Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  258 72049
Ny BJ? Umulig å tjene penger på den?
Ble drept i går da jeg glemte å gå i bunker, gidder ikke registrere meg på nytt :P
Har heller ikke fått drept noen enda :/ Enn dere?

Sitat av Whisplash Vis innlegg
Ny BJ? Umulig å tjene penger på den?
Ble drept i går da jeg glemte å gå i bunker, gidder ikke registrere meg på nytt :P
Vis hele sitatet...
Ja, var mye lettere å spille mot dealerbot, da han var litt dummere. Tjente fort opp 70mill på BJ, men nå er det alt for jevnt, når man spiller mot andre spillere :P

Er jo dog. positivt, med tanke på balansen i spillet osv :P men kjipt. Er kjempeglad i å spille bort penga mine
Sist endret av Qasker; 22. september 2013 kl. 22:02.
Jeg tjener bare på terningspillet! Martingale-systemet funker helt ok der, så lenge man har kapital. Er jo ingen maxlimit
Ellers sliter jeg også litt med å skjønne hvor folk får de vanvittige summene fra! Jeg sliter med å runde 300 mill.
Savner fortsatt updaten som skulle komme til børsen. Når jeg spurte om det på forumet så fjernet de topicen min.

Den er jo en uke på etterskudd...

Jeg er raka fant etter å ha brent bort alt cash på hasjplantasje som ikke produserer cash + terningspillet.
Hva var det egentlig som skulle skje med børsen? Jeg liker egentlig slik den er. Er mye penger å tjene der, om man følger litt med! Jeg kjøpte 700.000 aksjer i Mamut for 9kr, solgte for 57.
Sitat av Duckyuck Vis innlegg
Hva var det egentlig som skulle skje med børsen? Jeg liker egentlig slik den er. Er mye penger å tjene der, om man følger litt med! Jeg kjøpte 700.000 aksjer i Mamut for 9kr, solgte for 57.
Vis hele sitatet...
Det som skulle skje er følgende:

Sitat av Nordicmafia.org
Endring på børsen

Vi har bestemt oss for å gjøre noen endringer med børsen.

Etter endringen vil det være 5,000,000 aksjer hos vært selskap. Disse aksjene blir solgt av systemet først. Etter at alle aksjene er solgt ut, vil all videre handel av aksjer foregå i mellom spillere. En spiller kan maks ha 500,000 aksjer. Spillere som alt har aksjer på børsen vil ikke miste disse.

Aksjene får en maks pris på 1000 kr. Er en aksje på 1000 kr, er det garantert at neste endring vil være at den går ned.

Om et selskap får en aksjeverdi på 0 kr, vil alle spillere som har aksjer i dette selskapet miste aksjene sine. Det vil så bli solgt ut 5,000,000 aksjer på nytt fra systemet og prisen på aksjene starter da på 500 kr.

Vi ser denne endringen som nødvendig, for å stabilisere økonomien i spillet. Håper på deres forståelse.
Vis hele sitatet...
Sitat av Qasker Vis innlegg
Sitter i bunker og gjemmer meg :P Forhåpentligvis Boss innen tirsdag
Kjipt med nye BJ, og ser ingen raske måter å tjene cash på utenom filmproduksjon og bumpekonkurranser -.-
Noen av dere som har tips? Haha, hva het du strikkball?

