Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 946
Hei!
Jeg trenger en vurdering på siden min (ikke med tanke på tekst og sånt :P) men design... Det er mye som er tatt fra tutorials og mye copy paste koder fra nettet, bare sånn at alle er klare over det =)
Helst ikke kom med meega mye negative kommentarer... Det er forskjell på kommentarer som hjelper siden å bli bedre, en å kritisere siden sånn at man vil gi opp alt x) Men selvfølgelig, negativ kritikk er bra, så lenge det ikke går over grensen
Gleder meg på tilbakemeldingene deres!
Det meste er CSS/HTML/JAVASCRIPT
www.hnevent.com

Totto!
har du ikke bedt om kritkk på denne siden mange ganger a?
Trådstarter
41 0
Første gangen
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
"Kontakt Oss" knappen var litt rart plassert
Trådstarter
41 0
hæ? Hva mener du?

Faaack! Så det nå... Du bruker firefox?
Hva må jeg gjøre for at siden ikke ser så fucka ut i Firefox? Har testet den i Explorer og opera (og nettgreia til wii )
og da funket siden perfekt og så bra ut. Noe som går an å gjøre?
Er mer enn bare "kontakt oss" som er rart i Firefox.. Se vedlagt bilde. I Chrome ser siden helt fin ut, tho.

http://bildr.no/thumb/575039.jpeg
Trådstarter
41 0
SHIIT! Hva må jeg gjøre for å fikse dette? Må jeg endre hele siden nå?
Hvis du først skal kjøre Joomla stil, så ville jeg bare kjørt joomla istedet for å mekke noe jalla greier selv!
Trådstarter
41 0
Det er ikke joomla... :P
Var jeg deg ville jeg sett på joomla og kjøpt themes fra rocketheme..
Trådstarter
41 0
Hvorfor burde jeg gå over til Joomla egentlig?
Først syns jeg egentlig siden min var kjempefin og kul, men etter alle kommentarene er jeg egentlig litt keen på å gi opp siden ;/ Men først vil jeg vite hva som var dårlig med den, iogmed at jeg burde gå over til joomla, for da vet jeg hva jeg ikke burde gjøre på neste...
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Ikke gi opp, da lærer du ingenting. Men jeg er en trøtt hykler og legger meg snart, så jeg vil ikke se gjennom det : / Har du en venn som er flink?
Det var en kul side. Skjønte med en gang at det handlet om events og party. Det eneste jeg med en gang ser som er uheldig for profesjonaliteten for siden er den tilbud greia du dra over å får det fantastiske tilbudet.
Det fikk hele siden til å virke litt desperat. Litt for mye "KJØPMEG!!!!!"
Lag heller en egen tilbud tab sammen med de andre. Da når folk kommer inn kan se åå! De har tilbud også ja! Det må vi sjekke ut! Åh! Så bra tilbud, da må jeg nesten klikke på kontakt oss knappen som er like ved!
Likte siden jeg, men den funka ikke helt på iPod touchen min. Det skjedde ikke noe på kontakt oss knappen hos meg.
Siden ser jo helt fin ut den, men jeg tror det er noen problemer med teksten, som tydeligvis ikke oppfører seg helt likt i alle browserne.
for min del virker "meny, trykk her" litt bortkastet. Litt sånn her: "Se på meg! jeg er en fancy internettside fordi jeg har sånn knapp du må trykke på for å få meny.."
kunne du ikke heller hatt en dropdown meny ved siden av "hjem"??
pluss at i min opera så er ikke R'en i "Meny, trykk heR " helt med, den er kuttet ut så det ser ut som en liten D.

Uansett, kult nok design, er vel mer logistikken det er mest galt med hvis det hjelper?