Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 1418
Lamictal virker på meg, men ødelegger hukommelsen min og gjør meg klumsete. Siden jeg begynte på Lamictal for 6 mnd siden har jeg knust ett ledd, bulket bilen, slått meg hundre ganger på skuffer, skap, tatt overbalanse etc. Før gjorde jeg det aldri. Jeg har høy intelligens, men Lamictal gjør meg mindre skarp.

Medikamentet hjalp godt til å begynne med. Tungheten i kroppen forsvant, jeg greide jobben, hadde mer energi.

Hukommelsestapet er det verste. Jeg er forresten bipolar 2, ganske hard rammet med mange svigninger og tunge, lange depresjoner.

Nå synes jeg bivirkningene er tunge. Jeg har lyst å slutte, men har en depresjon som river i kroppen og venter på å bli sterk nok til å ta meg over. Så akkurat nå er bivirkningene mindre farlige enn at depresjonen skal få overtak.

Men jeg trenger en erstatning til Lamictal snart. Et medikament som ikke gir meg oksehunger og gjør meg feit.
Kan noen dele sine erfaringer?