Skeetonez: Hold deg til topic: Nordicmafia. Lag en ny tråd og reklamer heller der...
Vis hele sitatet...
Reklamerer ikke? Sånn som jeg skjønte det var det en del folk her som spilte MS, og mafiaspill er jo som regel det samme så lite vits å lage ny tråd når vi har denne oppe imho.
noen som har noe penger til overs ? Ble gangster idag : )
Noen som har noen gode tips for og søke og drepe, mange år siden jeg har spillt dette, så husker ikke helt :s
Sitat av oxas Vis innlegg
Noen som har noen gode tips for og søke og drepe, mange år siden jeg har spillt dette, så husker ikke helt :s
Vis hele sitatet...
Den desidert tryggeste måten er å ha flere faner oppe med de forskjellige tingene (drap/søke og bunker spesielt). Man søker før KT (killtime) begynner - går i bunker slik at ingen finner deg, og så betaler du deg ut av bunker med poeng. Du går så til den fanen hvor du har drap oppe og plaffer noen skudd på den du vil drepe og går tilbake til fanen med bunker og gjemmer deg igjen.
Noen som har en mill eller 20 til overs for en Boss med 0 cash?
Sitat av Echodius Vis innlegg
Noen som har en mill eller 20 til overs for en Boss med 0 cash?
Vis hele sitatet...
Ja.
Send pm her på forumet

Forøvrig:
Jeg er nå gangster. Viser seg at jeg ofte taper i blackjack med den brukeren, så jeg lagde en ny (ekstra) bruker. Den er altså fullstendig nybegynner, men har nå klart å dra inn 2mrd på blackjack! Overfører deretter penga til originalkontoen gir faen i at nordicmafia tar 10%...
Sist endret av Rusmisbrukeren; 24. september 2013 kl. 07:13.
Sitat av Legevakten Vis innlegg
Ja.
Send pm her på forumet

Forøvrig:
Jeg er nå gangster. Viser seg at jeg ofte taper i blackjack med den brukeren, så jeg lagde en ny (ekstra) bruker. Den er altså fullstendig nybegynner, men har nå klart å dra inn 2mrd på blackjack! Overfører deretter penga til originalkontoen gir faen i at nordicmafia tar 10%...
Vis hele sitatet...

Hvis du kjøper deg noen kuler, kan du overføre 1 kule for x antall kr, uten avgift
Noen lure triks for å tjene raske penger i blackjack?
Hvor mange kuler må til for å drepe?
Sitat av doffen67 Vis innlegg
Hvor mange kuler må til for å drepe?
Vis hele sitatet...

Antall kuler man trenger for drepe en spesiell ranken:

Ingen beskyttelse (Våpen: F16 Falcon):

4 000 kuler på en sivilist (takk MezTo II)
7 000 kuler på en wannabe
10 000 kuler på en bråkmaker
15 000 kuler på en gangster
19 000 kuler på en hitman
25 000 kuler på en assassin
35 000 kuler på kaptain
43 000 kuler på en boss
50 000 kuler på en gudfar
60 000 kuler på en legendarisk gudfar
73 000 kuler på en don

SWAT TEAM-beskyttelse (Våpen: F16 Falcon) (takk til black hawk for info)

7 000 kuler på en sivilist (takk Curl ID)
12 000 kuler på en wannabe
22 000 kuler på en bråkmaker (hørt èn som brukte 26 tusen uten å lykkes)
33 000 kuler på en gangster
45 000 kuler på en hitman
65 000 kuler på en assassin
80 000 kuler på kaptain
95 000 kuler på en boss
105 000 kuler på en gudfar
150 000 kuler på en legendarisk gudfar
200 000 kuler på en don
Listen holder ikke alltid så man bør "putte noen ekstra kuler på" slik at du er helt sikker.
Sitat av BjQrhusdal Vis innlegg
Antall kuler man trenger for drepe en spesiell ranken:

33 000 kuler på en gangster



Listen holder ikke alltid så man bør "putte noen ekstra kuler på" slik at du er helt sikker.
Vis hele sitatet...
Brukte selv 36 000 kuler på en uten å drepe han, flaut...
Sitat av ptrrr Vis innlegg
Brukte selv 36 000 kuler på en uten å drepe han, flaut...
Vis hele sitatet...
Var han i bunker?

