Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 5370
Hva har dere lært? beholder dere mye muskelmasse etter endt kur? hva bivirkninger har dere fått?

Har lest at folk kan få problemer med testosteron produksjon livet ut etter å bruke steroider, kan dette skje etter kun en kur også? hva med forvokst hjerte? hvor stor er risikoen?

Jeg har slitt en del med kviser men ikke nå lengre siden jeg tok en hestekur, så slipper å se mer til de! men viss jeg en gang i fremtiden skulle ønske å teste en kur med steroider, kunne jeg fått et stort tilbakefall av kviser? kan nevnes at jeg 24 år å kommer ikke til å ta noe steroider før jeg iallefall er 27 år.

Kan nevnes at jeg vett at en nærmest uansett vil få kviser av å kure, men vil kviseutbruddet fortsatt være der etter endt kur? kansje et vanskelig spørsmål men kansje noen har noe erfaring angående dette?

Ønsker bare å høre deres erfaringen med disse preparatene! Ønsker både negative å positive sider :-)

Å glemte å nevne, vett at en føles seg dritt etter en kur.. kan dere beskrive hvordan dere føler dere litt detaljert? angst/deprimert/Lav selvtillit osv?
Sist endret av HectorX; 18. november 2017 kl. 16:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har veeldig lite peiling på forskjellige steroider osv.. men vet at de som får musklene til å gro betraktelig får også hjerte til å gro også, og derfor er det stor fare for hjerteinfarkt osv i fremtiden
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har veeldig lite peiling på forskjellige steroider osv.. men vet at de som får musklene til å gro betraktelig får også hjerte til å gro også, og derfor er det stor fare for hjerteinfarkt osv i fremtiden
Vis hele sitatet...
Anabole steroider får ikke det inni kroppen til å vokse, det er veksthormoner. Du kan derimot få hjerteproblemer av steroider som igjen kan føre til hjerteinfarkt.

Bruker du det før du er ferdig utviklet kan du få store problemer med egenproduksjonen. Når du er over 24 kan det virke ganske safe, men det kan fortsatt fucke med egenproduksjonen, ingen som kan si 100%.

Det spørs på kroppen din, hva du kjører og pct.

Kvisene kan komme, det er vanskelig å si.
Desto grovere kur du kjører, desto verre er som regel bivirkningene.
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
http://www.tv2.no/a/9392304/

Han her brukte steroider.

Før han begynte med steroider var han mer eller mindre normal. Men etter han begynte på steroider så, ja.
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Samtidig har han forklart at steroidene og rivotrilen han gikk på da han drepte Sanni, gjorde ham både «aggressiv, sint og i stand til å utføre handlingen»
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
http://www.tv2.no/a/9392304/

Han her brukte steroider.

Før han begynte med steroider var han mer eller mindre normal. Men etter han begynte på steroider så, ja.
Vis hele sitatet...
Men forholdt til hvor mange som bruker anabole steroider nå til dags så vill jeg ikke si at drap er noe som ofte skjer blant dem som bruker det, men viss du tillegg ruser deg på masse piss når du kurer så vil jo ikke akoratt de hjelpe "Hode" ditt under kuren.
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
http://www.tv2.no/a/9392304/

Han her brukte steroider.

Før han begynte med steroider var han mer eller mindre normal. Men etter han begynte på steroider så, ja.
Vis hele sitatet...
Han gærningen her husker jeg fra forumet for leeeenge siden. Virket relativt oppegående da, ingen rare innlegg eller noe. Utrolig at det gikk så galt! Stay safe folkens. vær forsiktig med dop bruken.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
http://www.tv2.no/a/9392304/

Han her brukte steroider.

Før han begynte med steroider var han mer eller mindre normal. Men etter han begynte på steroider så, ja.
Vis hele sitatet...
Vil heller legge storparten av skylden på Rivotril og personlighetsforstyrrelser kombinert med miljøbasert tergning. Det er så ufatterlig vanlig med steroider om dagen, jeg kjenner personlig flere som driver med det. Ingen av dem er det spor ustabile eller voldelige.

