Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 3322
Hei, vet ikke helt plasseringa på denne, men jeg prøver meg:

Jeg og en kammerat bruker å kjøre litt dueller ila arbeidsdagen, hvor taperen får en lett straff. Tidligere i dag kjørte vi en enkel liten "lek" : Phonetiske alfabet. En av oss begynner på A også tar neste B osv. Første som står fast har tapt.

Er det noen som har tips til lignende utfordringer/spill/leker eller hva du vil kalle det?

Synes dette er litt gøy, i alle fall når vi tok den med alfabetet, for dette er liksom litt nyttig også..
høres ut som dere har mye å gjøre på jobb, du kan jo kjøpe twister eller noe sånn, pleier å være lættis pluss at man får litt trening
Haha, twister ja.. Tatt seg ut midt på en arbeidsplass. ;-) Det må nok være noe verbalt. Vet ikke hvordan du har det på arbeidsplassen din men her hvor jeg jobber så har vi muligheten til å kommunisere.
På jobben min gjør folk hva som helst egentlig, ser på tv, sover i sofaen, turner i gangen eller lager lunch, så lenge man leverer arbeid innen frist så er det ganske fleksibelt, men kan ikke si at det er så mye spill aktivitet akkurat, men folk har det morro
Ekspert på påstander
Prøv å ha en samtale på svensk, den som bruker norsk først taper? Eller på dansk som er enda vanskeligere ang uttale.
Hvis dere har mange ting på kontoret, prøv å forklare, men ikke si hva tingen er, men prøv å lage små hint for han. For eks du ser en kaffetrakter, så kan du starte med ordet brunt, så skal kompisen din gjette hva det er og prøve å se etter tingene som han forbinder med brunt. hvis han tar feil, så finner du nytt ord. Håper du skjønte den? Litt dårlig forklart