Sitat av BjQrhusdal Vis innlegg
Antall kuler man trenger for drepe en spesiell ranken:

Ingen beskyttelse (Våpen: F16 Falcon):

4 000 kuler på en sivilist (takk MezTo II)
7 000 kuler på en wannabe
10 000 kuler på en bråkmaker
15 000 kuler på en gangster
19 000 kuler på en hitman
25 000 kuler på en assassin
35 000 kuler på kaptain
43 000 kuler på en boss
50 000 kuler på en gudfar
60 000 kuler på en legendarisk gudfar
73 000 kuler på en don

SWAT TEAM-beskyttelse (Våpen: F16 Falcon) (takk til black hawk for info)

7 000 kuler på en sivilist (takk Curl ID)
12 000 kuler på en wannabe
22 000 kuler på en bråkmaker (hørt èn som brukte 26 tusen uten å lykkes)
33 000 kuler på en gangster
45 000 kuler på en hitman
65 000 kuler på en assassin
80 000 kuler på kaptain
95 000 kuler på en boss
105 000 kuler på en gudfar
150 000 kuler på en legendarisk gudfar
200 000 kuler på en don
Listen holder ikke alltid så man bør "putte noen ekstra kuler på" slik at du er helt sikker.
Vis hele sitatet...
Fant nå ut att denne er feil. Bruk denne listen:
10 500 kuler på en sivilist (takk Curl ID)
16 000 kuler på en wannabe
25 000 kuler på en bråkmaker (hørt èn som brukte 26 tusen uten å lykkes)
45 000 kuler på en gangster
65 000 kuler på en hitman
90 000 kuler på en assassin
125 000 kuler på kaptein
165 000 kuler på en boss
240 000 kuler på en gudfar
300 000 kuler på en legendarisk gudfar
420 000 kuler på en don
Sitat av BjQrhusdal Vis innlegg
Var han i bunker?

Vis hele sitatet...
Nei, han var ute å gjorde kriminalitet som den gangsteren han var
Håva inn cash på bj i går. Putta 20m i lotteriet og oppgraderte hasjplantasjen. Tjener 4.8k hasj om dagen nå.
Noen som vet hva som skjedde med Megan Fox btw? Modkill?
Sitat av Qasker Vis innlegg
Noen som vet hva som skjedde med Megan Fox btw? Modkill?
Vis hele sitatet...
Modkill ja.
Hva nicker dere in-game?
Sitat av matsiiiii Vis innlegg
Hva nicker dere in-game?
Vis hele sitatet...
Heisenberg
Sitat av kimmy9gga Vis innlegg
Heisenberg
Vis hele sitatet...
Drepte noen idag da altså
Fikk 2 vitne info.
Sitat av matsiiiii Vis innlegg
Hva nicker dere in-game?
Vis hele sitatet...
ZimperZ :P
Sist endret av Qasker; 25. september 2013 kl. 00:29.
Lol pengebug. No shit. Vedder på at den ikke bare var i dag.
Fins ingen pengebug.
Det er bare VELDIG lett å vinne i BlackJack. Har nå 1 milliard ++ pga dette.

Tips:
Ta 30 millioner.
Sats 3 millioner hver runde.
Når du har samme magefølelse som jeg har, sats 30 mill (som er maks innsats), om du har det, evt. all inn.
Profitt!

Åja, der så jeg den tråden. Beklager.
Ja, pengebug.
Hmm, heisenberg er freaker? Rekrutterer dere?
Sitat av Legevakten Vis innlegg
Fins ingen pengebug.
Det er bare VELDIG lett å vinne i BlackJack. Har nå 1 milliard ++ pga dette.

Tips:
Ta 30 millioner.
Sats 3 millioner hver runde.
Når du har samme magefølelse som jeg har, sats 30 mill (som er maks innsats), om du har det, evt. all inn.
Profitt!

Åja, der så jeg den tråden. Beklager.
Ja, pengebug.
Vis hele sitatet...
Wait, så du bare satser 3 millioner flere ganger til du føler det litt heldig og satser 30m?

