Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2117
Har ei flaske med efedrin og lurer på om efedrin noe å få rus av?

Har også ett spørsmål om Imovane/zopiclone, er det forskjell på hvordan de virker fra forskjellige merkene som actavis og mylan?
>Når det gjelder Imovane/zopiclone(actavis) merket jeg en stor forskjell, vanlig imovane(sanofi) fungerer utmerket mens actavis' var nesten uten effekt, måtte ta dobbel dose og vell så det, merkelig.
Jeg også merker stor forskjell på Imovane og Zopiclone. Imovane virker mye bedre. Zopiclone actavis synes jeg har grei virkning, men zopiclone mylan kjente jeg lite av.
Skal relativt store doser til for å få noen rus ut av efedrin.. Du blir kanskje mer konsentrert og får litt ekstra energi, men det er ingenting som kan måle seg med storebroren amfetamin. Det er vel mest er brukt som slankemiddel / for å prestere i treningssituasjoner. Hjertebank og andre bivirkninger er ganske vanlig. Er dødelig ved svært store doser.
Sitat av Mystery Vis innlegg
Har ei flaske med efedrin og lurer på om efedrin noe å få rus av?
Vis hele sitatet...
Nei, i store mengder oppleves virkningen som ubehagelig med hjertebank og generell urolighet.
Ved normale doseringer merker man ingen rus i den forstand, men svake stimulerende effekter er absolutt tilstede og derfor brukes dette stoffet stort sett som en booster før trening.
Spar heller efedrinen til du virkelig trenger den en dag, er ikke noe behagelig å ruse seg på. Se på det som en dobbel espresso med mer konsentrasjon og litt "go' følelse" som varer i 6-8 timer
Sist endret av trippy; 1. desember 2015 kl. 21:45.
Efedrin er fint før trening, pleier å ta det før kickboksing. Ingenting å bruke rekreasjonelt etter min mening
Kan vel like godt drikke kaffe nesten?