Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  133 17014
vi er nå 5 stykker samla. sola har begynt å titte fream og god stemning.
kommer _kanskje_ rundt 19 tiden

purk der?
Sist endret av Spirituell; 23. juni 2012 kl. 18:36.
haha, noia much? nei, ingen her
Vurderer å stikke ned en liten tur.

Hvordan er det der og hvordan skal en en freak introdusere seg for andre freak ?
da va vi 6.
5 baconpølser er snart ferdige.
kan noen ta med en ekstra rull søppelsekker? til sitteplasser?
Jeg og kompisen min er der om ca. to timer. Spar på pølsene.
Sitat av Prompdompap Vis innlegg
Vurderer å stikke ned en liten tur.

Hvordan er det der og hvordan skal en en freak introdusere seg for andre freak ?
Vis hele sitatet...
håndhils, fast håndtrykk!!!!

- PROMPDOMPAPP (freaks hører dårlig)
Jeg er på vei :-)
nå regner det -.-
jonta where art thou?
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Jeg havnet pa bygdefest i Kongsberg av alle ting denne helga..
Requester dog bilder fra treffet!
striregner jo, helt jævlig

stikker dere?
http://db.tt/SGySxIVo
Nå er vi 18 hoder her :-)
Hvilken del av parken?? Kommer nå
Sitat av slicer Vis innlegg
http://db.tt/SGySxIVo
Nå er vi 18 hoder her :-)
Vis hele sitatet...
Såpass ja, det er bra oppmøte da Tror jeg tar enten 8 eller 9 toget fra Asker.
Det er bare å komme Spirituell!
Regnet stopper ikke freaksa fra å kose seg vettu.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Kan nok ikke komme alikevel Viste seg at jeg har et par kusiner i Fredrikstad som har dåp i morra. Så drar dit i kveld. Dere får kose dere og drikke for meg også!
Vi dro en nomade og mig
Migrerte til under noen trær.

Vi e vel rett under 20 stykker. Ingen purk å se, ingen ulovlig aktivitet heller
Ridder av 1. klasse
Sitter i skybaren på radisson scandinavia, i 21.etasje med 180grader utsikkt. Kan melde om blå himmel og sol ute i Oslofjorden som er på vei!
Dompapper trives best i solskinn...

Hvor lenge varer treffet forresten?
Festen varer så lenge folk er våkne :-)

Vi blir i parken til 22, når festen åpner...

God stemning og sol nå :-)
master namer
elodin's Avatar
https://imma.gr/42564

Folk er på tinfoil hat-stadiet
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Da vet man at et treff har vært suksessfullt, needless to say.
Hvem sin mamma var det som ikke kunne ha ruter pga stråling? Hun kunne trengt en.
Sitat av olaPola Vis innlegg
Hvem sin mamma var det som ikke kunne ha ruter pga stråling? Hun kunne trengt en.
Vis hele sitatet...
Haha....hvor så du dette?
Sitat av olaPola Vis innlegg
Hvem sin mamma var det som ikke kunne ha ruter pga stråling? Hun kunne trengt en.
Vis hele sitatet...
Jeg fortalte da ikke om moren min
for sånn er hun, hvis det er trådløst internett du tenker på..
Sist endret av fishfuze; 23. juni 2012 kl. 23:54.
Go foliehatter-- Husk at staten overvåker oss freaks!
Sitat av Spirituell Vis innlegg
purk der?
Vis hele sitatet...
Politiet var på plass, men etter å ha sirklet rundt området ca tre ganger + at de forsøkte å kjøre inn ved siden av oss, fant ut at de ikke turte og rygget ut og stakk
Sist endret av Bl4derunner; 24. juni 2012 kl. 00:38. Grunn: På grunn av at jeg trengte å skrive noe meningsløst her!
Slottsparken var nok fylt opp med undercover politi agenter i kveld, for alt dere vet, så utga dem seg for å være freak medlemer.
Sitat av 0xFF Vis innlegg
Slottsparken var nok fylt opp med undercover politi agenter i kveld, for alt dere vet, så utga dem seg for å være freak medlemer.
Vis hele sitatet...
Helt klart, men ingen av oss har vel noe å skjule?
Sitat av Spirituell Vis innlegg
Helt klart, men ingen av oss har vel noe å skjule?
Vis hele sitatet...
Var ikkje det jeg siktet til, var vel heller det at politiet hadde fått med seg at det skulle være freakfest der.
Sitat av helk Vis innlegg
https://imma.gr/42564