Kan ikke det gå kjempedårlig?
Sitat av Echodius Vis innlegg
Wait, så du bare satser 3 millioner flere ganger til du føler det litt heldig og satser 30m?

Kan ikke det gå kjempedårlig?
Vis hele sitatet...
Det kan gå j****g dårlig.


Det er forresten en Kulefrabrikk i Stockholm på auksjon.
Freakerne skulle kjøpt den for så å selge billige kuler til freaks!
hvordan tjener dere egentlig penger?
I mine gode gamle dager på NM kjøpte og solgte jeg poeng. evt spilte litt på BJ.
Hva er dagens teknikk?
Sitat av Meteor Freak Vis innlegg
hvordan tjener dere egentlig penger?
I mine gode gamle dager på NM kjøpte og solgte jeg poeng. evt spilte litt på BJ.
Hva er dagens teknikk?
Vis hele sitatet...
Jeg gambler bort mesteparten. Har begynt store investeringer i hasjplant. Tjener 500k om dagen på det nå.

Solgte poeng for 50m i går. Dette var før prisene droppet.
Sitat av uaexed Vis innlegg
Jeg gambler bort mesteparten. Har begynt store investeringer i hasjplant. Tjener 500k om dagen på det nå.

Solgte poeng for 50m i går. Dette var før prisene droppet.
Vis hele sitatet...
Det man investerer i plantasjen er først tjent opp etter 30 dager, sånn at du vet det.
Har lyst til å investerer selv, men tar jo så utrolig lang tid før man faktisk tjener noe..
Bare for meg det ikke fungerer å kjøpe aksjer?

Får denne feilmelding:

Warning: constant(): Couldn't find constant MAX_AMOUNT_STOCK_PER_STOCK in /home/nordicmafia/public_html/pages/stock_exchange.php on line 991 Warning: constant(): Couldn't find constant MAX_AMOUNT_STOCK_PER_STOCK in /home/nordicmafia/public_html/pages/stock_exchange.php on line 994 Feil: Du kan ikke ha mer enn 0 aksjer per selskap.

Og nei, har ingen aksjer i noen av selskapene fra før. Er litt rart, for funket fint å kjøpe aksjer tidligere.
Sitat av Echodius Vis innlegg
Det man investerer i plantasjen er først tjent opp etter 30 dager, sånn at du vet det.
Har lyst til å investerer selv, men tar jo så utrolig lang tid før man faktisk tjener noe..
Vis hele sitatet...
Jeg vet det... Gambla nettopp bort 10m, så det er jo bedre at man har fast income enn cash som kommer og går....
Tror ikke det er så lurt att freaks kjøper KF. Lurere å skaffe seg en gjeng, for så å kjøpe ; )
Tips: Ikke press opp poengprisen. Bedre å la den vokse av seg selv, enn å sette den kunstig høy til 1 mill+.
Sitat av Mirriran Vis innlegg
Tips: Ikke press opp poengprisen. Bedre å la den vokse av seg selv, enn å sette den kunstig høy til 1 mill+.
Vis hele sitatet...
Fordi du da får billigere poeng...?
Sitat av Sinken Vis innlegg
Fordi du da får billigere poeng...?
Vis hele sitatet...
Heller for å slippe unaturlig mye penger i spill, og stoppe inflasjon. På Nordicmakten er det for eksempel 30 mill per poeng.
Om du har hasjplantasje må du selge hasjen hver dag for at du skal få ny for at du ksal kunne få mer eller må du selge hver dag for å få ny hasj?
Sitat av uaexed Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Har skjedd lignende flere ganger for meg også.
Jeg ønsker å dele tidenes BJ taktikk, vil si den er så godt som skuddsikker. Jeg tjente meg omlag 400 millioner på 1 time, ja det tar litt tid men den er ganske sikker.

