Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1373
Hei, skal kjøpe meg nytt headset. Det skal brukes for det meste til spill og mye musikk lytting. Headsettet trenger ikke å ha mikrofon, skal kjøpe en som jeg setter på (http://www.modmic.com/collections/fr...cts/modmic-4-0), men hvis dere vet om et headset som er kjempebra og har mik så bare kast inn forslaget budsjett ligger på rundt 2000.- +-500.-
Hva verdsetter du i et headset? (mye bass, god og balansert lyd osv osv)
Er det spill eller musikk som er viktigst?
Åpen, lukket eller inear?
Hvor stort / hvor lite?
Trådstarter
47 1
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Hva verdsetter du i et headset? (mye bass, god og balansert lyd osv osv)
Er det spill eller musikk som er viktigst?
Åpen, lukket eller inear?
Hvor stort / hvor lite?
Vis hele sitatet...
God og balansert lyd framfor bass.
Spill kan komme før musikk på dette med tanke på at jeg har et annet headset for musikk også.
Åpent eller lukket.
Helst et overear headset.
Sist endret av Deelay; 15. juni 2014 kl. 20:08.
Audiotechnica ATH M50. Veldig bra byggekvalitet, lyd og komfort (men er litt "clampy" i starten). Føler at du får veldig mye mer for pengene her (990,-).

Hifiman HE-400. Dette headsettet er helt sykt for hjemmebruk, og du må nesten ha forsterker og DAC for å få frem det beste i dette monsteret. Lyden er utrolig god og balansert. Putene er veldig komfortable,men headsettet er veldig tungt og er vanskelig å ta med ut av døra. Er dessverre litt for dyrt for ditt budsjett (2980,-).

Veldig klassisk gamingheadset: Razer Kraken Pro Lyden er bra for å være et "gaming headset", er bassen som preger lydbildet. Markedsført som verdens mest komfortable headsett. Følger med mic som er avtagbar, så slipper du kanskje å kjøpe modmicen?

I mine øyne er modmicen ikke verdt det, med mindre du faktisk lager videoer. For Skype/TS fungerer de fleste monterte micer bra, og de andre slipper å høre alle detaljene i stemmen din (smatting og andre ekle lyder) Synes du burde gå for Razer Kraken, men andre headsett som du kanskje burde søke opp selv: Corsair Vengeance 1500, Turtle Beach Seven, Bose QC15, Beyerdynamic Dt 770.