Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 5322
Jeg skal på jobb intervju som truckfører hos en av landets største kjemikalie produsenter. Jeg fikk vite at lønn er etter avtale.
Så jeg vet de kommer til å spørre under intervjue hva jeg ønsker i lønn.
Hva er ca gjennomsnitt lønn som truck fører?
I vestfold ligger det rundt 185 kr/t. Kan ikke kreve all verden da det å ta truckfører bevis ikke er vanskelig, og heller ikke en kvalifikasjon som gir nevneverdig løft i lønn. Det er jo lov å forsøke seg på 200+ kr/t

Lønna er nok lavere enn 185 om du jobber for et butikklager feks. power/xxl etc.
Sist endret av Vegardino; 28. januar 2018 kl. 14:07.
Jeg jobber på spedisjonslager og har ca 235,- i timen
Jeg hadde bare 193 pluss tillegg.
Sist endret av eyecandy654; 28. januar 2018 kl. 14:48.
Trådstarter
Jeg har fått beskjed om at jeg er er en god kandidat til jobben allerede.
Men jeg lurer på om jeg ikke skal kreve så mye i lønn slik at det blir enda enklere å kapre jobben.
kanskje jeg bare skal gå for 185 til 195 pr time? Jobben innebærer også noen få timer i uka med gravemaskin og hjullaster men det er ikke mange timene
Sist endret av Pils; 28. januar 2018 kl. 15:03.
Skal sies at lønn etter avtale oftest betyr at du blir tilbudt lønna de andre i samme stilling får. Det er sjelden individuell lønn tilbys ufaglærte
Trådstarter
Ja ok. Jeg kjenner en kar som var på intervju der i samme firma for en stund siden. Han ble spurt rett ut om hva han ønsker å ha i lønn under intervju der. Jeg tenker at hvis de spør meg så er det greit og ikke si noe som virker alt for mye elr kravstort
Ja det er klart. Når jeg har blitt spurt om lønnsforventninger i intervju er "tariff" standardsvaret.