Si at du har startkapital på 20 millioner.
Du satser 20,000,-
Om du vinner satser du igjen 20,000,-
Hvis du skulle tape satser du 40,000,-
Hvis du vinner da, har du tjent 20,000,-
Da starter du igjen på å satse 20,000,-
For hver gang du taper ganger du tapet med 2, det vil si at du må tape 10-11 ganger på rad for å faile med startsats på 20,000,- . Såklart kan dette skje men det er veldig usannsynlig. Noen ganger får du 21 på første og da tjener du mye mer enn 20,000 som er det du egentlig tjener pr tapsrunde (vet ikke hva jeg skal kalle det)
Jeg ble så ivrig at jeg kjørte på mange 30 millionere på rad og tapte alt så nå er jeg tilbake på 0 igjen, men denne måten vil jeg si er den sikreste måten å bli rik på om du er glad i å trykke
Sitat av vamvam Vis innlegg
Jeg ønsker å dele tidenes BJ taktikk, vil si den er så godt som skuddsikker. Jeg tjente meg omlag 400 millioner på 1 time, ja det tar litt tid men den er ganske sikker.

Si at du har startkapital på 20 millioner.
Du satser 20,000,-
Om du vinner satser du igjen 20,000,-
Hvis du skulle tape satser du 40,000,-
Hvis du vinner da, har du tjent 20,000,-
Da starter du igjen på å satse 20,000,-
For hver gang du taper ganger du tapet med 2, det vil si at du må tape 10-11 ganger på rad for å faile med startsats på 20,000,- . Såklart kan dette skje men det er veldig usannsynlig. Noen ganger får du 21 på første og da tjener du mye mer enn 20,000 som er det du egentlig tjener pr tapsrunde (vet ikke hva jeg skal kalle det)
Jeg ble så ivrig at jeg kjørte på mange 30 millionere på rad og tapte alt så nå er jeg tilbake på 0 igjen, men denne måten vil jeg si er den sikreste måten å bli rik på om du er glad i å trykke
Vis hele sitatet...
Denne metoden er diskutert gang på gang på dette forumet. Både med ekte penger og falske. Det funker en stund (om du er heldig) men så lenge du ikke har uendelig med kapital så vil du tape "in the long run".

Det var en som lagde en veldig fin graf her på forumet, ved å bruke logiske logarytmer eller noe. Sikkert noen som kan bla den fram.
Sist endret av Xernox; 25. september 2013 kl. 19:59.
Sitat av WeeDLY Vis innlegg
Om du har hasjplantasje må du selge hasjen hver dag for at du skal få ny for at du ksal kunne få mer eller må du selge hver dag for å få ny hasj?
Vis hele sitatet...
Kort svar: Nei, bare livvakt du må hente inn penger for å få nye
Sitat av Echodius Vis innlegg
Wait, så du bare satser 3 millioner flere ganger til du føler det litt heldig og satser 30m?

Kan ikke det gå kjempedårlig?
Vis hele sitatet...
Sitat av uaexed Vis innlegg
Det kan gå j****g dårlig.


Det er forresten en Kulefrabrikk i Stockholm på auksjon.
Freakerne skulle kjøpt den for så å selge billige kuler til freaks!
Vis hele sitatet...
Helt riktig!
Det går ofte jævlig dårlig, men jeg har vært veldig heldig
Skjønner ikke hvordan dere får tak i så mye, ender alltid opp med å miste alt når jeg kommer opp i noen hundre milllioner kroner, sitter med 2,9 mill nå og er boss..
Sitat av Echodius Vis innlegg
Skjønner ikke hvordan dere får tak i så mye, ender alltid opp med å miste alt når jeg kommer opp i noen hundre milllioner kroner, sitter med 2,9 mill nå og er boss..
Vis hele sitatet...
Har 0. Føler med deg. Når klokka bikker 00:00 får jeg 500k fra plantasjen. Back to bj. Lol.