Folk er på tinfoil hat-stadiet
Vis hele sitatet...
Tenker folk vil vite hvorfor vi bestemte oss for å pakke inn kraniene våre i aluminiumsfolie... vel dette var planen:

Klokken 21:30 tok Dr. Greenthumb og twisted shroom toget til nasjonalteateret, og vi avtalte å møte de ved slottet i 22:00 tiden.

Det våre to gode venner ikke visste, var at jeg og en bunch med andre freaks i trollehumør hadde pakket inn hodene våre i aluminiumsfolie, og sto klar til å ta imot våre "nye medlemmer" til kulten...

Så da masjerte vi avgårde over slottsplassen, med "Admiral Chemtrails" i front, og hilset høflig på Dr. Greenthumb og twisted shroom og informerte dem om at man ikke kunne være trygg på festområdet uten en beskyttende aluminiumshatt for å forhindre mental overvåkning og annet rusk på hjernen.

Vi fortsatte deretter å pakke inn hodene deres i alu-folie mens vi messet "en av oss, en av oss, en av oss" i kor.

Vi så for oss at Dr. Greenthumb og twisted shroom ville beine avgårde, men de var enten totalt "care" om situasjonen, eller stiv av skrekk, og godtok de nye hattene uten en mine...

Litt antiklimatisk, men også litt gøy.
Satser på en bedre prank neste år.
jeg stakk halveis i treffet mest fordi vi var kåte og ikke hadde så mye tid sammen.
Hadde jo vært artig å samle en gjeng og marsjere gjennom Oslo med foliehatter og alvorlige fjes. AtXbYeA synes ikke å bli nevneverdig imponert av pranken vår, merkelig nok
Sist endret av Bl4derunner; 25. juni 2012 kl. 02:20. Grunn: Måtte legge til ekstra tekst her...
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Tenker folk vil vite hvorfor vi bestemte oss for å pakke inn kraniene våre i aluminiumsfolie... vel dette var planen:

Klokken 21:30 tok Dr. Greenthumb og twisted shroom toget til nasjonalteateret, og vi avtalte å møte de ved slottet i 22:00 tiden.

Det våre to gode venner ikke visste, var at jeg og en bunch med andre freaks i trollehumør hadde pakket inn hodene våre i aluminiumsfolie, og sto klar til å ta imot våre "nye medlemmer" til kulten...

Så da masjerte vi avgårde over slottsplassen, med "Admiral Chemtrails" i front, og hilset høflig på Dr. Greenthumb og twisted shroom og informerte dem om at man ikke kunne være trygg på festområdet uten en beskyttende aluminiumshatt for å forhindre mental overvåkning og annet rusk på hjernen.

Vi fortsatte deretter å pakke inn hodene deres i alu-folie mens vi messet "en av oss, en av oss, en av oss" i kor.

Vi så for oss at Dr. Greenthumb og twisted shroom ville beine avgårde, men de var enten totalt "care" om situasjonen, eller stiv av skrekk, og godtok de nye hattene uten en mine...

Litt antiklimatisk, men også litt gøy.
Satser på en bedre prank neste år.
Vis hele sitatet...
Haha neida, det var bare morsomt det. Ble ikke akkurat overasket da, dere er jo tross alt freakere bra at dere var kreative å ga faen i hva folk rundt tenkte, holdte selv på å få latterkick når jeg så dere på avstand . Anyway takk for en fin kveld og for at dere viste veien til festen. Gleder meg sykt til neste år!