Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 470
Cookie Monstah ^_^
Hei, det har seg sånn at jeg ikke akkurat er veldig oppdatert innen dagens hardware. Gamle 6970 tok kvelden her om dagen så sitter og kikker på nye skjermkort men sier meg i grunnen lite. har ett budsjett på 1700. fant denne XFX Radeon R9 280 3GB på netonnet og vurderer den, men usikker på om den passer mitt bruk. Spiller i grunnen ikke veldig heavy spill, men det hender at det blir noen timer Arma 3 med masse visual mods etc, i helgene. så ser etter 3gb+ helst. har også sett på noen 760 men blir litt lite minne for mitt bruk tror jeg. Setter veldig stor pris på hjelp her
din prosessor, hovedkort og minne? også hva slags strømforsyning har du.. r9 280 er god valg. Se også på bruktmarked fordi en bytter bra skjermkort til ny gtx970-980