Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 6190
Eg har en flaske med reint urin i fryseren. Må eg ta urinprøve torsdag så vil den slå ut på hasj,, eg kan bli redda om eg bruker den reine urinen, men Åssen gjør eg det? :-O
Putt det i en kondom , stapp den inni deg, ha med en nål eller pin og stikk hull på den når du skal tisse
Sitat av mollypolly Vis innlegg
Putt det i en kondom , stapp den inni deg, ha med en nål eller pin og stikk hull på den når du skal tisse
Vis hele sitatet...
Høres mye letter ut enn vi mannfolk som må stappe den en annen plass.

Seriøst, over til alvoret. Blir ikke urinen testet for kropps temperatur også? Isåfall husk få opp samme temp som om den er fersk.
Sist endret av Mentaltsvak101; 11. juli 2018 kl. 14:44.
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av fågelwrap Vis innlegg
Høres mye letter ut enn vi mannfolk som må stappe den en annen plass.

Seriøst, over til alvoret. Blir ikke urinen testet for kropps temperatur også? Isåfall husk få opp samme temp som om den er fersk.
Vis hele sitatet...

Er vel lurt å tine den også. Før den stappes oppi.

Er den lenge nok oppi der så blir kropstemperert.
Trådstarter
Tusen takk for svar! Jeg får prøve meg noen ganger hjemme før jeg drar til legekontoret

Beklager eltingen med «eg» og «jeg».. prøver å vende meg om til «ren» bokmål

Det var virkelig bra jeg prøvde dette først for dette var klin umulig! En skvalpete kondom som skulle inn i det knøttlille hølet mitt var værre enn jeg trodde. Noen andre tips? eller tips om hvordan man kan få den skvalpete greia inn i hølet?

Jeg tror rett og slett at det hadde vært lettere å putte kondomet fryst inn i hølet først og hatt den oppi noen timer til jeg kunne være sikker på at den var i kroppstempratur..
Sist endret av annveig; 11. juli 2018 kl. 17:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Bruk glidemiddel, både på kondomen og deg selv. eventuelt bli litt opphisset først. Jeg ville ikke hatt den fryst inni deg til den er tint over lengre tid, det vil jeg ikke tro er bra for bakteriefloraen
Sist endret av spidercrouch; 11. juli 2018 kl. 17:45.
Tror det er bedre fryst også tine innvendig. Ikke farlig å putte no is i musa.
Trådstarter
Har prøvd masse glidemiddel og det meste.. festa en tampong til for å få det til å gå inn.. det er som å få inn en geleklump i et sugerør. Men nå har eg lagt et kondom i frysa, så får jeg se. aner ikke på hvikken annen måte jeg kan få den inn. så tar jeg et plaster på langefingeren og plasterer inn en liten skalpell eller nål som jeg tar en liten teipbit på som jeg tar av rett før prøven. skal prøve noen ganger hjemme først..
http://secretcinema.no/tattoo/index....products_id=65

Hva med å kjøre noe sånt oppi høna?
Liksom, kan ikke være så ubehagelig sett opp mot å putte en jævla iskubekondom oppi dåsa.
Et alternativ kan jo være en "oil change". Altså å bruke et kateter til å fylle blæra med ren urin i forkant av urinprøven.
Da kan du ihvertfall ikke bli tatt for det når du pisser. Det er dog sikkert ikke spesielt behagelig, og du må være dehydrert slik at du ikke blander urent piss med det rene.

Det er en kar på reddit som påstår å ha gjort dette suksess.

Best forklart med denne video'en https://www.youtube.com/watch?v=ZIqoRWjiFyo&t=2m35s
Trådstarter
Tusen takk for ALLE råd!

Jeg går til inkjøp ev sånn flaske jeg xyzzy
Ha den tinte urinen i en mooncup. En full mooncup er lett å "velte" oppi et glass og vips har du litt kropstemperert urin.
hva med å sitte noe hardt inni kondomen, for å få den til å. holde? Sammen med urinen?
Skulle likt å se hvordan det ser ut med ei jente som prøver å stappe en pose med væske i opp i høna. Kan umulig være lett å få til
Hva med en tynn liten flaske som du må klemme på for at det skal komme noe ut, så bruker du musklene i musa til å klemme på den når du skal «tisse»
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Å ha noe fryst inni seg over flere timer er ikke lurt.
Hvorfor blir det i det hele tatt "anbefalt"?

Frostskade på huden er ikke godt, det kan umulig være bedre å få det inni seg....
Trådstarter
Hva er mooncup?

https://imma.gr/72069x1d12d
Sist endret av Antimatter08; 12. juli 2018 kl. 12:08.
Mooncup, ladycup, mensekopp, Google det
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
En vennine brukte et roserør kjøpt hos blomsterbutikken. Disse er tynne og litt avlange, litt ubehagelig så hun måtte sitte rett.
Det er en kork på den som man bare presser av, og hun brukte elektrisk teip og festet det rundt og litt på langs så da hun skulle "tisse" bare poppet hun av lokket og det ville gå i koppen.

Hun hadde på følelsen at jeg slik test ville dukke opp på hennes jobb i helsevesenet, men visste ikke. Fikk nytt urin hver dag i en uke og gikk med det røret i musa hver dag.. haha. Den kom aldri.

Før hun tok den i tok hun en varm kopp med vann og holdt den nedi. Sjekket temperaturen gradvis, og da den var riktig tok hun røret inni seg. Viktig at urinet har riktig temperatur ellers blir det ikke godkjent.
Hun klarte heller ikke kondom trikset
Trådstarter
Roserøret hørtes ut som et bra tips! Takk :-D
Du må oppdatere hvordan det gikk! Var det i dag du skulle ta prøven?
En vennine la noe ziplock ting med piss under puppen.
Krever vel kanakje visse fysiske forutsettnimger for att det skal virke.
Sist endret av travaxa; 20. juli 2018 kl. 01:33.
▼ ... over et år senere ... ▼
Men hva heter dette røret? Får man kjøpt overalt?

[/i][quote=Anonym bruker;3451552]En vennine brukte et roserør kjøpt hos blomsterbutikken. Disse er tynne og litt avlange, litt ubehagelig så hun måtte sitte rett.
Det er en kork på den som man bare presser av, og hun brukte elektrisk teip og festet det rundt og litt på langs så da hun skulle "tisse" bare poppet hun av lokket og det ville gå i koppen.

Alt du trenger er en sprøyte (pumpe+kanyle)
Fyll den med ren urin, teip den til innsiden av armen du skal bruke til å holde koppen. Gjerne så langt ned at nålen henger ut ved armen din (bruk lang genser!!) ta av hetten rett før du setter deg bed, også prøv å Finn en naturlig posisjon der du får trykket ned pumpen med den andre armen din. Funket for meg hos politiet da jeg var yngre iallefall
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitronflaske.... !
å helvete som du fikk meg til å le Annveig haha! Lykke til uansett. x
Anonym bruker
"Tropisk Kirkevar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av annveig Vis innlegg
Beklager eltingen med «eg» og «jeg».. prøver å vende meg om til «ren» bokmål
Vis hele sitatet...
Noen uker så er "eg" glemt, jeg gjorde det samme for noen måneder siden da jeg flyttet til Oslo haha