Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2256
Hunersk keiser
Attila's Avatar
Hei,

har nettopp tatt ut litt profitt fra XVG når den økte i helga.
Har nå 80 euro ish på Coinbase, som jeg vil ha på min PayPal uten at det kommer gjennom banken min. Hvordan går jeg frem?

Prøver å få gjennom en deal med han sturle på IRC, vet han er trusted men er jo jævlig risky å overføre BTC til en annen BTCadresse og håpe at han overfører på Paypal, haha. Er det ikke en enklere måte å gjøre det på? PayPalen har jo norsk kontonr og KID, men Coinbase må ha IBAN og BIC noe som PayPal ikke har.

Jeg kan jo konvertere euroene tilbake til krypto igjen, kanskje er det en måte å overføre krypto til en tredjepart og så til PayPal? Eller å overføre med SEPA til en tredjepart som ikke er banken min, og så til PayPal?

Kommer sikkert til å gjøre det en del flere ganger enn bare denne så hadde vært greit å ha en lettvint måte å gjøre det på hver gang.

Takk på forhånd for hjelp!

Edit: er bitmynt.no trustworthy? Noen av dere som har brukt ham? Erfaringer?
Sist endret av Attila; 19. februar 2018 kl. 22:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Bitmynt.no og Sturle er 100% trustworthy. Handlet med han en god del først. Om du selger går han alltid først (gjelder spesielt med localbitcoins.com).
Hunersk keiser
Attila's Avatar
Trådstarter
Sitat av FreeMyKiwi Vis innlegg
Bitmynt.no og Sturle er 100% trustworthy. Handlet med han en god del først. Om du selger går han alltid først (gjelder spesielt med localbitcoins.com).
Vis hele sitatet...
Ok, tusen hjertelig! Da prøver jeg han i morgen