Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1094
Hei,

Vuderer å kjøpe ny laptop med litt futt i. Vurderer så langt Multicom sine PC`er, da jeg har hatt en tidligere som varte i over 5 år, uten problemer. Noe av de beste PC`ene jeg har hatt faktisk.


Men, så ser jeg at prisforskjellen fra 960M til 970M er blitt uhyggelig stor, og at det er få PC`er som har 970M, da en del av de er gått ut av produksjon.
Jeg vet at Mulicom har lansert en del nye laptop`er for øyeblikket men ser ikke ut til at noen av de kommer med 970M.


TLDR
Så til spørsmålet: Hva er den reelle forskjellen fra 960M til 970M?
Og hvis noen har testet CS:GO på en av skjermkortene så tar jeg gjerne i mot hvilken FPS dere hadde.

Og før noen kommenterer det: Ja, CS:GO er et CPU basert spill så det holder, men på de PC`ene (i de prisklassene) jeg ser, så er det så bra CPU som mulig til den prisen.
Sist endret av KarlsenK; 9. oktober 2015 kl. 22:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Har en asus med største intel i7 processor 256gb ssd 970 3gb m kort
drar fint csgo.
doh koster maskinen 16 000.
Har også en asus med i7 3610 670gtx 3gb den drar også fint csgo på rundt 200 fps.

Men foretrekker selv stasjonær til fps spilling
Sitat av Lothen666 Vis innlegg
Har en asus med største intel i7 processor 256gb ssd 970 3gb m kort
drar fint csgo.
doh koster maskinen 16 000.
Har også en asus med i7 3610 670gtx 3gb den drar også fint csgo på rundt 200 fps.

Men foretrekker selv stasjonær til fps spilling
Vis hele sitatet...
Takk for info! Høres jo lovende ut det.. Jeg også foretrekker FPS spill på stasjonær, og det har jeg. Men skal uansett kjøpe meg ny laptop, og da kjøper jeg noe som kan kjøre litt spill også.