Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 942
Heisann, jeg tenker å kjøpe meg en ny bærbar PC, skal bruke den til litt gaming og ellers hverdagslige oppgaver. Har et budsjett på 8000, og ønsker dedikert grafikkort, brukbar skjerm, og typ 15" skjerm eller mindre. God byggekvalitet og nøytralt utseende er et pluss.

Har funnet noen alternativer:
Multicom Kunshan
Multicom Talisa - flott utseende på denne, og pluss for litt lavere pris. Men kanskje litt svakt grafikkort?
Lenovo Y700 - pluss for at det medfølger OS.

Av disse tre, hvilken virker best? Er det noen andre alternativer jeg burde vurdere?
IT-Konsulent
Kunshan er desidert den kraftigste og den jeg ville gått for, men Talisa er meget pen, men den svakeste. Lenovo blir mellomting mellom pen og kraftig.
Takk for svar! Har bestilt Kunshan og får den om noen dager, men om noen har et enda bedre alternativ jeg ikke har sett på vil jeg gjerne høre det