Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1088
Hei folkens!

Har kikka litt på harvest.online, etter jeg så det på en annonse for litt siden. Siden er altså et fond, og på siden deres ser jeg de visst nok jobber sammen med rundt to tusen forskjellige firmaer.

Kan noen med peiling gi meg noen tanker på om jeg burde putte litt av pengene mine der eller ikke?
Sist endret av anonymbrvker; 25. januar 2018 kl. 13:57.
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Svaret er veldig enkelt.
Ikke spør hva andre mener. De har ikke peiling. Finn deg er firma DU har troa på og putt inn så mye som du har råd til å tape.
Spør du en eller annen såkalt ekspert får du bare et svar uten mening for dessverre kan heller ikke eksperten spå fremtiden.
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Svaret er veldig enkelt.
Ikke spør hva andre mener. De har ikke peiling. Finn deg er firma DU har troa på og putt inn så mye som du har råd til å tape.
Spør du en eller annen såkalt ekspert får du bare et svar uten mening for dessverre kan heller ikke eksperten spå fremtiden.
Vis hele sitatet...
+1 det han sier =)
Vel, historisk ligger det bak diverse globale indexfond, og er dyrere i forvaltning... Jeg personlig hadde dyttet pengene mine inn i noe annet.
Sitat av moret Vis innlegg
Vel, historisk ligger det bak diverse globale indexfond, og er dyrere i forvaltning... Jeg personlig hadde dyttet pengene mine inn i noe annet.
Vis hele sitatet...
Akkurat hva jeg var ute etter. Takk for svaret.