegrann større, og den er ikke flat og rund, men nesten helt rund. Den er helt hvit.
Bruk www.imgur.com og kopier/lim inn linken til bildet i kommentar-feltet =)
Jeg fant ut av det med hjelp fra den øverste linken, så tusen takk
Det var noe som het Malvin, og skulle tilsvare dolcontin