Steroider kan føre til økt agressjon, og hos tilfeller som Einar Langedok Kaafjeld kan det spekuleres i om dette var med på å dytte han over kanten. Med det sagt vil ikke en frisk person på steroider drepe andre mennesker over nært sagt ingenting. Dette var en psykisk ustabil narkotikamisbruker som så på IS-henrettelser på jobben. Skal vi bruke argumentet med steroider som dytter han over kanten så vil ikke det argumentet lengre være stabilt da han trolig før eller siden ville funnet seg i en like sårbar situasjon med et annet rusmiddel eller liknende.

Jeg tror steroider kan ha hatt en innvirkning, men jeg tror ikke det var den eneste avgjørende faktoren for drapet. Å legge all skyld på steroider slik du gjør her er ikke fornuftig.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Kommer helt an på kosten din, treningen og type steroider.... man MÅ ikke kjøre test i bunn for å få holdbare muskelmasse. Det vil naturlig minske endel, men gjør du det riktig så holder det... send meg en PM så skal jeg forklare deg ganske godt hva de gjør og hvilke du fint kan styre unna.

//Ghost production
Forstørrelsen av hjertet skjer ved HGH (veksthormon) bruk, ikke anabole-steroider.
Du kan få tykkere hjerte-vegger av den økte mengden testosteron, og større venstre ventrikkel av hard trening generelt.
Sistnevnte er ikke farlig, men en konsekvens av att hjertet må pumpe mer blod under harde fysiske anstrengelser.
Steroider kan å fucke opp lipoprotein-produksjonen, så du får ansamlinger av fett i årene.
Ved stor ansamling vil blodtilførselen til hjertet bli minimal og du får hjerteinnfarkt eller slag.
Altså man blir ikke fucked i hode og sint som en fele ved bruk av steroider. Det er bare tull. Åja endel av det han over her skriver stemmer, men det kommer som sagt helt an på bruken, kost, trening og hvor lenge man går på det.
Drit i steroider, er ikke vært det (Om du ikke vil dø etter 10-15 år da). Livet kommer bare til å bli dritt etter du har vært kul i 5 år.

Sitat av Mita_2 Vis innlegg
Altså man blir ikke fucked i hode og sint som en fele ved bruk av steroider. Det er bare tull. Åja endel av det han over her skriver stemmer, men det kommer som sagt helt an på bruken, kost, trening og hvor lenge man går på det.
Vis hele sitatet...
Hvis du tar det får du en holdning som tror du kan gjøre hva du vil og er udødlig. Du tror at du kan så i veien og kutte traileren i to når den kjører over deg.
Sist endret av Shredded; 12. desember 2017 kl. 21:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Shredded Vis innlegg
Drit i steroider, er ikke vært det (Om du ikke vil dø etter 10-15 år da). Livet kommer bare til å bli dritt etter du har vært kul i 5 år.
Vis hele sitatet...
Jeg har to ting å si til dette. Arnold Schwarzeneggern og Sylvester Stallone. Begge to lever fint i 70 årene, begge to er kjente brukere av steroider. Jeg påstår ikke at det ikke kan være farlig, men jeg tør å påstå at du tar feil.

Sitat av Shredded Vis innlegg
Hvis du tar det får du en holdning som tror du kan gjøre hva du vil og er udødlig. Du tror at du kan så i veien og kutte traileren i to når den kjører over deg.
Vis hele sitatet...
Hva baserer du dette på? Av innlegget ditt så tviler jeg på at det er førstehåndserfaring. De jeg kjenner som bruker steroider er ikke slik du beskriver.
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja, det kan være skadelig for hjertet. Muskelmassen er ikke permanent etter endt kur. Jeg ble i tillegg kåt som en hingst blandet med irritablitet/agressivitet. Slutta som et sikkerhetstiltak for omgivelsene. Ikke sikkert mange opplever det slik, men for meg funka det svært dårlig
▼ ... noen uker senere ... ▼
Steroider.net er et fint sted og lese seg opp