Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 855
Hei, nå har det blitt sånn at man er nødt til å oppdatere messenger, slik at det blir sammen med skype for å kunne bruke det.. Dette er noe jeg ikke ønsker da jeg ikke liker det nye som har kommet..

Er det noen her som vet hvordan jeg kan fortsette å bruke den gamle versjonen av msn? :/

Takker selvfølgelig for svar!
Sitat av axeelretra Vis innlegg
Hei, nå har det blitt sånn at man er nødt til å oppdatere messenger, slik at det blir sammen med skype for å kunne bruke det.. Dette er noe jeg ikke ønsker da jeg ikke liker det nye som har kommet..

Er det noen her som vet hvordan jeg kan fortsette å bruke den gamle versjonen av msn? :/

Takker selvfølgelig for svar!
Vis hele sitatet...
Så vidt jeg vet ble Messenger stengt for godt i starten av Mars 2013.
Messenger Reviver 2
Sist endret av pax_corpus; 13. mai 2013 kl. 23:11.
Har ikke testet den men, Messenger Revivier 2 ser ut til å fungere ifølge iTavisen. Og det som hardware skrev i et innlegg "Nå viser det seg at Messenger ikke får gå av med pensjon så raskt: Det er kun selve klienten som tar kvelden den 15. Mars. Protokollene som gjør at tredjepartsløsninger fungerer vil holdes i live et år ekstra.". Dvs at den orginale messenger klienten er blitt stengt, men du kan bruke tredjeparter frem til oktober 2013.

*ninjaeid
Sist endret av DenNorskeste; 13. mai 2013 kl. 23:13.